Contact leggen met overleden personen ?...

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0
    Heftig verhaal, maar wel fijn dat je via een medium contact kan leggen je vragen aan de overleden kan stellen. Ik kan me voorstellen dat je daardoor beter de situatie kan afsluiten en dat je weet dat die persoon rust heeft.

Voor mijzelf ben ik 100% overtuigd dat er meer is (lekker vaag he? wat is meer?) Ik heb persoonlijk een aantal situaties meegemaakt, dat ik voor mezelf weet dat er 'meer is tussen hemel en aarde'

En die paragnost uit Limburg, waar uit Limburg komt zij vandaan?

Gr.
    Jaleesa

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Zoals jij het zegt van je overtuiging zo denk ik er ook precies over aangezien ik zelf ook dingen heb meegemaakt. Maar toch probeer zoiets maar eens aan een persoon uit te leggen en vooral aan mensen die er niet in geloven.

Waar ik geweest ben was bij http://www.jokeschols.nl
    Zij woont officieel (tenminste toen wij er 3 jaar geleden heen gingen) in Geleen. Ze houd overal weleens iets. Kijk maar eens op haar site ;)
    Ze is best bekend. Heeft tijdlang in de Vriendin gestaan met haar collum (mensen op hun vragen beantwoorden) en ze is een tijdje op tv geweest.

Gr. veronique,

3. vlademira

vlademira Niet meer actief

ik kan zelf aura's zien soms toekomst dingen maar niet voor een paar jaar hoogstens tot een maand
    ik wist ook pcies wanneer mijn zoontje geboren werd ik kan helaas niet met overledenen praten maar sta er wel voor open ik hoop dat je een goede kan vinden

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

deze foto heb ik een tijdje geleden gemaakt.. die lichte stip, wat is dat? :(:

ik krijg die foto trouwens niet groter anders zie je het beter..

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    waar zit deze paragnost?

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Volgens mij gewoon een stofwolkje, hebben wij ook op heel veel foto's staan. Issie wat overbelicht door de flits oid, en dan krijg je van die rare rondjes.

7. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0
    Zij zit in Nuth (Limburg) Mocht je haar gegevens willen, dan kan ik je een pb sturen.

Deel Deze Pagina