contact met je kindje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door silly88, 9 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    de kleine hier reageert wel op de handen van man lief
    dan liggen we savonds in bed dan tikt die zachtjes op mijn buik en dan gaat hij langzaam naar de andre kant van me buik en de kleine volgt dan en dat doet de kleine elke avond erg leuk
    je ziet dan ook me buik heen en weer bewegen

2. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    nou ik ben nu ondertussen een paar weken verder maar krijg nog steeds niet goed contact. volgens mij is ie ook gewoon super eigenwijs :p. hij is nu wel al zo groot dat als ik op mn buik duw, ik kan voelen waar die ligt. maar heel vaak als ik voel waar ie ligt en doe me hand erop, gaat ie weer weg. alleen eigenlijk als ik s'morgens wakker word, leg ik eerst mn hand op mn buik. dan komt ie wel en gaat ie lekker schoppen.
    als ie zelf helemaal voor gaat liggen,tegen me buikwand aan, en doe me hand erop blijft ie wel zitten. tis net of ie het dan zelf wil. maar als ik het wil gaat ie weg :p

3. Superfly

Superfly Actief lid

2 jun 2010
    189
    19
    18
    Vrouw
    Bij mij reageert ze als ik voor haar zing of als ik iets op mijn buik leg.

Het is al heel wat keer voorgekomen dat ze mijn telefoon of de afstandsbediening van mijn buik trapte :D

4. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland

zowel mijn dochter als deze frummel gaan lekker hun eigen weg, ik vind wel een ritme in zijn beweging en als ik hem voel doe ik een deuntje (2 verschillende deuntjes) neurien. beeb houdt misschien niet van aanraking. als ik bij vk ben "zwemt"hij ook onder handen van vk weg of als de doptone op buik staat draait hij zich gauw om.... weinig aan te doen... behalve respecteren hihi en genieten dat je je baby voelt..... is tenslotte ook erg intiem!

5. fafje

fafje Niet meer actief

Als ik op mn zij ga liggen...beweegt hij hoe dan ook...en vanzelf als ik terug duw, schopt/duwt hij ook terug...maar niet zomaar als er een hand op mn buik ligt...

Deel Deze Pagina