Ik ben gewoon eens benieuwd wat je favoriete supermarkt is en waarom Wij zweren bijvoorbeeld bij de AH vanwege het personeel en de artikelen die ze hebben. Anderen hebben dat met de C1000 of de PLUS bijvoorbeeld. Ik ben benieuwd!
Ik ga altijd naar de Jumbo. Maar dat komt vooral omdat die lekker dichtbij zit.. ik vind t assortiment er de laatste maanden niet op vooruit gegaan.. mja..
Ah, de jumbo....vergeten. Die zit hier niet in de buurt dus dacht alle bekende supermarkten wel opgenoemd te hebben haha. Nou ja, die past dus in "Anders, nl...."
Jammer dat de Aldi, Lidl en Jumbo er niet bij staan inderdaad.. Volgens mij zijn die ook wel populair hoor!
Aldi en Lidl, ja inderdaad. Ik ken veel mensen die daar wel boodschappen doen maar meer voor erbij zeg maar...maar goed, daar is de "Anders, nl..." optie voor he haha
Kijk, de nettorama heb ik dus nog nooit van gehoord (zit hier waarsch. niet in de buurt. Omgeving Delft)
AH, qua service, en lekker goedkoop maar toch prima kwaliteit (euroshopper). En hebben hier een kassaman, die is wel zo extreem aardig dat dat al een reden op zich in. Die man verdient een lintje. Af en toe als afwisseling Emte of Jumbo (vanwege assortiment in koekjes haha) maar toch 90 % AH.
Wij doen meestal gewoon onze boodschappen bij de AH, omdat het met veel producten niet erg veel scheelt qua kosten als bij jumbo, was zelfs laatst iets tegen gekomen bij de Jumbo, en was daar zelfs duurder als bij de AH.