contact met jonge moeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door libero, 13 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendiee

wendiee Lid

18 mei 2010
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    hihi had het al gezien!

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    rustig hier!
    zo, wij zijn maandag weer in NL gelukkig:) heb wel weer even genoeg duits gehoord.

Hier erg druk/onrustig. Daniel is vreselijk aan het peuteren, gaat bij elke nee liggen krijsen. En lydia is heel de week al verkouden en nu had ze 38.1:( en ook niet erg te genieten.

Ga er weer vandoor! pizza bakken en even verder met mn taart, wim is morgen jarig

3. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    ik ben ook jong en nu zwanger.. mag ik er dan ook bij hihi

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    miranda, ja hoor, kom er maar bij hoor! wie ben je? werk je? leer je? en gefeliciteerd!

5. Viktoriya

Viktoriya Actief lid

21 aug 2011
    364
    134
    43
    Vrouw
    Horeca
    Beek en Donk
    @ wendie:
    nee ik vind de opleiding makkelijk omdat goed kan leren dus alles gaat me makkelijk af.
    in de omgang met andere kinderen jah dominic is altijd vrolijk terwijl die andere kinderen van oudere moeders heel bescheiden en als of ze geen kind mogen zijn heb ik het gevoel
    jah het interessert me niet eens meer ik vind dat ik het redelijk voor elkaar heb met mijn partner we wonen in een vrije sector huurwoning wat veel oudere niet kunne zeggen maar wat leuk ook eentje met jurudische opleiding hoe vind jij het dan?
    groetjes viktoriya

6. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Welkom Miranda en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!:)

@guppekop, een echte peuterpuber dus!! En jij ook nog van harte gefeliciteerd met Wim! Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad:) Hoe is het inmiddels met Lydia, is ze al weer wat beter te pas?

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @viktoriya: daniel is ook altijd vrolijk naar andere kinderen toe, heeft er (gelukkig) ook geen problemen mee dat hij er maar heel weinig ziet

@babygirlm: dank je:) ja daniel is echt lekker bezig:D gister heb ik hem na 1uurtje weer op bed gegooid want hij was echt niet te genieten! en gelukkig sliep hij toen nog 2,5u, gewoon niet uitgeslapen dus. Lydia is inmiddels weer koortsvrij maar zit wel onder de uitslag, 6de ziekte denk ik.

zo, nu ga ik eens verder met mn was. Heb daar zo'n hekel aan he! o wacht, eerst mn zomerkleren maar eens uit de kast halen! die zijn nu ook niet meer nodig:D

8. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    hahaha, wat een deugniet:p Ik bereid me alvast voor op de peuterpuber-tijd van m'n dochter:p
    Vervelend dat Lydia uitslag heeft! 6de ziekte al!? Heeft ze vaker last van koorts en/of uitslag? Hopelijk voelt ze zich snel weer beter!!

haha, ja de was, ook niet mijn favoriete bezigheid! Gelukkig hoef ik dat nog niet zo vaak te doen, aangezien ik nog bij m'n ouders thuis woon. Dus die keren dat ik het doe vind ik het niet zo erg, maar als ik die wasmand soms zie uitpuilen denk ik wel eens; oohooh, als ik dat later toch eens mee maak, zou ik daar niet bepaald vrolijk van worden!!

Ja, de zomerkleren mogen idd de kast weer uit, brrrr, wat is het koud:( Ik dacht dat het nog mee viel met de kou, maar vandaag was de wind zo koud, niks aan:(

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja volgens internet kan dat pas na 6maanden, maar bij de feb2010 mama's zijn er meerdere kindjes die het voor die tijd al hadden. En voor de rest wijst alles erop. Was de eerste keer dat ze echt koorts of uitslag had. Wel een keer 38.0 gehad omdat ze te warm had gelegen in de wagen, maar voor de rest gelukkig nog niet ziek geweest!

Tja, ik krijg mn wasmand maar niet leeg:( En als die leeg is dan poept,plast of spuugt er wel weer een over de kleren:D Doe het nu vaak 1x ind e week dat ik alle was probeer weg te werken maar soms wacht ik ook gewoon tot de kasten bijna leeg zijn...

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hoiii

Even tijdje stil geweest van mijn kant maar ben weer van de partij!
    Even hectische weken achter de rug die maar niet over wilde gaan.

Maar guppekop wow op een boot dat lijkt me echt wel heel stoer!
    Hoe zit dat eigelijk dan als je kindjes naar school moeten? ( Misschien stomme vraag hihi maar heb me dat altijd al afgevraagd hihi )

Ik heb maandag te horen gekregen dat ik weer moet gaan werken ( Terwijl ik net in therapie ben voor mn PND ) Dus ga het aanvechten want werken lukt me nu nog niet.
    Druk mee bezig dus!

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    allesandro, je bent niet de enigste die zich dat afvraagt:D hoevaak ik die vraag hier al gekregen heb op het forum... Als daniel bijna 3 is ga ik lespakket aanvragen en dat kan dan steeds verder uitgebreid worden. Zo kan ik de kleuterklas zelf doen. Als hij 6 is/word gaat hij waarschijnlijk naar het internaat, moet nog uitzoeken tegen die tijd wat het gunstigste is voor hem. Maar voor die tijd mogen ze ook daagjes naar psz en basisscholen die zijn aangesloten bij de organisatie. In principe kan je ook de hele basisschool aan boord doen, maar ik vind dat ze dan teveel sociale ontwikkeling wbt tot andere kinderen missen. Als het zover is willen we ook een huisje hebben, zitten te denken aan chalet op een vakantiepark, zodat we niet perse elk weekend naar boord terug moeten rijden

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ahhh oke :D

Wel leuk dat je dat zelf kan doen zeg!

13. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Goedemorgen!

Hier ook een mama in spe! 22 jaar, en zwanger van de eerste!

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    stephani, welkom! Wil je iets meer over je zelf vertellen? relatie, werk/school/thuisblijfmoeder?

15. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.815
    691
    113
    Vrouw
    helleeuh!!

ik ben 21 en heb een dochter van bijna 19 maanden ;)...

wist niet dat er toch nog redelijk veel jonge moeders waren hiero..

16. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Niet erg netjes van me om zo lang niet meer te reageren, sorry!! Ik vergat het ook steeds, haha:p
    @guppekop:"ja volgens internet kan dat pas na 6maanden, maar bij de feb2010 mama's zijn er meerdere kindjes die het voor die tijd al hadden"

Wel opmerkelijk dat de baby's van feb2010 ook al voor de 6 maand ziek zijn geweest/uitslag hebben gehad. Heeft dat misschien iets met het weer ofzo te maken?:)
    Hoe is het met Lydia, alweer beter? Ik hoop het!! En Daniël nog steeds lekker aan het peuter-puberen?:p
    Zijn jullie inmiddels alweer 'aan land' trouwens? Ik meende dat ik las dat jullie weer even van de boot afgingen?
    Super handig trouwens dat je een lespakket kunt aanvragen zodat je zoontje (en straks je dochter ook) op de boot les kan volgen!

Stephanie22 & xSNDY19x, welkom! En stephanie gefeliciteerd met je zwangerschap:)

Hoe was jullie pakjesavond?:) Kindjes allemaal lekker verwend en blij met hun cadeaus?:D

Liefs xx

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    babygirl, geen idee. Ze is weer beter nu, alleen nog beetje verkouden maar dat gaat ooit ook wel weer over:D
    Liggen nu in leeuwarden. Vanmiddag paar uurtjes gelost, morgen de rest en dan maa rweer werk zien te krijgen.
    ja daniel is nog lekker bezig:D maar dat gaat ooit ook wel weer over:p Tis alleen wel erg vermoeiend soms! Maar vandaag is hij heel lief geweest. ALleen beet hij vanmiddag in mn buik omdat hij niet wilde eten, gek kind. Ben toen toch wel ff heel boos geweest. Niet willen eten, oke, maar je gaat wel aan tafel en al zeker niet bijten!
    Heb er wel zin in om daniel dingen te gaan leren. Het is niet verplicht, maar wil ook niet dat hij met een (grote) achterstand naar school gaat

xSNDY19x

pakjesavond was hier gezellig! weer goed verwend. Alleen jammer dat ik nu met 2 kindjes zit die helemaal uit het ritme zijn:(

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier ook een kindje uit zn ritme door pakjes avond hihi.
    Maar hij is lekker verwend ook al snapt hij er niks van hahaha.

Vandaag even het CB gebeld ivm voeding.
    Sandro zat nog op 5 flessen ( en is bijna 8 kilo ) Krijgt ook al groente en fruit. Dus vond het erg veel..

Nu moest ik rond 8 uur een fles geven dan rond 10 uur fruit 12 uur pap fles 16 uur fles 18 uur groente en dan 22 uur laatste fles.

Dus hopen dat dat gaat lukken gaan we morgen maar eens mee beginnen...

Hier trouwens erg druk moet een hoop dingen regelen voor t uwv lang verhaal maar heb een PND en een best wel erge.. Liep dus in de ziektewet omdat ik weinig kan:):) Nu heeft de verzekerings arts van het uwv me beter gemeld onder het mom van je hebt geen PND maar je bent een controlfreak en je kan dus werken.
    Ben dus in beroep gegaan en daar komt een hoop bij kijken:(

19. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Sorry dames heb jullie verwaarloosd, daar was ik weer een keer :)

Hoe is het met iedereen? en met de kindjes?

hier is ons dametje flink verwend met sinterklaas, ze heeft het gelukkig goed opgepakt en was alleen maar moe de dagendaarna, dus slaapt wat meer.
    verder gaat het hier wel goed :D

20. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Fijn dat jullie pakjesavond ook geslaagd was! Ik kan me voorstellen dat de kids dan helemaal uit hun ritme zijn! Is toch wel wat anders zo'n avond cadeautjes uitpakken, en dan wordt het natuurlijk ook later dan anders! Hopelijk hebben ze hun ritme snel weer te pakken:D
    Wij hebben gisteravond gegourmet, niet echt iets met pakjes gedaan. M'n dochter (6 maand) snapt het Sinterklaas gebeuren toch nog niet, dus voor haar is het vanaf volgend jaar pas leuk denk ik:) En wij *(o)pa, (o)ma, m'n broers + vriendin en ik* hadden toch geen wensen, dus hebben we gezellig gegeten met z'n allen, was ook erg leuk:) Madame was er de hele avond bij, dat had ik totaal niet verwacht, haha! Ze kon de slaap niet vatten dus heeft ze zich beneden prima vermaakt bij ons:p

@guppekop, ik zou idd ook even heel boos zijn geworden als m'n dochter me zou bijten! Dat zal ook wel bij het peuterpuberen horen, lekker stout doen/zijn:p En idd, zoals je al zei, ook dat gaat vanzelf weer over:p Ik ben me al aan het voorbereiden op die pubertijden van m'n dochter. Als ze een beetje op mij lijkt gaat het nog een hele opgave worden, hahaha!!

Het is idd erg fijn dat je Daniël zelf dingen kunt gaan leren, zodat hij op hetzelfde 'niveau' zit als alle andere kindjes als hij naar school gaat:)

@Alessandro2011, ik hoop voor je dat het allemaal goed uit gaat pakken nu je in bent gegaan! Ik kan me voorstellen dat daar behoorlijk wat bij komt kijken, maar wat een l*l die verzekeringsarts!!!! Hoe de kan hij nou weten of je wel/geen PND (meer) hebt!?:S Wat rot dat hij heeft gezegd dat je een controlfreak bent!! Dat vind ik dus echt niet kunnen! JIJ weet hoe jij je voelt, dat kan een ander niet voor jou zeggen/bepalen!
    Ik hoop voor je dat het allemaal geregeld kan worden!!

Deel Deze Pagina