hellpieeee

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 19 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

haai haai

Stom verhaal misschien, en eigenlijk geloof ik er niet echt in, maarrrr

een hele tijd geleden heeft mijn kat enormmmm vaak iets gezien, bij het plafond... en hij volgde het ook.... van links , naar rechts, en weer naar links... en hij keek of hij water zag branden.... heb overal gekeken en tv uit gedaan. gordijnen dicht, want misschien was het licht van buiten.... maar ik kon niks ontdekken.... hij bleef het zien...

En nu sinds een hele tijd gaat elke keer zodra het donker is, het activity centre van mn kindje aan (zit in de box)

Overdag hoor ik het echt nooit en ben bijna altijd thuis... en ELKE avond als ik alleen ben gaat dat ding af.

Heb wel es gehoord dat dat iets bovennatuurlijks kan zijn.... dus ik zei net voor de gein, jajaja nu is het genoeg geweest stop er nui maar mee ik vind het niet meer leuk nu... en toen ging dat ding dus non stop geluid maken... krijg er een heel naar gevoel bij ook.. voel me meteen enorm,, tsja hoe zeg je dat.. soort van begluurd, terwijl ik altijd de nuchterheid zelve ben... geloof nooit in dat soort dingen..

de TV gaat hier soms ook ineens uit, terwijl de afstandsbedieding gewoon op tafel ligt.

Heb al contact met iemand gehad die aan foto reading deed. maar die kon me niet veel wijzer maken....

Maar ben gewoon benieuwd of meer mensen dit hebben? en die me alstjeblieft kunnen zeggen dat hun activity centre ook af en toe aan gaat hihih

Liefs Muis

2. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik kan je niet echt geruststellen want ik geloof wel in die dingen en het kan inderdaad meer zijn maarrrrr
    Het kan ook gewoon stroomdraden zijn.
    Als die achter je televisie langs door de muur lopen kunnen die je televisie aan en uit zetten (ja echt, ik heb het getest :))
    Dat kan het op zich ook zijn met de activity center. Als de batteryen die erin zitten lekken oid kan hij vanzelf aan en uit springen.

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

haha ok, naja dat laatste klinkt fijner :D we hebben idd een plasma scherm aan de muur hangen en de draden lopen erachter door de muur heen..... :p

4. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    heb ook wel eens vage dingen hoor;
    paar jaar geleden toen mijn zoontje nog heel klein was; ik zete de tv uit met de afstandsbediening, nog geen minuutje erna ging hij weer spontaan aan...diezelfde dag viel er nog een soort stok om die al lang op dezelfde plek stond en dr was nog iets die dag, weet alleen niet meer precies wat :S

en pas geleden ging de speelgoed hond snachts af, en bleef maar zon stom liedje zingen (stopte niet) dit is zon 3x gebeurd. heb ook een keer gehad dat mijn electrische tandenborstel spontaan nsachts aan ging...:S
    owja en we hebben zon potje voor de kindjes die zon muziekje maakt als ze een plas hebben gedaan....die is ook al paar keer vanacht afgegaan, en dan hoor je dus echt Tatada DAAAAAAAAAA...

maar met dat speelgoed schijnt ook te gebeuren als de batterijen bijna op zijn!

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Voor Lenn hebben we een soort tol met dierenkoppen erop.. Als je erop drukt maken ze geluid.. En dat ding zingt liedjes enzo.. En constant ging dat klere ding af zonder dat er iemand aan zat.. Wat blijkt: Als hij niet helemaal uit staat, blijft dat ding herhalen elke 2 uur.. Dan gaat er automatisch een deuntje af.. Nu ben ik heel nuchter daarin dus maakte me er niet zo druk om. Maar elke keer als dat kreng af ging begon de hond te blaffen:) Toen handleiding er toch maar bij gepakt en dat was het probleem dus..

Ook gaat onze lamp boven de tafel spontaan uit en aan.. Volgens sommigen hangt er hier iemand rond die jaren geleden zelfmoord heeft gepleegd hier in huis.. Maar volgens mij is het gewoon kortsluiting o.i.d.

En je tv kan idd aan en/of uit springen als er bedrading vlak achterlangs loopt, dus dat zou een reden kunnen zijn..

Deel Deze Pagina