Hallo, Ik zit momenteel in de ziektewet zoals ik het heb begrepen ga ik per 19 december met zwangerschap verlof dus 6 weken voor de bevalling en de zwangerschapverlof duurt tot april. Dus wanneer de zwangerschapverlof in gaat dan zit ik niet meer in de ziektewet maar in de zwangerschapverlof en eind zwangerschapverlof wanneer er geen vooruit gang is kan ik mij weer ziekmelden... Of zit het anders in elkaar? groetjes, Orchidee
Klopt helemaal! Als je door zw klachten in de ziektezet zit, dan moet je met 34 weken stoppen, mocht je na je verlof nog klachten hebben die betrekking hebben op zwschap of bevalling, dan moet je, je wederom ziek melden!
Oef, goeie vraag. Hopelijk word ik hier ook wijzer van. Zit (lang nu ) in ziektewet, en probeer zwanger te worden. Wat als t lukt ? Geen idee, durf t bij uwv niet te vragen, geen slapende honden wakker maken. Lastig hoor. Succes ! Ohja en gefeluciteerd !
klopt helemaal. Ik zat al een tijd in de ziektewet, werd toen zwanger en ging met verlof, meteen erna ben ik weer ziekgemeld. Gelukkig was er toen eindelijk een andere functie voor me en mocht ik me beter melden!!