Hoi meiden, Het onderwerp zegt het al, jeetjuh wat heb ik al een buik. We willen het voor de meeste nog geheim houden, maar dat lukt haast niet. Tis mijn gehele buik die opgezet is....ik ben eigenlijk gewoon bang voor de komende 30 weken.... Hebben jullie hier ook mee te maken, het is de 2e zwangerschap. Doeg Doeg Oogappel
ook hier met 10 weken al een echte buik, met 9 weken positiekleding aan. Bij mijn eerste had ik met 15 weken ook al en flink buikje.
Ojee ik weet het net en mijn buik is ook al zo opgezet. Was blij dat mijn knoop los kon vanavond. Ze zeggen wel eens met de 2e gaat het sneller maar zo snel.......
hier hetzelfde!!! ik sta elke week meer verbaasd hoe groot hij word bij mijn eerste had ik amper een buik... maar ook wel weer super moooi
Ja, komt mij heeeeeeeeeeel bekend voor, ik moest het gewoon met 8 weken al op mn werk vertellen omdat ik er echt niet meer onderuit kon!!!! En nu? Nu zie ik eruit alsof ik 35 weken zwanger ben, de hele wereld denkt dat ik elk moment kan gaan bevallen (zie banner ) en ach, ik laat het maar zo, ik BLIJF het uitleggen, wordt er gék van . Gewoon lekker van genieten, je buik groeit nu eenmaal sneller dan bij een eerste (heb ik van horen zeggen en uit eigen ervaring).
Zoooo herkenbaar Bij de 1ste moest ik echt zoeken naar me buikje nu lijk ik wel 4 maanden zwanger met 10 weken Iedereen zegt ook bij een 2de zie je het sneller maar zo snel had ik niet verwacht
heel herkenbaar! maar bij mij is het de 1e moet er wel bij zeggen dat ik al een behoorlijke reserve van mezelf had voor ik zwanger was. gelukkig ben ik qua gewicht nog niks aangekomen. ik ben ook wel een beetje huiverig voor hoe het er over een week of 10/15 uitziet
hihih ja hier ook. ben net 6? weken (dinsdag naar de vk dan weet ik het precies) maar hier ook al een aardig buikje. collega keek er gisteren nog met een vragende blik naar maar ben snel doorgelopen. had een wijd shirtje aan maar nog zag je het. groei maar hoor buikje..i loveee big bellys!!!!!!