contact met partner op werk

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 13 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vaak heb je contact met je partner als hij aan het werk is?

1. Nooit

2. Alleen in noodgevallen

3. Eens per maand

4. Eens per week

5. Eens per dag

6. Meerdere keren per dag

7. Meerdere keren per uur

8. Constant

9. Partner werkt niet

10. Anders, namelijk....

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Meerdere keren per dag. Maar mijn man zit heel veel in de auto, dus dan heb je wel eens tijd over. En aangezien hij ongeveer 13 uur per dag weg is, hebben we nog wel eens het e.e.a. bij te praten.
    Vind ik wel gezellig, en hij ook :D
    Ik heb nog niet alle reactie gelezen, maar ongetwijfeld zullen er mensen denken dat als je meerdere keren per dag belt je aan elkaar vast zit gegroeid.
    Nee, dat is niet het geval. Ja ik kan prima zonder hem en nee ik controleer hem ook niet.

2. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Mijn lief werkt tot minimaal 00:00 uur en ik ga om 6:20 de deur uit. Wij lopen elkaar dus enorm mis. Als zijn werk het toelaat hoor ik 1 à 2 keer per dag iets van hem. Als er iets is app ik hem met de vraag mij even te bellen. Ik bel hem liever niet op zijn werk. Hij heeft zijn telefoon ook niet mee de keuken in.

3. Talvi

Talvi Niet meer actief

Mijn vriend smst bijna elke dag in zijn pauze om te vragen hoe het gaat thuis. En ik stuur hem wel eens een foto van Jamila. Als er iets serieus is dan belt hij mij maar dat is nog niet vaak voorgekomen.

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Geen contact. Vriend is millitair en telefoon ligt in zijn kast.. als er echt nood js dan heb ik nummer van zijn sergant..

5. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Heb aan gekruist elke dag. Maar soms ook wel een dag niet.
    Meestal gewoon als ik wat te melden heb, of even wat kwijt wil.
    soms regeert hij er op, soms niet. Heb ik geen probleem mee. Hij is ook aan het werk. Dus beetje raar dat hij de hele tijd zou bellen/ smsen ofzo.

maar hij komt nu nog elke middag thuis. Uur pauze. Nog 1,5 maan dat gaat hij ergens anders werken. Dan zal wel wennen worden. Dus zal ik hem dan vast wel een berichtje sturen.

6. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Wij werken samen dus de hele dag :D

7. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Over het algemeen paar keer per dag. Mag ook bij ons op het werk. Van onzin tot praktische zaken of hoe is het met je (vooral bij slecht geslapen hebben, ziekte of kater) maar het meest nog foto's en filmpjes van onze dochter.
    Zo lief als ik late dienst heb en dan een filmpje krijg met: Dag mama! en handjeskusjes van hun selfie video. Sta ik met tranen van ontroering:)

8. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.561
    1.863
    113
    Vrouw
    Meerdere keren per dag een smsje of appje. Ik stuur dan een berichtje rond de tijd dat hij pauze heeft. Soms reageert hij vaker terug als het rustig is op het werk

9. Angeliekie

Angeliekie Bekend lid

29 apr 2013
    520
    8
    18
    Meestal ff afspreken wat we eten per mail, en bellen als we onderweg naar huis zijn, dus zo'n 2/3 x per dag.

10. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Zelden. Je bent idd aan het werk lijkt me niet helemaal de bedoeling om de hele tijd privegesprekken te houden.

Eigenlijk hebben wij alleen over praktische dingen wel eens contact tijdens het werk bijv. of er een afspraak gemaakt kan worden of boodschappen meegenomen etc.

Als ik zelf aan het werk ben is er eigenlijk geen contact (telefoon ligt wel op mn bureau voor het geval het kdv belt), nu ik thuis ben wil ik wel eens een leuke foto appen van de kinderen. Als hij tijd heeft bekijkt hij m anders niet. Een reactie verwacht ik ieg niet (gelukkig maar, want die krijg ik ook 9 van de 10 keer niet, haha)

Hij belt wel altijd als hij in de auto op weg naar huis zit, dat is altijd wel heel leuk!

11. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Mijn man werkt 12-15 uur per dag dus wij hebben meerdere keren per dag contact. Over kleine dingen zoals de boodschappen of over de kinderen. De ene keer bellen we en de andere keer via de WhatsApp. Maar er zitten ook dagen tussen dat we elkaar niet spreken. Dan hebben we het gewoon te druk en dat is prima. Het contact moet geen verplichting worden.

12. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Op de 2 dagen dat ik vrij ben sturen we elkaar wel een paar berichtjes en belt hij als hij in de auto zit onderweg naar huis.
    We werken bij hetzelfde bedrijf maar gaan expres niet samen lunchen.

Ik zie/hoor hem dan heel de dag niet:p

13. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.184
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Heb eigenlijk geen contact onder het werk.Onzinnig.Alleen als één van de kinderen ziek is geworden en ze bellen van creche of school dan bel ik even om te horen of hij evt in du buurt is om een kind op te halen.
    Wij hebben ook een streng beleid hier op het werk mbt bellen prive en sms en whats uppen.Wordt gek van dat gepingel.

14. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Alleen bij een noodgeval eigenlijk.
    Vind het ook niet nodig om elkaar te bellen onder werktijd te bellen of appen ;)

15. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    #55 gitaartje, 13 feb 2014
    Laatst bewerkt: 13 feb 2014
    Alleen als het noodzakelijk is. En dan is het volgens hem ook vaak nog onzin. Sms'jes leest hij niet en telefoontjes altijd kort.
    Op het werk werkt hij en dan is hij niet zo blij als ik hem uit zijn concentratie haal :D vaak zit hij ook in vergaderingen of stilteruimte.

Als hij mij belt weet ik niet hoe snel ik op moet pakken. Dan kan er alleen maar iets zeeeeeer ernstigs aan hand zijn.

16. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Wij whatsappen regelmatig en hij belt me als hij pauze heeft (vaak 3x per dag) Heb juist aangegeven dat het wat minder moest en dat hij het ook wel in een whatsapp kan zeggen. Maar hij kan het niet laten en belt dan toch even in zijn pauze om te vragen hoe het thuis gaat.

..ergens wel heel lief natuurlijk!

Kan me dan ook best voorstellen dat je ervan baalt. Soms als ik het thuis heel druk heb dan erger me ik eraan en ben ik heel kortaf tegen hem en dan voel ik me er later vrij schuldig over want hij bedoeld het heel lief.

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Alleen met noodgevallen, andersom geld hetzelfde.

18. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Eigenlijk nooit. Hij belt mij als hij op weg gaat naar huis, zodat ik weet dat ik het eten aan kan zetten. Dan is het precies klaar als hij thuiskomt, meestal.

Verder hebben we eigenlijk nooit contact, behalve in noodgevallen (toen ik ging bevallen enzo).
    Hij staat voor de klas en heeft zijn telefoon overdag uit. Ik ben gewoon aan het werk en denk er niet eens aan. Ik zou ook niet weten wat ik hem heel de dag zou moeten laten weten eigenlijk...

19. Linda86

Linda86 VIP lid

Mijn werkt als vertegenwoordiger en op vrijdag doet hij de binnendienst. Van ma - do belt hij me vrij vaak, hij zit dan veel in de auto, dus een mooie gelegenheid. Op vrijdag belt hij alleen als er echt iets aan de hand is of als hij mij nodig heeft voor iets op het werk (ik werk voor hetzelfde bedrijf).

20. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Constant :p Hij werkt voor Google, dus we kletsen constant via Hangouts met elkaar eigenlijk.

Deel Deze Pagina