Nee hoor, ben ook nog wakker. Visite gehad, is net weg. Nu nog even rustig borreltje drinken met man, ondertussen serious request kijken!
Okey hihji Wij zitten ook nog gezellig een drankje te drinken Morgen waarschijnlijk spijt als ik wakker wordt hahah
Haha nou zo gezellig ben ik niet op t moment. Heb zo weinig geduld vandaag dat ik 3 x op bed ben gaan liggen maar er toch na tien min uit was omdat ik nog niet sliep... Haha.
Lekker honingrum! Had mijn moeder ook een keer meegenomen van vakantie. Ik ben nu, voor het eerst sinds tijden, weer aan de boswandeling Normaal drink ik (nep) Amaretto, of een wijntje ofzo.
Hee verox, en dat op dit uur Ik ga het toch nog een keer proberen Morgen ga ik voor het eerst weer twee uurtjes werken dus moet vroeg op .... Truste
Ik zal het hier braaf bij warme melk houden. Denk dat mijn partner raar opkijkt als ik naar de alcohol grijp. Maar ik heb zojuist nog mini cupcakes staan bakken...
Hier nog een wakkere mama. Wilde net naar bed gaan toen een vriendin vertelde dat haar 16-jarige dochter vanuit het werk niet thuis is gekomen. Ze werkt in een nogal bosrijke omgeving en is om 11 uur vertrokken richting huis, maar dus niet aangekomen. Gsm staat uit. De politie is gebeld, maar die doen niks tot morgenochtend. Echt niet normaal, want meisje is niet iemand die zomaar weg blijft. Bovendien heeft ze ook nog eens een vader die niet zuiver op de graad is. Zelfs in de bak heeft gezeten, omdat hij een gruweldaad heeft begaan en nog gaan ze zitten afwachten.