contact met jonge moeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door libero, 13 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal073

8 dec 2011
    42
    0
    0
    Werken in de kinderopvang
    Den Bosch
    Hoi Jonge moeders:)

Ik ben een moeder van 22 jaar en heb nu een zoontje van bijna 5 maanden:D Nu ben ik verhuist van Amstelveen naar Den Bosch om samen te gaan wonen met me vriend.
    Nu lijkt het me heel leuk om in contact te komen met andere jonge moeders hier in Den Bosch e.o

Heb hier nog geen vriendinnen met kinderen en dat lijkt mij juist wel heel erg leuk om te hebben :D

Hoop wat te horen van andere moeders

Xx

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    allesandro, is het beetje gelukt met de voedingen? lastig he, om dat weer in een ritme te krijgen
    En hoe is het met die verzekeringsarts gegaan?

babygrilm: succes straks met je pubertje:D

chantal: welkom:) den bosch, niet echt ver van waar ik vandaan kom:) En waarschijnlijk liggen we er tussen kerst en oud/nieuw met schip daar, bij heineken:D

3. Chantal073

8 dec 2011
    42
    0
    0
    Den Bosch
    @guppekop
    Even denken heineken eeeeeeh ik zou het niet weten eigenlijk waar dat zou zijn ik woon er nog niet zo lang eigenlijk in den bosch haha weet wel dat er bij mij verderop een campina boot ligt in het water maar verder hihi....

Ok dus lekker kerst en oud en nieuw in den bosch vieren dus....
    Waar varen jullie dan zoal?

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    aah zo'n mooie groene:D
    Tja, ik weet ook niet waar heineken zit, maar vind het wel grappig:D
    Vooral veel naar duitsland, rijn en zijrivieren(moezel, main, neckar, main). Nu liggen we in ijmuiden te wachten om te gaan laden en dan moeten we naar thionville, dan in Metz weer laden waarschijnlijk en dan naar den bosch als die reis doorgaat

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ff gegoogled, schuin tegenover de brabanthallen, aan de andere kant van het water

6. Chantal073

8 dec 2011
    42
    0
    0
    Den Bosch
    Ooooh ok ja dat kan wel indd hahahah..... dan weet k waar je ligt dan strax.!

7. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    haha dankje guppekop:p

Welkom Chantal!! Ik woon niet in de buurt (ik woon in Twente;)) Maar hopelijk vind je een aantal mensen bij jou in de buurt. Is inderdaad altijd leuk om mensen te leren kennen, al helemaal als je ergens nieuw woont.

Bevalt het tot nu toe in Den Bosch!?:)

8. FEE88

FEE88 Niet meer actief

He meiden, hier nog een jonge mama, ik ben 23 heb een stiefzoontje van 5 en een dochter van 10 maanden :)... ik vind het heerlijk moet ik zeggen! Bewust gekozen om vorig jaar te stoppen met de pil, had mn derde jaar afgerond van mijn studie en moest nog een jaar... Nu inmiddels halverwege het laatste jaar en tot nu toe zijn mijn cijfers hoog en de docenten tevreden! Het is wel eens zwaar en weinig begrip/herkenning vanuit school... maar het is ook heerlijk een studerende mama te zijn.

Ben getrouwd en mijn man heeft gewoon een baan, mijn stiefzoontje woont de helft van de week bij ons :)

9. Chantal073

8 dec 2011
    42
    0
    0
    Den Bosch
    Dankejwel!!:DTot nu toe bevalt het heel goed in Den Bosch moet nog wel ff wennen mjaa heb weer werk gevonden en alles valt op zn plekje nu dus dan is het al wat minder stress allemaal gelukkig :p

Ja indd k heb wel vriendinnen hier ook wel daar niet van mjaa ik ben de enige met een kleintje dus ja dan is het tog anders als dat je contact hebt met iemand die ook zelf een kleintje heeft.

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    fee, gezellig dat je er ook bij komt:)

11. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Hallo meiden,

Ik ben ook een jonge moeder, ik ben namelijk 22 jaar oud. Ik wou in 2012 stoppen met de pil, om voor een kindje te gaan. Alleen raakte ik eerder zwanger, we waren na de grote schrik er erg blij mee! Lynn is nu 3 maanden oud.

Ik woon vlakbij Utrecht en zit nu nog lekker in mn verlof+vakantiedagen, dus voorlopig nog niet werken. Werk in de kinderopvang, dus als ik begin is het wel gelijk weer heftig+druk.

Ik merk dat ik weinig meiden ken met een kindje, en dat vind ik soms wel eens jammer. Oude vriendinnen zie ik nog wel eens, maar die snappen niet dat ik het over mn kindje wil hebben, omdat ik niet veel doe behalve winkelen met dr, flesjes geven en het huishouden. Dus heb niet veel meer te vertellen haha. De keren dat we uitgaan zijn op 1 hand te tellen.

Nou dat was het wel een beetje!

12. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Welkom Fee & MamaenMini!:)

@Chantal, mooi dat het jullie daar wel bevalt en het is idd fijn dat je al werk hebt gevonden, dat scheelt alweer! Wat doe je voor werk?:)

Ik heb ook geen vriendinnen met een kindje. Mijn vriendinnen zie ik helaas wat minder omdat zij met werk en school zitten, dus als ze kunnen, is dat meestal 's avonds. Maar 's avonds blijf ik liever thuis omdat m'n dochter dan lekker slaapt en dan heb ik juist even een momentje voor mezelf:)
    Daarom vind ik het ook zo leuk om met andere (jonge) mama's te kletsen over hoe iedereen het doet en hoe het met jullie kindjes gaat:D

13. Chantal073

8 dec 2011
    42
    0
    0
    Den Bosch
    @babygirlM

Ik werk in de Kinderopvang!
    Heb nu op t moment een contract op invalbasis jammer genoeg.
    Mjaa gewoon binnen het bedrijf verder solliciteren en dan kom ik vanzelf aan een uren contract :p hihihi
    En hoe is daar met kindje en alles.?

@ MamaenMini

Ook al kinderopvang :D gesellig.
    En indd ik spreek bijna geen vriendinnen meer jammer genoeg
    Allemaal te druk met vriendjes school en werken.
    Ag ja he het leven gaat ook door he :p
    Wel lekker dan zo lang verlof lekker genieten van je meisje nu het nog kan he want als je strax begint met werken weer gaat de tijd egt te hard

14. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Oh wat leuk dat je in de kinderopvang werkt!! Idd wat minder dat je nu een contract hebt op invalbasis. Maar je bent in ieder geval al 'binnen', en zoals je zelf ook al zei, als je daarbinnen verder solliciteert kun je waarschijnlijk wel aan een uren contract komen!!:) Ik hoop het voor je:D

Hier alles goed met mij en m'n kleine meid! Ze is alweer een half jaar! Jeetje wat is dit halve jaar voorbij gevlogen! Dit jaar moet ik eigenlijk zeggen, want de zwangerschap vond ik ook zo snel voorbij gaan!:)

15. Chantal073

8 dec 2011
    42
    0
    0
    Den Bosch
    Ja egt he tijd gaat egt te hard gewoon.
    Als ik ook terug kijk op de foto's denk k pfff wat was je toen klein zeg :p

En ja met de zwangerschap had ik het wel gehad hoor zo bijna op t eind.
    was al bijna 2 weken over me datum heen dus ja en dan ga je gewoon egt zitten wachten.

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo, weer eetje opgeknapt. Was gister knap beroerd zeg. En wim ook dus schoot niet erg op. Daniel is ook nog steeds ziek en heeft nu ook luieruitslag:(

17. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Het gaat echt snel inderdaad!! Ik ben nu bezig met het inlijsten van haar eerste pakje, en als ik die kleertjes dan zie denk ik : whooo, wat was je toen klein, en dat pakje paste toen zo mooi en nu ben je er al lang weer uit gegroeid!! En als ik foto's terug zie is ze ook alweer zo verandert, net alsof ik een totaal ander kind in huis heb, haha!

Ik was 40+4 toen ik beviel, maar ik was het de laatste paar weken ook wel zat. Het was ja bloedheet, vooral erg benauwd, en ik heb het al niet met die stomme hitte/benauwdheid, laat staan toen ik hoogzwanger was:p En ik was zo immobiel als ik weet niet wat, ik waggelde enorm en alles koste super veel energie, om nog maar te zwijgen over de slechte nachten en alle wc-bezoekjes, haha:p Dus ik was blij toen ik m'n meisje eindelijk in m'n armen had. :D

@guppekop, bah wat vervelend!! Al helemaal omdat jullie het alle 3 te pakken hebben/hadden. Beterschap, hopelijk zijn jullie snel weer helemaal beter! :)

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    babygirlM ik ben weer op de been, wim nog niet echt dus heb vandaag al veel moeten sturen

19. Fleems

Fleems Actief lid

31 mei 2011
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben ook een jonge mama! Ik ben 21. Heb 2 dochters: J. van 2,5 jaar en L. van 5 maanden.
    Ik kom graag meekletsen.

Liefs...

20. Chantal073

8 dec 2011
    42
    0
    0
    Den Bosch
    @fleems

Welkom:D gezellig dat je komt meekletsen.
    Hoe is het? en met je meiden?
    Waar kom je vandaan?? En wat doe je in het dagelijks leven??

Gr chantal

Deel Deze Pagina