wim zou aardig wat kilootjes erbij mogen hebben, ik zit nog onder het gewicht van voor daniels zwangerschap, daniel is afgevallen (200gr in 6maandne), alleen lydia zit goed op gewicht
chdaee, leuk he, dat rollen! hier rolt ze ook al tijdje heel de kamer rond! en leuk, weer "op klus" voor een kleintje!
@guppekop Dat rollen is idd leuk, maar soms mag ik er ook wel achteraan gaan hoor, haha! @mbtc Ze draaide zich om toen ze 4 maanden was, wel snel is mij vertelt op het consultatiebureau. Aan het begin draaide ze zich alleen maar, als ze op der rug lag, naar rechts toe. Ik ben toen samen met haar bezig geweest met naar links rollen en dat doet ze nu ook goed! Van der buik naar haar rug deed ze gelijk al vrij vlot. Het is inderdaad snel voor een brusje, maar we hebben het er ook heel goed over gehad! Het leek mij leuk om de eerste twee dicht achter mekaar aan te hebben & wij weten ook dat het zwaar zal worden maar ik zit de komende 3 jaar nog thuis in verband met mijn thuisopleiding, daar willen we ook gebruik van maken. Maar de voornaamste reden was dat we het graag wouden en t voor onze dochter ook erg leuk lijkt! Verder voor vandaag niet veel plannen, t huishouden groten deels al gedaan vanmorgen Zijn haast geen tijden zou je zo zeggen, maar als onze meid om 6u wakker word en flesje gehad heeft, ga ik het liefst gelijk met t huishouden aan de gang; zo hebben we de hele dag nog voor ons, heerlijk! Nog wel een nieuwtje, vanmorgen op de weegschaal gestaan en alle zwangerschapskilo's + 3 extra zijn er af. Benieuwd hoelang het duurt voordat het er weer aan zit Hoe is het verder met je andere jonge moeders? Liefs Chadee
@Fashion88: Wat leuk dat je ook vlakbij Hilversum woont! Ik woon in Eemnes, ken je dat? Mijn familie woont in Hilversum en ik kom daar best vaak. Ik werk nu net een paar maanden en ga in september ook weer studeren. Ik studeer richting economie & management, hbo. En jij?
Lijkt me ook heel erg leuk ja! Ik mis dat ook, mijn vrienden zijn heel erg druk met feesten voornamelijk. Ik ken ook niemand van mijn leeftijd met een kindje.
Hey meiden, ff een berichtje tussen door! Ik zag over welk onderwerp jullie het hadden in ik ben op dit moment druk bezig met het organiseren van een jonge moeder dag! Deze word gehouden in mei (preciese datum nog niet bekend) in Utrecht (dit omdat het centraal gelegen is) als je je op wilt geven of voor meer informatie kan je altijd ff een mailtje doen naar redactie@proudtobeayoungmother.nl Verder gaat hier alles goed! Kleine meid vandaag alleen wel iets huilerig, maar soms heb je dat! Hoest met de andere meiden hier? Lekker aan het genieten van het winterweer?
@HRM:Jaa ik ken Eemnes zeker! Ik kom uit Laren. Ik ben nog op zoek naar werk en ga in september verder met de Havo en dan Vwo. Hoelang duurt jouw opleiding? En ga je dan de hele dag naar school of een avondschool?
Oh haha dat is dichtbij, we gaan wel is 's avonds wat drinken in Laren, bij bodega ofzo. (als we een oppas hebben) Ik heb al 2 jaar gestudeerd, en ga dus in september verder met het derde jaar. Dan moet ik nog 2 jaar. Ik ga deeltijd doen, dus 2x per maand naar school en daarnaast 3 dagen per week werken. Werk nu ook 3 dagen. Ben je nog samen met je vriend/man? Hebben jullie een huisje gehuurd ofzo? Wij zijn wel nog samen en huren nu een eengezinswoning.. Hij werkt namelijk gewoon fulltime
Ook weer eens een berichtje van mijn kant Welkom alle nieuwe dames, leuk dat jullie hier ook mee komen kletsen Guppekop, hoe komt het dat Daniël is afgevallen? Is hij ziek geweest? Chadee, ik lees nu pas dat jullie voor een 2e gaan, wat super!! Hopelijk hebben jullie snel die positieve test in handen, en daarna jullie 2e wondertje. Echt leuk dat jullie nu (al) voor een 2e gaan. Ik vind het ook leuk voor kinderen als ze een brusje hebben die en beetje van dezelfde leeftijd is. Dat rollen is idd leuk! M'n dochtertje is wat langzamer in haar ontwikkeling, maar dat maakt mij helemaal niks uit, ik vind het geweldig om te zien als ze weer wat nieuws heeft geleerd/uitgevonden! Ik merk nu ook echt wel dat de box te klein begint te worden. Ze rolt nu vrij veel, dus hangt ze binnen 2 minuten met de benen buiten de box, haha! Ik probeer haar dus ook zoveel mogelijk op de grond te leggen. Maar daar hetzelfde 'probleem'; het kleed is 'te klein', dus daar is ze dan ook binnen 2 minuten vanaf gerold, haha Zitten gaat ook steeds beter bij haar. Ze is erg druk/beweeglijk, dus ze kan wel zitten, maar ze doet het niet, ze duwt haar kont vaak omhoog of gaat om zich heen kijken waardoor ze omvalt En staan gaat ook steeds beter. Nog niet zelfstandig, maar als ik haar vast heb staat ze zelf op haar beentjes zonder dat ik haar optil/ondersteun, echt super om dat allemaal te zien Pff, wat een verhaal alweer, oeps, hihi. Jullie nog plannen voor het weekend? Liefs xx
@babygirl: Hoe oud is je dochtertje dan? (weet niet hoe ver ik daar voor moet teruglezen ) Mijn zoontje was ook niet zo heel snel hoor, maar na 8mnd ging het hard, met 12 maanden ging hij lopen en hij loopt nu als een speer. Heel erg leuk. Ik ga dit weekend niet zoveel doen denk ik, mijn vriend gaat werken morgen. Denk even op familiebezoek enzo, met de hond wandelen als het lekker weer is. Zoiets. En jij?
@HRM: Oke leuk, de Bodega ken ik ook ja, is alleen een tijd geleden dat ik daar ben geweest. Ik ben ook nog vaak in Laren en soms ook in Eemnes(wonen schoonouders). Ben wel benieuwd op welke school je hebt gezeten? Ik op het Atc in Hilversum. Leuk dat onze kindjes ongeveer dezelfde leeftijd hebben! Mijn zoontje is nu 3 weken geleden 1 jaar geworden. Het gaat zo snel allemaal. Ik woon samen met mijn vriend en zoontje in een huurhuis. Wat doet jouw vriend voor werk?
@chadee, mn dochter is vanaf week 16 al aan het proberen rolt op haar zij maar komt niet verder. als ik haar op haar zij leg dan rolt ze wel door. op t cb zeiden ze al dat ze vlot was met proberen! ze vinden haar ook erg sterk in nek/rug. vandaag eerste echte schaterlach gehad, ze probeerde het wel en kwamen er een beetje gil geluidjes uit. van de week was het al wel een beetje maar schrok ze nog erg van zich zelf. zo lief! vandaag ook fotoshoot gehad in de vend in hilversum voor pappa's verjaardag. maar jeetje dat word een duur grapje! dacht dat het daar goedkoper was dan mn zwangerschapsreportage die ik bij een fotograaf had laten maken, uiteindelijk ben ik hier veel duurder uit. bijna 200e voor 8(!) foto's + 55e als je ze op dvd wilt (en dat wil ik wel, kan ik ze zelf op elk formaat afdrukken) maar dan moet je natuurlijk wel de hele collectie kopen. pff zwangerschapsreportage was 135e incl vergroting en alle foto's ruim 100 op dvd....waar kan ik een bank overvallen of wanneer gaat het euro's regenen??
Leuk dat je in de kinderopvang werkt, werk je parttime of de hele week? Dat herken ik dat je je kindje snel mist, kan mijn zoontje ook niet te lang missen!
Ja, ik heb ook op die school gezeten. Tenminste de locatie laapersveld dan. Wat grappig. Misschien kennen we elkaar wel van naam. Ben in 2008 geslaagd geloof ik, heb vwo gedaan. Mijn vriend zit in de vloeren. En jouw vriend? Gaat inderdaad erg hard, maar wel hartstikke leuk. Al was het wat minder dat hij vannacht om half 4 klaar wakker was. Dat heeft hij wel vaker de laatste tijd. Wel heel erg leuk om vanmorgen wakker te worden met zon slapend kindje tegen je aan. We kregen hem niet meer in slaap in zijn eigen bed helaas. Hij was klaarwakker. Lekker vingers in je oog stoppen en aan je haar trekken.
Oh geweldig zon lachje he Ik weet welke je bedoeld ja, die waren echt als een gek aan het adverteren. (Achterin bij de baby afdeling toch?) Iedereen die aan het winkelen was met kinderen kaartjes verkopen enzo voor een gratis foto. Had wel een voucher gekocht voor 5 euro (dan kon je binnen 3 maanden langskomen wanneer je wilde) maar uiteindelijk toch maar niet gegaan omdat ik er niet zo'n goed gevoel over had. Ze belde me praktisch elke dag wanneer ik nou is langskwam? Ook na herhaaldelijk zeggen dat ik zelf wou zou bellen als ik langs wil komen. Erg duur zeg!
Ja wat grappig zegIk zat ook op Atc Laapersveld. Mijn laatste jaar was h4a in 2005. Nog niet mijn diploma gehaald helaas. Maar dat ga ik nog halen! Mijn vriend werkt nu bij een zonweringbedrijf. Er is daar nu alleen niet zoveel werk in met het koude weer. Dat is wel vermoeiend als je kindje zo vroeg wakker wordt, slaapt hij daarna dan niet meer verder? Maar zeker leuk als hij dan naast je ligt, vind ik ook altijd fijn. Mijn zoontje heeft dit vaak vroeg in de nacht, dan leg ik hem ook bij ons in bed en dan slaapt hij meestal wel verder. Haha dat van het haren trekken en prikken in je oog doet hij ook Ik draai me dan meestal om en dan gaat hij over me heen hangen en lachen Echt zo lief
@hrm, ik wilde graag voor haar vader mooie foto laten maken, maar ken mezelf wil alle foto's hebben. maar idd ze adverteren er heel erg mee. oh dat is vervelend dat ze zovaak belde. dat had ik gelukkig niet. had ook mn telefoon nummer niet opgegeven geloof ik vind het heel erg irritant als mensen gaan bellen. maar het is idd een hoop geld! wilde ook nog een keer met zn 3e maar dan ga ik ergens anders, daar krijg ik ook ALLE foto's die gemaakt zijn digitaal, hier maar een aantal... atc wat een rot school vond ik dat zeg! mn nichtje heeft er op school gezeten, zat zelf op t aloysius, ben in 2002 geslaagd al weer een hele tijd terug!
Hoi! Ik was een tijdje offline en weet niet of ik daarvoor hier ook al was, dus ik zal me voor de zekerheid nog eens voorstellen. Ik ben 23 en heb een dochter van 2, 5 jaar oud. Ik ben getrouwd, mijn man is 31 jaar oud en ook wij wonen redelijk in de buurt van Hilversum (vind ik dan.) Ik woon in Weesp. Momenteel werk ik alleen een beetje in de thuiszorg (Huishouding), want ik heb alles nog geen diploma's. Hoop die ooit te kunnen krijgen, maar ik weet nog niet of dat haalbaar gaat zijn.
Als je iets echt wilt kan alles!!! Ik dacht ook altijd dat ik me diploma's niet meer zou kunnen halen, maar op aandringen van me vriend zit ik nu dan toch echt weer op school! 5 dagen fulltime weg zijn is geen pretje maar ik weet waarvoor ik het doe..
Hoi, Zoveel mensen 'In de buurt van' Hilversum. Moet toch lukken om iets af te spreken? Heeft iemand een idee? groetjes!