Oké.....was je toch niet zo in trek achteraf Hahahahaha grapje,...maar voelde je je niet bezeken achteraf ... Lijkt ke zo vreemd?
Oh ja absoluut! Had een hoop ellende gescheeld als ie dat even eerder had gemeld. Maar nu, 7 jaar later, kan ik er wel om lachen
Ik heb geen contact meer met mijn exen. Eentje heb ik op facebook, maar spreek ik bijna niet. Mijn man ziet zijn exen nog wel(niet echt relaties), maar dat zijn ook vriendinnen/kennissen van mij en hij ziet ze meestal ook alleen als ik erbij ben dat komt zo uit als hij ze zonder mij wil zien mag dat ook geen problemen mee. Ik ben wel getrouwd met een ex van mijn zusje
Ja hier!! Ik was op mijn 15e 9 maanden samen met mijn mann heb het uitgemaakt, amdere vriendjes gehad en toen ik 19 was weer bij mijn man teruggekomen!
Ik heb eigenlijk geen exen, dus kan er dan ook geen contact mee hebben. Mijn man heeft een hele waslijst aan exen 1 daarvan is nu getrouwd met een goede vriend van mijn man en zij zijn onze beste vrienden, dus ja daar heeft hij dan ook contact mee.. Een andere ex van hem is (en was toen ook al) de beste vriendin van zijn zusje en die zien we ook een aantal keer per jaar. Zij is nu ook gelukkig getrouwd en heeft een gezinnetje en is ook een onwijs leuke meid (ze is ook nog weer een ex-collega van mijn broertje ons-kent-ons in de grote stad) dus ook geen problemen mee. Maar hij heeft ook een ex waarvan ik liever niet zou hebben dat hij met haar af zou spreken, maar dat is meer een gevoel want haar ken ik niet zo goed (maar wat ik van haar ken was ze een echte BITCH) Dus dubbel...
@ Saskia78: Ja was zeker wel vreemd en heb ook een jaar weinig contact gehad met mijn zusje daarom, want zij vond het niet kunnen. Het was 8 jaar na dat het uit was gegaan, dus ik vond het geen probleem. We hebben nu weer goed contact en hun ook ze maken er zelfs nog wel is grapjes over. Ik woon zelfs in het huis waar hun ook hebben gewoond, maar heb er nooit problemen mee gehad.
Ik heb maar 1 ex en hij kan beter gaan rennen als ik hem ooit tegen zou komen. Vriendlief heeft een waslijst aan exen die hij niet ziet. Spreekt er heel soms 1 of 2 via bbm, maar daar blijft het dus ook bij. Ik heb er geen problemen mee, ondanks dat ik ze niet ken. Ze zijn niet voor niks exen.