Snap niet

Discussie in 'De lounge' gestart door Jodi, 24 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ben even in de war.
    Heb sinds 1.5 maand een nieuwe collega. Ze is dinsdag in ondertrouw gegaan.
    We hadden afgesproken dat we een kaart zouden geven van de afdeling.
    Niets extra's. Gister was mijn vrije dag en ik kom weer op werk heeft een collega haar een fles wijn gegeven en een andere vandaag 2 cadeautjes.
    Voel me nu een beetje naar.
    Ben zelf vorig jaar getrouwd en had helmaal niets (ook geen kaart) gehad voor mijn ondertrouw, en ik werk hier al 2.5 jaar......

Vind me nu in een hoekje gedauwd terwijl we hadden afgesproken niets te doen.

Wat nu????

2. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Net doen of je neus bloedt zou ik zeggen.
    Wist niet dat je voor ondertrouw ook al kado's kon krijgen, dadelijk loopt het helemaal de spuigaten uit, krijg je als je moeder jarig is nog een kado.

3. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    jeetje ja ik begrijp dat je je een beetje lullig voelt. En idd ik zou zoiets zeggen van hmmm krijgen we tegenwoordig kadootjes voor dit soort dingen? :rolleyes:

4. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Wat apart dat ze iets geven voor ondertrouw.

Toen mijn man en i trouwden en we de collega's van mn man uitnodigden, hebben we omgerekend nog geen euro pp van hen gekregen. En terwijl t een hechte groep is. Met velen gaan we ook persoonlijk om.

Ik ben er een tijdje kwaad en verdrietig om geweest, maar ach... Nu niet meer hoor. En we gaan gezamelijk nog steeds leuk met elkaar om (wel minder privé).

5. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Niet veel van aantrekken zou ik zeggen...
    Ik zou gewoon doen of mijn neus bloedt, schijnbaar meten ze met 2 maten..lekker laten gaan..

6. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Nou kan me voorstellen dat je hier wat van baalt. het komt vreemd over.

7. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Trek je er niks van aan joh!!
    Die collega's hadden waarschijnlijk een aanval van onverwachte attentheid en normaal zijn ze vast niet zo....en je collega had geluk dat zij het middelpunt werd van hun drang naar goede daden!
    Maar een beetje flauw is het wel...

8. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Wat een slijmballen, zeg! gATVER....

9. Niet meer actief

Joh, laat je niet gek maken hoor!
    Wat een onzin een kadootje bij ondertrouw!
    En Aquarius, goed idee een kadootje omdat mn moeder vrij is! hahaha dat wil ik ook wel!

Maar ik snap je gevoel, heel goed...
    Denk dat je er boven moet staan!

10. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Zoals gezegd; als iemand in ondertrouw gaat, geef je echt geen cadeau's.Kaarten hebben ze tegenwoordig voor de gekste dingen.Dus als je zo'n kaart ziet staan en je weet dat er iemand in ondertrouw gaat/ is gegaan, ja dan begrijp ik dat dat gekocht kan worden.Maar een fles wijn en nog 2 cadeautje's??? Nee, dat zou ik ook een beetje raar vinden. Ik zou zeggen en dat meen ik echt; ik dacht dat we hadden afgsproken niks te doen? Ik voel me nu een beetje vervelend omdat ik er niks vanaf wist.Ik dacht nl dat dat bij een ondertrouw helemaal niet hoort, cadeautje's. IK heb vorig jaar dat ik in ondertrouw ging ook niks gehad, zelfs van me familie niet.
    Het lijkt wel of ze een wit voetje bij je nieuwe collega willen halen, waarvoor???
    Ach, dit zijn allemaal tips maar het is nu toch al gebeurd. Je zou je collega, die in ondertrouw is gegaan, uit kunnen leggen dat je je vervelend voelt in deze situatie.Als ze daar begrip voor heeft kun je de rest ook zeggen. Dat komt dan vanzelf wel bij je andere collega's denk ik.Zo wordt het toch open bespreekbaar en kunnen jullie van alle kanten utileggen hoe deze situatie tot stand is gekomen.
    Als dit niet uitgesproken wordt en je hebt het er nu moeilijk mee, krijg je irritaties. En dat is helemaal niet fijn op je werk!!!
    Ik wens je heel veel succes!!!
    Liefs, mussie

11. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ik wist trouwens niet dat je nog officieel in ondertrouw kon gaan. Toen wij gingen trouwen moesten we een aantal formulieren invullen inleveren en dat was het.

12. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    kan me je gevoelens wel een beetje voorstellen Jodi

hier was het met de geboorte van Caitlin geen kaartje geen foontje niets hebben we gehad van de zaak van mijn hubbie :(

terwijl ze het bij andere wel doen , maar goed :)

maar ik heb er ook niets van gezegt had zoiets van zoek het dan lekker uit

13. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Welkom op de wereld die oneerlijk heet, ik heb ook z'n baas, de 1 alles de andere niks.
    M'n collega heeft 225,- gehad toen ze was getrouwd, ik niks.
    Verschil moet er wezen, maar leuk is anders, als je een gesprek ooit hebt, heb je altijd een stok om mee te slaan, zegt m'n man.

14. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Nou ja wat raar... vriendjespolitiek ofzo?

15. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Meiden, wou jullie nog even bedanken.
    Dacht al dat ik gek aan het worden was.

Liefs Jodi

Deel Deze Pagina