Hey Meiden, Ben zo geinteresseerd over dit onderwerp, kijk er altijd met kritische maar ook zeker met verbazende ogen naar als dit bv op tv is, ik heb boeken ( over van alles ), het is dat ik het geld er niet voor heb om bv naar een Medium te gaan ( ja ik weet dat het niet extreem veel kost maar de betere vragen toch best een aardig bedrag en dat kan ik nu echt niet missen ) anders was ik het echt uit gaan zoeken hoe en wat, ik weet wel dat dat niet uit te zoeken is maar het boeit mij zo enorm... Ik wil gewoon dingen weten van bv mijn opa etc.. Het stomme is dat ik er aan de ene kant bang voor ben maar het toch wel op zoek ... Zijn er mensen die dit kunnen en misschien een reading voor mij willen doen via pb, misschien aan de hand van een foto ofzo van de desbetreffende persoon, of is dat een beetje raar dat ik dat vraag Zijn er nog meer meiden hier op het forum die hier zo veel interesse in hebben? .. Lijkt me ze leuk om met andere meiden te praten over wat jullie hebben mee gemaakt bv ... ben trouwens ook dol op foto's waar onverklaarbare dingen op staan, ik heb er zelf ook eentje en weet tot op de dag van vandaag nog steeds niet wat het is ....
nee ,ik heb niks meegemaakt. maar zou inderdaad heel graag nog een keer met mijn moeder willen spreken. helaas,is ze 5 sept jl overleden,maar toch... groetjes diana aan de andere kant......verdient ze haar rust vindt ik
Jeetje dat is nog niet zo lang geleden.. gecondoleerd meis.. Je hebt ook wel gelijk wat betreft de rust...
Ik heb daar ook altijd al veel interesse gehad en ik vraag mij vaak ook af hoe het met m'n vader gaat hierboven. In november is hij 2 jaar overleden. Ik vraag mij af of hij over de kindjes waakt en of hij op de hoogte is van het bestaan van z'n kleinzoon. Als ik alles zo lees, mag ik best wel geloven dat hij ervan af weet. Ik geloof dat ik er als kind en tiener, meer voor openstond dan nu. Toen voelde ik ook veel meer aan enzo, maar sinds een keer een enge droom gehad te hebben over m'n overgrootvader, die ik trouwens nooit gekend heb, ben ik me erg gaan afsluiten voor deze zaken. Ik hoop dat je iemand vind, die je nog eens in contact kan brengen met die bepaalde persoon. Ik hoop ook nog steeds dat er een dag komt, dat ik nog eens een teken krijg van mijn papa.
dank je wel chantal, weet je ze is overleden in een tijd ,dat ik echt heel graag met haar wilde praten. ik had haar nodig,en kan haar ook nog niet echt loslaten. aan de andere kant denk ik.... ik moet door,zij heeft haar leven geleefd. maar het gemis is nog heel groot, misschien was het anders als ik zelf beter in mijn vel had gezeten toen. ik weet het niet. en ja ,aan 1 kant ben ik ook heel bang ,aan de andere kant... nou ja wie weet valt het wel mee. groetjes diana
Chantal1984 Zie dat je in Hellevoetsluis woont... misschien is dit wat voor je..... http://www.heksenketel.nl/index.html Is in Ridderkerk.. dus niet zo ver weg... Ben daar ook eens geweest.... bij "praten met overleden".... Ik heb zat meegemaakt... en best wel sceptisch... maar de dingen die ze vertelden over mn overleden partner... waren echt dingen die niet iedereen kon weten.... Ik geloof ook niet alles..... en je hebt een hoop "namaak" mediums...! Geloof niet alles.... wat sommige zeggen....! wil je meer info... dan per pb graag... Bouchere Sterkte meid! knuffel, Ramona
ik ben ook eens naar zo'n avond geweest, 5 euro ofzo, of 7,50 en bijna iedereen kwam aan de beurt (ik ben maar een halve avond geweest, vandaar dat ik niet geweest ben) , maar heel indrukwekkend en ook zeker de moeite waard.
ik geloof absoluut dat het bestaat. maar ik vind het zelf wel jammer dat er niet zoveel zuivere mediums zijn. mensen noemen zich al heel snel medium, en lullen er maar wat omheen. of zijn zelf niet dusdanig zuiver in wat ze doen om het echt kloppend te krijgen. ik ben zelf ook wel eens bij een medium geweest die dingen vertelde wat echt helemala nergens over ging, en ook dingen die je naar mijn mening als medium zijnde écht niet MAG zeggen (zoals hoe oud iemand word en waar hij aan zal overlijden) ook vind ik het erg jammer dat er zoveel mediums zijn die allerlei readings doen over mensen die daar zelf geen toestemming voor gegeven hebben. dat vind ik absoluut niet zuiver. hoop voor je dat je een goed medium kunt vinden! ze zijn er absoluut, maar het is wel even goed zoeken...
Ik vind het een top onderwerp. Ikzelf heb op dit gebied al heel veel meegemaakt. Toen ik nog in de zorg werkte en een van de bewoners overleed kwamen sommige afscheid van me nemen. ze stonden naast mijn bed en staken hun hand uit. Ook heb ik de vader van mijn zwager naast hem zien staan en een soort gesprek met hem in mijn hoofd gehad. Ik ben er erg gevoelig voor. Ik ben ook weleens eng genoemt omdat ik iemand in korte tijd dat ik hem/haar ken veel over verleden en gevoelens kan vertellen. Ik heb dit niet altijd hoor. Ben geen Char
Interessant onderwerp! Zou graag contact willen met mijn broertje. Maar vind het ook best eng allemaal....
Ik ga er echt in geloven door alle programma;s en verhalen van mensen. Mijn schoonmoeder is naar zo'n avond geweest met een foto van mijn vriend zonder dat we het wisten en op dat moment was ik zwanger en werd er gezegd het komt goed. Na 3 miskramen dacht ik het komt niet meer goed maar toch wel. En mijn opa is bijna 2 jaar geleden overleden. Vandaag zou zijn verjaardag zijn en op mijn verjaardag vloog er telkens een vlinder langs mij. Terwijl ik ze haast niet meer zie. En mijn nachtlampje knipperen en toen uit dus ik d8 lamp is op of kapot maar uit en aan en hij deed het weer. En de volgende dag bij de buren gebeurde het met de eetkamer lamp Bizar dus ik sta er nu wel voor open
Ik zou nog een keer met mijn vader willen praten. Hoe hij het nu heeft en of hij nog trots is op mij. Mijn moeder was dit jaar geweest bij een medium (voor het overlijden van mijn vader). En die zei dat mijn moeder binnenkort een weduwe zal zijn, mijn moeder geloofde er toen niks van, maar het is dus wel uitgekomen.
Ik denk niet dat je het gaat geloven. Alleen daarom al durfde ik niet te gaan. Maar als ik nu ga is het om met mijn vader te praten. Wat de toekomst brengt, wil ik niet weten.
Nee dat kan ik wel begrijpen. De positieve dingen zijn prettig om te horen maar negatieve dingen zou ik niet willen.
ik vind het ook wel intressant ik kijk ook altijd het zesde zintuig. ik geloof er wel in hier in huis maak ik ook van allerlei dingen mee... ik vind het niet eng of erg. ik zou graag nog contact willen hebben met mijn oma en zoontje.
ik zou het wel willen ,maar op een of andere manier heb ik het idee dat het mij niet in dank zou worden afgenomen. ze was echt op,en verdient haar rust. dus denk dat ze het niet fijn vindt als ik haar in die rust stoor. moet er maar(gewoon )vrede mee zien te vinden denk ik. hoe moeilijk het ook is voor mij. groetjes diana
Ik weet zeker dat er meer is. Ben zelf super gevoelig maar zie geen overledenen. Mijn intuitie is gewoon goed en ver ontwikkeld. Erg prettig maar ook erg lastig. In mijn vriendenkring heb ik een medium. Ze is zeer goed maar zal zeker niet alles aan je vertellen. Ze houdt zelf readings en geeft lessen. Wil je meer weten pb me dan. @bouchere, Als ze geen contact wil en rust dan zal een medium geen contact met haar kunnen krijgen of ze zal aangeven rust te willen. dit laatste nog nooit meegemaakt want eigenlijk komt de persoon of niet door of geeft antwoorden op de vragen die je nog hebt, en soms geven ze aan dat je verder moet, dat het goed is. Dus als het voor jou een afsluiter kan zijn dan moet je het vooral doen zodat ook jij je rust vind.
4 jaar geleden is plotseling mijn broertje overleden ( 13 jaar) Mede door het ongeluk en heftige nieuws in nederland (ook zelfs in belgië, duitsland en amerika) wilden wij zo graag weten hoe of wat. We zaten met nog zoveel vragen. Hierdoor zijn we naar een medium geweest (persoonlijk - alleen als gezin) Nou zij vertelde dingen wat niemand kon weten en we hadden totaal niets gezegd ofzo. Was echt interessant. Ook zei ze dingen over mij die echt niemand wist. Ik geloof in het hiernamaals alleen wat er allemaal precies is? Zelf ben ik er ook gevoelig voor (kan contacten leggen als ik ervoor open sta) alleen laat ik het niet toe (angst) Ook wil ik er zelf toch niet echt iets mee te maken hebben. Als je vragen hebt over je opa en je wilt naar een medium ga dan echt goed opzoek naar een medium waar veel mensen positief over zijn! Ik weet nog dat er heel veel mensen vanuit boven in holland eventjes voor een sessie naar limburg kwamen alleen voor de medium omdat zij erg goed is
Ik ben gisteren toevallig naar een paragnost geweest. Dezelfde waar ik ongeveer 5 jaar geleden ook naar toe ben geweest. Ik ben daar toendertijd met een vriendin van mij geweest. Alles wat de paragnost toendertijd vertelde, is uitgekomen. Ze heeft mijn huidige vriend voorspeld. (omschrijving karakter, uiterlijk, waar hij vandaan komt) Gisteren ben ik weer bij haar geweest, wat ze over mij zei, kan zij niet weten. Ze zei weer veel dezelfde dingen als toendertijd. Gisteren had ik ook de 1e afspraak bij de VK, baarmoeder was leeg (MK). Ik was teleurgesteld, maar door het bezoek aan de paragnost ben ik weer helemaal happy. Ze heeft zulke mooie dingen gezegd, dat ik de toekomst rooskleurig in zien. Lees niet dat ik mijn levensgeluk laat afhangen van deze paragnost, maar ze heeft me positief nieuws kunnen vertellen over o.a. de toekomst en kinderen. Zij gaf trouwens ook aan dat zij zeer goed is met het lezen van foto's (overledenen en levende) en dat zij contact met hen kan maken. Groetjes, Jaleesa