Heeft iemand ervaring met die shape up schoenen? Loopt dat fatsoenlijk? Is het ook goed voor je houding enzo?
ik heb ze ongeveer 6 maand geleden gekocht, in de hoop een paar centimeters rond de billen te verliezen Ze lopen geweldig .. precies wolkjes, helaas ben ik nog steeds het zelfde gewicht en nog geen mm bil kwijt Je voelt het wel , stijfheid aan de kuiten en bovenbenen .. maar verder geen resultaat Ik gebruik ze nu dagelijks
mijn moeder heeft ze aangeschaft voor haar werk (verzorgende verpleeghuis) aangezien ze wel wat kilometers maakt. In het begin had ze idd last van haar kuiten enzo maar nu zweert ze erbij, ze verliest geen centimeters maar merkt het wel aan haar houding, ze heeft lang niet zo vermoeide benen/voeten als ze uit haar werk komt in tegenstelling tot andere schoenen
Ja dat ze helpen met afvallen geloof ik eigenlijk niks van. Maar ik heb wel een slechte houding van mezelf. Dus als dat beter wordt dan is het wellicht een optie... @josje, je hebt nu ook een snowboots variant wellicht vind je die leuker.
ik heb de snowboots variant, en ik weet niet of het helpt. Ik heb ook die van reebok easytone. Die loopt heerlijk maar denk niet dat ik er van af ben gevallen