Ja ok das ook wel zo ja alles voor je kind ik zou het ook wel doen hoor daar niet van . Bij jou ook al hier zit ie ook al aan de neusspray egt shotverkouden en een virusje opgelopen. Ag ja goed voor zn immuunsysteem. En ja dat cker van1 naar 3 kids. Weet er alles van hahahah me moeder is al 18 jaar gastouder... dus genoeg kindjes over de vloer geweest hihihihi.
Ik had weer even wat bij te lezen! Ik weet zo niet meer wie er een foto had geplaatst, maar wat hebben jullie mooie kindjes zeg! Wat vervelend dat ze ook reflux heeft, ik kan me voorstellen dat je dan een drukke tijd hebt gehad! Daar kun je je werk dan idd niet goed bij hebben, je hebt dan wel wat anders aan je hoofd natuurlijk! De gezondheid van je dochter komt natuurlijk op de 1e plaats! Fijn om te horen dat het nu wat beter gaat!! @all, hoe gaat het verder met jullie en de kids? nog leuke plannen voor dit weekend? Fijn weekend allemaal! xx
Hier een druk weekendje gehad, lekker uit eten geweest, familie op bezoek enzo dus wel gezellig. Ben alleen erg moe want heb heel slecht geslapen, Lynn van 10 tot 9 dus die wel haha Vanavond sporten en lekker slapen morgen!!
Hoi Meiden! Ik ben 19 en Mama van een meisje van dik 9 maand! Ik woon samen met mijn Vriend in Drachten. Ik studeer nog, 1.5 jaar en dan ben ik hopelijk klaar. Het valt soms zwaar om na een dag stage, te koken, huishouden te doen, m'n meisje verzorgen en dan nog ergens tijd zien te vinden voor school en mezelf. Maar ik weet waar ik het allemaal voor doe! Verder is Benthe een vrolijke meid, ontzettend onduigend en kan al zitten,kruipen,staan en probeerd af en toe wat stapjes van bank naar tafel te zetten.
babygirl: er was geen zak aan in frankrijk. Heb daar echt een hekel aan, versta/spreek de taal niet, heb geen internet etc. Heb er alleen wel heel schattig setje kleren voor lydia gekocht, alleen jammer dat de schoentjes te klein zijn Waren woensdag in duitsland, vannacht grens duitsland/nederland overgegaan en liggen nu in Engelen (bij Den bosch)
Jammer dat het niks aan was. Altijd minder idd als je de taal niet verstaat/spreekt! Toch leuk dat je nog een 'aandenken' vanuit Frankrijk hebt meegenomen Echt super leuk dat jullie zoveel varen, zo zie je nog eens wat Hebben jullie dan ook echt een route uitgestippeld, of bekijken jullie het van plaats naar plaats? *dat je ter plekke bedenkt waar je heen vaart zeg maar*
meestal heeft wim van te voren wel in zn hoofd waar hij schip neerlegt zodat hij weet wanneer hij op bestemming kan zijn, willen bedrijven vaak weten. <Maar hij wijkt er ook wel vaak vanaf hoor hihi, aandenken kleertjes mag ze maandag aan als schoonouders komen
Alweer een weekje terug dat ik hier wat neer heb gezet, niet zoveel tijd de laatste tijd Toch door alle drukte heen wil ik jullie nog wel prettige feestdagen en een gelukkige en gezond 2012 toewensen! Liefs Chadee
Idd wel fijn dat je weet wanneer je op bestemming kan zijn! Haha, wat leuk! Komen ze op de boot, of gaan jullie ergens weer aan land? @chadee, dankjewel, jij ook!! Bij deze ook namens mij, prettige feestdagen allemaal! & alvast alle goeds voor het nieuwe jaar! Maar dat zal vast wel lukken met jullie kleine prinsje(s) en/of prinsesje(s)!! Geniet ervan en maak er wat moois van!! Liefs xx
schoonouders komen hierheen, liggen uurtje rijden bij hun vandaan en is voor kids rustiger zo, word toch al drukke week. Zwagertje is er en blijft tot 2jan, krijgen nog 2x kraambezoek van de week, moeten zelf eignelijk nog op bezoek, wil nog naar mn oma
Hey hey, Hopelijk heeft iedereen fijne dagen gehad! Hier gaat alles goed. Jazlynn slaapt 's nachts super door & t is een vrolijk meisje de laatste dagen. Ook begint ze, al erg vroeg, tandjes te krijgen. Ze heeft er wel flink koorst door gehad, maar verder voelt ze zich goed, redelijk goed gehumeurt toch wel. Best wel gek, om zo'n wit puntje heel iets te kunnen zien. Zal nog wel tijdje duren voordat ie echt doorkomt. Iedereen alvast een fijne jaarwisseling gewenst! Liefs Chadee
chadee, schattig dat ze al tandje krijgt! hier zie ik ook wel een puntje maar voel nog niks dus kan nog lang duren. Wel van de vreselijke stinkende zure poep hier ook wel goeie dagen gehad, erg druk en ben ongesteld wat ook niet erg bevordelijk is. Lichamelijk valt het wel mee, ben wel erg moe maar weinig pijn, daarentegen is mn humeur echt vreselijk! Volgens wim kan ik beter zwanger zijn, dan ben ik toch nog gezelliger. Erg he. En dan te bedenken dat hij geeneens zeker weet of hij nog wel een 3de wil, maar als ik elke maand zo ben...
Een gelukkig nieuwjaar allemaal!! Op dat het een mooi, leuk, gezond en vruchtbaar, hihi, jaar mag worden voor iedereen!! Hoe is bij jullie de jaarwisseling gegaan met de kleintjes? Hier sliep ze er gewoon door heen, ben een paar keer wezen luisteren onderaan de trap, maar geen gehoor. Ben zelfs nog een keer gaan kijken, maar ze was knock-out! En dat terwijl het er aan toe ging zeg, poeh! @ Chadee, wat super dat ze al tandjes krijgt! Vroeg inderdaad, maargoed, dat is bij alle kindjes weer anders. M'n dochter is bijna 7 maand, en er is nog geen puntje te bekennen, haha
hoi meiden ook hier de jaarwisseling en de kerstdagen overleeft en een posi test in handen van mijn 2de had voor mijn zoontje een kindervuurwerk pakkket gekocht heeft die tegen 8 uur afgestoken en daarna heerlijk ga slapen en heeft door die lawaai heen geslapen heb nog tot 9 jan vakantie dus lkkr rustig aan doen en genieten van nieuwe zwangerschap zover het kan gr
GEFELICITEEERD Viktoriya!!! Wat super dat je zwanger bent van een tweede!! Wanneer ben je uitgerekend? Een fijne zwangerschap toegewenst!!
@viktoriya Gefeliciteerd! Dat is nog eens een goed begin van het jaar. Geniet lekker van de zwangerschap. Kleine meid is met oud en nieuw van het vuurwerk niet wakker geworden. Ze is voor het eerst uit logeren geweest & heeft, ruim nadat het vuurwerk afgelopen was, besloten wakker te worden en dat een aantal keren te herhalen. Voor ons was dat wat positief; de volgende dag dat ze thuis sliep, sliep ze de klok rond! Zelf heb ik jammer genoeg niet zo goed begin van het jaar, ziek Liefs
dankjewel meiden jah zeker een goed begin van jaar uitgaande van mijn laatste ongi ben ik op 26 aug uitgerekend.... ziekte is nooit leuk ik ben al weken verkouden maar weet wel nu waardoor het komt hihi vandaag voor de spoedecho geweest omdat bloedverlies had schrok wel effe maar gelukkig is weer over en op de echo zagen we een heeel klein stipje waarbij net de hartje ging kloppen hooop zo dat deze blijft zitten hoop dat met de rest ook alles goed is en lkkr nieuwe jaar in zijn gegaan gr