contact met jonge moeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door libero, 13 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    oja dat foutje kom ik ook erg vaak tegen

als ik dan vertel nee het is bewust dan moet je hun blik zien. zeg er dan maar niet meer bij dat we al 1,5 jaar bezig waren voor ik zwanger was van liam.

net zoals van de mensen waarbij je geen heftige reactie verwacht op het nieuws: krijg je dat juist wel

leukste was nog mijn schoonmoeder heeft 9 maanden lang niks van zich laten horen toen ze hoorde dat mijn vriend en ik gingen samenwonen zonder dat we getrouwd waren.
    ik zag de bui al helemaal hangen en toen ik 2 maand zwanger was zei ik tegen mijn vriend het word wel tijd dat je het aan hun gaat vertellen want als ze nu weer 9 maanden nodig hebben om het te accepteren dan missen ze niet de hele babytijd.
    dus zo gezegt: hij gaat alleen naar zijn moeder want ik durfde echt niet mee. helemaal bang om de bijbel naar mijn hoofd gesmeten te krijgen. eenmaal daar was zijn vader op zakenreis dus heeft hij het alleen aan moeders verteld.
    echt die was niet boos!!!! juist heel erg blij en sprong een gat in de lucht. moeder belt zijn vader op en die was eerst ff heel lang stil en ineens ohw wat leuk. hahaha
    volgende dag werd ik gebelt door schoonma. ze stond in de stoffenwinkel. aan welke kleuren we zitten te denken voor de babykamer want ze wou graag stoffen kopen om badcape's te maken. hihihih.

kun je zien hoe onvoorspelbaar.
    ben er echter veel vrienden door kwijt geraakt die nog helemaal in de studie, uitgaan en feesten hingen en bij voorbaat al dachten dat ik niet meer mee kon omdat ik met de kleine zit. erg jammer want mijn vriend kan altijd wel thuis bij de kleine blijven.
    nu intussen is alles zo verwaterd dat ik het maar zo laat want heb geen gemeenschappelijke interesse meer.

helaas geen van al mijn vrienden of kennissen in de zelfde leeftijd hebben kinderen dus weinig overeenkomsten.

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ja dat ken ik hier ook ... ben nu 20 en de tweede word geboren als ik 21 ben denken allemaal dat het twee ongelukjes zijn . niet dus en dan die blikken ! denken allemaal ja die maken weer kinderen om ergens anders te dumpen pfff maar ach trek het me niet aan

3. Jazzlyn

Jazzlyn Niet meer actief

Hoi ik ben 23 en zwanger van de tweede!

4. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    rare blikken ohh maar al te bekend, Toen ik vertelde tegen mijn moeder dat ik zwanger was, sprong ze een gat in de lucht. begon gelijk over kleertjes enzo haha en mn vader moest het even laten bezinken..

mn schoonouders, stuurde de echo terug met een brief dat ze niks te maken wilde hebben.. Tot op de dag van vandaag is het ellende met hun..

5. Linay

Linay Nieuw lid

6 nov 2011
    3
    0
    0
    Babytje op komst.....
    Noord-Holland
    20 years,

13/14 weken Zwanger van me poppetje <3

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    spikkel, wat een rare reactie zeg! echo terug sturen...

7. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Guppekop tis nog veeel erger geworden,Bedreigingen, chantage geestelijk kwellen. niet normaal waar die mensen toe in staat zijn. nu sturen ze pakketjes op maar die nemen we wel aan maar we zeggen tegen onze dochter dat de cadeautjes van ons zijn. Ze snapt ht nu toch allemaal nog niet, en zij hoeft niet de dupe te worden van onze vetes..

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

hier nog een jonge moeder:)

ben net 20 geworden en heb een dochter van 2,5 maand

9. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Ik ben 20 jaar en 17 weken zwanger:)

10. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    Hey dames,

Ik kom gezellig meekletsen hier!
    Ik ben 18 jaar en moeder van een prachtige dochter van 7 weken en 2 dagen & gelukkig getrouwd :)

Liefs Chadee

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    gezellig:)

wat doen julie voor werk/studie? of thuisblijfmoeder?

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ik ben afgekeurd, en dus een thuisblijfmama :)

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

@ Opmerkingen hier gelukkig geen last van maar het lijkt mij verschrikkelijk!

Werk. Normaal werkte ik 32 uur wilde 24 werken en toen werd mn contract niet verlengd. De WW in gegaan gelukkig via uitzendbureau werk gevonden tijdelijke baan tot mn verlof. Na 3 weken moeten stoppen ivm hoge bloeddruk 5 weken later bevallen haha. Nu in de ziektewet ivm pnd. Dus de vraag hoelang nog..

14. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    Ik ben deels afgekeurd. Ik zou straks wel weer aan het werk moeten, maar mijn man en ik willen beide liever dat ik thuis blijf bij de kleine. Hoe we dat allemaal gaan en willen doen straks is nog even afwachten dus.

15. MamaKimberley

MamaKimberley Nieuw lid

10 nov 2011
    2
    0
    0
    NULL
    Emmen
    Hallo allemaal !!

Ook ik kom me gezellig melden :)
    Ik wordt in januari 22 jaartjes en heb een zoontje van nog geen 7 weken oud :D
    Voorlopig ben ik lekker een thuisblijfmoeder want ik ben tot en met januari volledig afgekeurd door een eerder auto-ongeluk. Na januari wil ik weer langzaam aan beginnen met wat cursussen en natuurlijk de projecten voor het UWV ;)

Ook ik heb veel last van 'die blikken' Mijn standaard zin die ik dan roep is ; Moet ik dan écht op mijn voorhoofd laten tatoeëren dat ik bewust zwanger ben geworden en dat ik AL 21 jaar ben :D

Groetjes Kimberley !!

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ben toch wel blij dat jullie ook van die blikken krijgen! Vooral nu ik er 2 heb is het erg. Had het dinsdag nog, was ff naar de winkels, lydia lag te krijsen omdat ik dr wakker had gemaakt en daniel was hele dag al dwars. Nou, dan krijg je ook van die blikken! Gelukkig ook wel lieve reacties daarna;)

Werk: hier samen met mannetje op een binnenvaartschip. Ik kan dus zeggen dat ik een thuisblijfmama ben, maar ik kan ook zeggen dat ik werk. Maar in beide gevallen zijn mn ukkies dicht bij me:)

17. FEE88

FEE88 Niet meer actief

He meiden ben 23 en mama van een meisje van 9 maanden :) ben getrouwd en heb een stiefzoontje van 5 die de helft bij ons woont en de helft bij zn moeder. Ik ben in september weer begonnen na een jaar bewust gestopt te zijn omdat we graag een kindje wilden. Moet nu alleen mijn 4e jaar nog. Ik moet zeggen het is wel pittig maar te doen een studie en een baby/kleuter... Maar soms wat moeilijker dan ik in eerste instantie dacht. Gelukkig veel begrip van mijn klasgenoten en coach. Andere docenten wat minder ...

Ik kan niet wachten tot ik mijn opleiding af heb, dan willen we voor een 2e/3e gaan :) maar nu is het eerst goed zo lekker genieten van onze andere twee boefjes :D

Blikken krijg ik wel idd maar dat is ook omdat mijn stiefzoontje dan meeloopt... als je dat terugrekend was ik net 18... hij was trouwens net 2 toen mijn man en ik bij elkaar kwamen.

18. noa91

noa91 Niet meer actief

heee..
    ik ben 20 jaar en nu 30 weken zwanger van ons eerste kindje..
    lijkt mij ook leuk om in contact te komen met andere jonge moeders/zwangeren.... ik woon in noord brabant.. :)

19. lyza

lyza Actief lid

24 okt 2011
    239
    0
    16
    Vrouw
    He, ik ben 22 en nu zwanger van onze eerste
    Leuk om in contact te komen met andere jonge moeders!

20. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    ik werkte aantal weken terug nog fulltime maar doordat de planning op het werk naar beneden gaat moet ik al blij zijn met 2 dagen in de week.
    werk als uitzendkracht dus ja weinig vastigheid.

mijn vriend is afgekeurd dus voorlopig is hij nog thuis en zorgt voor ons mannetje.

ben overigens pas gaan werken toen liam 9 maanden oud was ongeveer. daarvoor heb ik thuis gezeten en heeft mijn vriend een jaar gewerkt via een traject van het re-integratiebureau.
    nu zijn we aan het wachten op de laatste goedkeuringen en een proefvaart van 2 weken en dan kan hij voor 2 jaar aan het werk als matroos in de binnenvaart met wat doorgroei mogelijkheden.

Deel Deze Pagina