Ik mag van mijn man voor me verjaardag een mooie armband uitzoeken en maakt niet uit hoe duur (lief!!!!!!). Niet dat ik een hele dure smaak heb, maar heb totaal niet een idee van hoe of wat ik wil en wat er allemaal is. Ik wil een armband die niet te los om de arm zit en waar mee ik nog gewoon kan typen op de pc (losse, rinkelende armbanden gaan me dan irriteren zoals mijn pandora). Moeten ook geen uitsteeksels aan zitten of dingen aan hangen. Dus eigenlijk wel strak, mag wel wat in zitten aan steentjes, motief e.d. Hou van zilver en edelstaal. Eventueel zou ik hem zelf snog dag en nacht willen dragen, maar hoeft niet. Wie heeft er ideeen?
Deze armband heb ik op onze trouwdag van mijn man gekregen. Anderhalf jaar later kreeg ik er voor mijn verjaardag een bijpassende ring bij. Ik ben er nog steeds heel blij mee. Je moet er van houden. Maar ik vind het supermooi!
Ik zou voor zoiets gaan: Fjory slavenarmbanden > Sieraden | Sieradentrend, sieraden merken, sieraden ontwerpen - Accessoires - Styletoday ( maar dan niet zo duur als Fjory.... Want dat begint volgens mij bij 2k ofzo )
wow dat budha to buadha is echt geweldig maar begint pas bij ene paar honder euro, dat durf ik niet te dragen! Denk dat mijn man zich rot schrikt bij zo'n prijs, hahaha! Barong Barong is niet echt mijn stijl. Even op de site van siebel juweliers gekeken en daar staan echt veel op. Ik twijfel nog of ik een geheel flexibele armband wil (iets met allemaal schakeltjes) of een soort slavenarmband. AL ben ik bang dat zo een misschien niet helemaal lekker zit de hele dag. @gewoonlinda: mooie armband heel apart en ik hou er zeker van. Zal even kijken of ik plaatje van mijn trouwring erop kan zetten!
fliets weerkaatst er een beetje op. Maar er zitten rondom de ring meerdere steentjes die steeds verspringen (geen voor/achterkant dus)
O bij jouw trouwring zou die armband van mij ook mooi staan. Ik zal straks even kijken van welk merk hij ook alweer is. Het is idd een soort moderne slavenarmband.
Haha nou he, wel erg leuk. Ik zou het liefst iets hebben waarin de naam van mn dochter ingegraveerd kan worden, of een (geboorte)steentje gezet kan worden. Ik zag net al wel een erg mooie bij siebel, slavenarmband. Van fjory zijn ze ook mooi!
heej goede tip die geboortestenen. Had er al wel veel over gehoord, maar nog nooit in verdiept. Onze kinderen zijn beide in augustus geboren dus hebben dezelfde geboortesteen.
@gewoonlinda: ik ben heel benieuwd naar het merk! @annethamar: heb je al gekeken op www.mamakado.nl ? tjeetje nou twijfel ik weer of ik armband wil met geboortesteen of beter daar een ketting van kan nemen en een andere armband. maar even met manlief alles bekijken, die heeft altijd een erg goede smaak en kiest vaak degene waar tussen ik twijfel!
Ik heb een hele mooie rose slavenarmband gekregen vandaag met zirkona's. ALthans ik had eerst een ring gekregen maar die sloeg zwart uit dus heb die omgeruild en die was goedkoper dan de ring. Dus heb ook bijpassende oorbellen genomen. Even kijken of ik er een foto bij kan doen.
Ook mooi cupcake! Die site ken ik idd, ik vind de armband met letterbedels wel erg leuk, maar vind t m te veel op mijn pandoras lijken, ik wilde iets wat er uit springt, simpel maar mooi