Hallo. Zijn er hier ook jonge moeders uit Gelderland? Ik word zelf volgende maand mama, 18 jaar en zou het leuk vinden met andere jonge moeders uit Gelderland in contact te komen! Groetjes
ik ben 24 en ben bijna een jaar mama het is echt geweldig (mag ik hier meedoen? ik vind veenendaal bijna gelderland namelijk )
Hey, leuk dat je mee komt doen! Topic vandaag pas geopend, zie dat je bezig bent voor een tweede, wat leuk zeg! Groetjes
Nog niet veel reacties hier spannend je bent bijna uitgerekend dus, en weet je al wat het wordt? alles al klaar. Het gaat altijd zo snel hè zo'n zwangerschap. Ben zo benieuwd wanneer wij het weer mogen beleven heb er wel zin in, vorige zwangerschap ging erg goed, weinig last van gehad. Gaat het bij jou ook goed?
hee meiden, hier ook een mama uit gelderland spannend chadee! je ben dus bijna uitgerekend? zie je op tegen de bevalling of zie je het wel happygirl; spannend weer he die tijd van proberen.. hoewel wij er niet echt mee bezig waren nog toen ik zwanger werd van de 2e, de eerste ging ook niet vanzelf dus hadden we niet verwacht dat deze spontaan zou gebeuren ! maar hier dus een dochtertje van bijna 21 maanden en een 2e kindje op komst..
@happygirl, jaa ik weet al wat het word, we krijgen een meisje! We hebben alles al klaar, ze kan dus komen! Alles gaat opzich goed, heb alleen de bloeddruk wat te hoog. Er gisteren voor de zekerheid eventjes voor naar het ziekenhuis geweest, alles was gelukkig in orde. Morgen voor de zekerheid een CTG laten maken in het ziekenhuis en als ook dat in orde is kan ik gewoon mijn controle's weer af bij de verloskundige! @gien, Nee, ik zie niet tegen de bevalling op, denk er ook niet uit, het kan juist goed op slecht gaan, snel of heel sloom, je weet het nooit, ik laat het gewoon lekker over me heen komen! En jij 23 weken zwanger zie ik, leuk zeg! Weet je al wat het word?
Hier nog een mama uit Gelderland. Een zoontje van bijna twee jaar en de tweede is op komst, nu 21 weken zwanger. Ik zelf ben overigens 21 jaar en al een aantal jaren samenwonend.
@makamba, 21 is nog jong en al een tweede wilde altijd dat mij dat was overkomen, maar ja ben nu 25 en op weg voor een tweede dus komt helemaal goed. Wist altijd al dat ik jong moeder wilde worden @gien, dat is idd fijn als het ineens is gebeurd zonder dat je je ermee bezig hebt gehouden, ik probeer er niet teveel aan te denken, maar eigenlijk lukt dat gewoon niet! @chadee: ow leuk een meisje, ik ben ook gek op roze en hoop ook zeker dat nog een keer mee te mogen maken, maar ja we zullen wel zien wat het wordt. hier vandaag lekker rustig dagje, mn ventje heeft weer last dat zn boventanden doorkomen en slaapt er veel. dus lekker op de bank met mn laptop en verder helemaal niks doen vandaag
leuk, ik ben ook nog een jonge mama, ik ben 27 jaar en heb 4 kinderen tygo van 4 jaar ryan en dion bijna 3 jaar en ilay bijna 1 jaar ik woon nabij zwolle mag ik mee kletsen
ja leuk al die 'jonge mama's' hier ook een rustig dagje... lekker relaxen en man wat regent het! leuk chadee een meisje, wij weten ook wat het is maar ik ga het niet verklappen hihihi! je weet maar nooit wie er allemaal meeleest!
haha, gien, dat snap, je weet inderdaad nooit wie er mee leest maar wij hebben er nooit een geheim van gemaakt! Ben zelf wel erg benieuwd, morgen weer naar ziekenhuis en als dn nog steeds alles in orde is ga ik weer gewoon mijn laatste controle's bij de verloskundige doen, gelukkig!
Ook welkom Princeseye! Hier ff kleine update vanaf deze kant, jammer genoeg zagen ze maandag op de echo dat ik weinig vruchtwater heb, vrijdag dus weer naar het ziekenhuis en dan hoor ik wel hoe of wat nu verder! Hoest is het verder met de rest van de dames die hier meekletsen?
T ligt op de grens met Gelderland, maar er ligt ook een klein plaatsje Zwolle in Gelderland, is maar net welke er bedoeld word
spannend chadee! gaan ze je dan inleiden msischien? voel je je verder wel goed? hier gaat het goed heb vandaag voor het eerst wat voor de kleine gekocht! en natuurlijk voor me kleine grote meid die had ook wel weer wat nodig! verder alles goed met iedereen?
Leuk zeg Gien, dat je wat voor de kleine hebt gekocht! Ik begon dat al met 12 weken te doen, haha! Ik weet niet hoe of wat verder, zal het morgen vast allemaal wel horen! Voel me de laatste niet erg fit, gigantisch veel moe, krampjes in mn buik.. pff.. morgen ook maar eens daar naar vragen!
ben ook een jonge moeder ben 20 en heb een zoontje van 1 en zijn bezig voor de 2e.. woon in de omgeving van Arnhem.. chadee: ben je al bevallen of laat de kleine toch nog opzich wachten?