contact met partner op werk

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 13 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vaak heb je contact met je partner als hij aan het werk is?

1. Nooit

2. Alleen in noodgevallen

3. Eens per maand

4. Eens per week

5. Eens per dag

6. Meerdere keren per dag

7. Meerdere keren per uur

8. Constant

9. Partner werkt niet

10. Anders, namelijk....

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Maloutje

Maloutje Bekend lid

30 okt 2010
    620
    0
    0
    Brabant
    Wij hebben amper contact als we aan het werk zijn overdag. Een enkele keer in de week over wie er eten haalt...

2. topper12

topper12 Niet meer actief

Kijk dat snap ik dan nog, zeker als je alleen werkt (dan wil je ook wel even een x iemand spreken) en als je je niet lekker voelt. :).

Beterschap! Dat kwakkelen is waardeloos :(

3. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    mijn man werkt in onze straat ( eigen zaak) bellen appen etc doen we zelden maar we wippen wel bij elkaar naar binnen paar keer per dag

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Alleen bij nood of als het dringend is stuur ik bericht. Vind het niet nodig hem over alles te berichten op het werk.collega van hem loopt heel de dag te berichten met thuis. Over vieze luier tot aan schoonmaken je boodschappen doen. Vind ik echt onnodig.

5. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Thanks!

Lovewinnie: nee das idd een beetje too much dat doen wij gelukkig ook niet, zal wat wezen in dit kiezen tijdperk, dan blijf ik appen :)

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Dit dus............. Zou niet weten waarom ik iedere scheet die gelaten word moet melden.
    En ik hou graag nog wat gespreksstof over voor als we 's avonds gewoon weer thuis zijn ;) Natuurlijk sturen we weleens een lief what's appje of een noodzakelijk mailtje maar bellen? Nee alleen als er iets aan de hand is

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Hier het zelfde. Een enkele keer stuur we een berichtje en vaak is dat via fb. Mijn telefoon zit in mijn tas en staat op trillen. Ik sta er ook amper bij stil om contact te zoeken tijdens mijn werk.

8. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Misschien 2x per maand ofzo? Als hij mij belt of apt gaat het over praktische zaken. Sporadisch een hoi hoe is het. Vind ik ook niet erg, hij is aan het werk en heeft alleen zijn telefoon bij zich in de pauzes en bijpraten doen we na het werk wel weer.

9. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    #29 mysteriousgirl1, 13 feb 2014
    Laatst bewerkt: 13 feb 2014
    We zijn beide werkzaam in de it en hebben veel contact via facebook chat. Soms hele goeie gesprekken waarin we dingen uitpraten of verduidelijken.. :) (Ik heb het vaak erg rustig ja haha)

10. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Waarom zou je geen gespreks stof hebben als je. Wel gewoon contact hebt

11. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Eigenlijk de hele tijd door.. behalve als mijn vriend cursus moet geven. Hij werkt in de ict en heeft een makkelijke baas. FB staat altijd open bij hem dus chatten wij de hele dag door op FB. :)

12. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Ik heb het makkelijk op mijn werk mag ik de hele dag whatsappen :D

Maar ik doe het eigenlijk niet. Alleen als ik pauze heb.

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mijn man heeft een hele drukke baan maar we hebben wel geregeld even contact via whatsapp. Hij stuurt dan even een hartje ofzo. Heel lief:)

14. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    +1

Hier ook alleen het broodnodige.
    Manlief gaat niet naar zijn werk om daar elke dag met het thuisfront te gaan zitten ouwenelen aan de telefoon, daar zal zijn baas ook niet erg van gecharmeerd zijn.

15. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam

Lol ben niet de enige dus ;)

16. Yanna

Yanna Actief lid

7 aug 2013
    295
    6
    18
    Mijn man liet ook nooit wat van zich horen. En dat terwijl hij giga lange dagen maakte en ik hem soms nauwelijks zag. Hij komt er steeds meer achter dat ik het waardeer dat hij af en toe aan mij denkt. Sowieso een heel leerproces voor hem hoor, communicatie. Maar tis gelukkig al veel beter als in het begin van ons huwelijk/relatie. Hij vind het zelf ook fijn nu hij meer met mij deelt, als zijn het soms maar onbenullige dingen :-D
    Nu bijna elke dag wel een smsje gelukkig.

17. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Dit geldt ook voor mij. Meestal hebben we er beiden ook geen tijd voor. En mijn telefoon gaat niet mee naar de wc. Die zit in mijn tas voor noodgevallen.
    Pas als ik in de auto naar huis zit bellen we even, dan overleggen we wie het eerste thuis is en wie dan de kids ophaalt en wie eten maakt. (Ik heb 40 minuten reistijd).

18. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Af en toe een berichtje over en weer, maar niet de hele dag door. Hij mag officieel geen telefoon bij zijn bureau hebben, dus meestal is het tijdens de pauzes even of als hij naar de wc is.
    Vaak zijn het "Na je werk bij de supermarkt afspreken?"-berichtjes of foto's van idiote dingen die de katten doen.

19. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Wij regelmatig. Whatsappje of mailtje meestal. Op 2 van de 2,5 dag dat ik werk is hij thuis en dan houdt ie me vaak op de hoogte hoe het thuis gaat. Nu is ie bijvoorbeeld bezig met het opknappen van de keuken of hij stuurt een fotootje van de kinderen. Vind ik altijd wel fijn :) Probeer het wel te beperken hoor, ik denk dat we maximaal 4 berichtjes per dag aan elkaar sturen.

20. Artamesia

Artamesia Bekend lid

22 jul 2013
    606
    11
    18
    Vrouw
    Limburg (BE)
    Ongeveer 1 keer per dag, omdat ik in zwangerschapsverlof ben. Als we beiden werken enkel als er echt iets is... :) prima zo!

Deel Deze Pagina