contact met partner op werk

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 13 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vaak heb je contact met je partner als hij aan het werk is?

1. Nooit

2. Alleen in noodgevallen

3. Eens per maand

4. Eens per week

5. Eens per dag

6. Meerdere keren per dag

7. Meerdere keren per uur

8. Constant

9. Partner werkt niet

10. Anders, namelijk....

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

1 x per dag meestal , hoe laat het word.

Als hij het rustig had of moest wachten wel eens meer.

2. beccie

beccie Niet meer actief

alleen bij noodgevallen.

Mijn man heeft een rijschool, en zit dus altijd met leerlingen in de auto en dan wil ik hem ook niet lastig vallen.
    ik bel alleen als er echt wat is. en hij ook.

En van mij hoeft dat zomaar tussendoor bellen ook niet, we zien elkaar savonds wel weer ;)

3. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Mijn man stuurt altijd hele lieve apps op zijn werk: "wat gaan we eten?" Of... Kom je nog een broodje brengen... Of mijn favoriet. Ik heb die en die uitgenodigd, haal even koekjes.

Daarnaast vind ik dat zolang mijn man elke dag gebeld word of om 3 uur snachts eruit moet omdat het alarm af gaat... Hij mij best dagelijks een " eetberichtje" mag sturen :D

4. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Wow, ik sta er versteld van hoeveel stellen contact hebben onder het werk!
    Wij hebben 1 of 2 x per maand contact tijdens werk. Meestal over praktische zaken, en heeeel soms belt m'n man tijdens de pauze gewoon zomaar.
    We werken beide overdag. Ik ben grotendeels eigen baas en mijn man werkt bij een makkelijke werkgever met 3 man personeel. Dus we zouden wel makkelijk kunnen/mogen bellen. Maar waarom??? :(

Ik heb het er zelf meestal veel te druk voor. En bovendien heb ik het niet nodig om te weten dat hij aan me denkt. Dat weet ik toch wel :).

5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Hier vaak wel meerdere malen per dag een appje.

6. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Op de dagen dat ik aan het werk ben meestal een appje in de pauze en hoe laat ik er weer ben. Als ik thuis ben is mijn man vaak thuis aan het werk en eet hij met ons mee tussen de middag en doen we soms ee bakkie samen. Soms vraag ik tussendoor of hij in de gaten wil houden of de jongste wakker word zodat ik even snel heen en weer naar school kan.Dus meerdere keren per dag aangevinkt.

7. Amethist

Amethist Niet meer actief

Wij mailen wel eens als ik even wat wil weten of moet doorgeven. Heel soms bellen we. Mijn man gebruikt zijn mobiel eigenlijk niet op zijn werk, dus appjes krijg ik niet. Sowieso niet eigenlijk, want hij is niet zo "mobielerig". Verder zijn we allebei echt druk op het werk, dus hebben geen tijd om meerdere keren per dag te bellen. Op de dagen dat ik thuis ben heb ik er natuurlijk wel tijd voor, maar mijn man niet.

8. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Als we allebei werken appen we niet. Als 1 van ons met Emma thuis is stuurt die gene ooit wel updates Hoe het met Emma gaat foto oid.
    Bellen doen we niet of in nood. Hij vergadert veel Ik werk in de zorg dus kan moeilijk bij patiënten zitten bellen.

Voor Emma er was hadden er nauwelijks contact over werktijd. We werkten beide ft

9. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Hier is het wisselend, soms een dag helemaal niet, hooguit als hij in de auto zit dat hij onderweg is. Dat vind ik fijn want dan heb ik het eten mooi klaar als hij thuis komt.
    En soms wel een paar keer per dag, zoals gisteren, ik ging met mijn auto naar de garage en daar bleek dat ik er niet meer mee mocht rijden en dat het een hele boel geld zou gaan kosten....:( dan bel ik hem wel en houd ik hem op de hoogte met berichtjes die ik van de garage krijg.
    Als ik werk zit mijn telefoon in mijn tas en die staat in een andere ruimte, de leerlingen mogen geen mobiel gebruiken dus ik ook niet. Mijn vriend heeft het nummer van mijn werk voor noodgevallen en mijn ouders en de school van mijn dochter ook.
    Als ik mijn vriend bel vraag ik altijd of het uit komt, zo niet belt hij later terug, als het niet enorm dringend is gaat werk voor, hij is daar niet voor niets.....

10. Greyhound

Greyhound Actief lid

27 feb 2012
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben nooit contact overdag, tenzij het echt noodzakelijk is. Dus ik vind het niet raar.

11. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Wij hebben eigenlijk altijd wel contact.. Over hoe je geslapen hebt of hoe het op het werk is.. Interesse vragen.. Maar soms hebben we het ook wel eens over serieuze zaken :p Zoals financiën of probleempjes in andere dingen hahaha
    Is wel afhankelijk van hoe druk hij het op zijn werk heeft.. Maar we hebben wel echt meerdere contactmomenten op een dag..
    Als ik werk, werk onregelmatig, ligt het ook aan hoe druk ik het heb.. Sommige dagen willen de pubers niets van me hebben en laten ze me met rust (gebeurd eigenlijk vrijwel nooit :p ) (of er is niemand thuis)..maar ook dan probeer ik tussendoor nog wel contact te houden.. Gewoon omdat hij mijn beste maatje is ;)

12. soeza

soeza Niet meer actief

Mijn man belt al jarenlang elke dag even in zijn middagpauze naar mij :)
    Als ik zelf ook aan het werk ben vraagt hij hoe het op mijn werk gaat en als ik thuis ben vraagt hij altijd of de kindjes een beetje lief voor me zijn :D

13. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Mijn vriend belt altijd 2 keer per dag ff hoe het is!

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Alleen als het nodig is. Mijn man mag niet bellen op de werkvloer, dus als er iets is dan stuur ik hem meestal een appje en dan belt hij mij in zijn pauze. Maar het komt gerust voor dat we een hele week geen contact hebben op de tijden dat hij aan het werk is.

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik begin 's ochtends altijd al om 7.00 uur dus hij is voor school/werk met onze dochter.
    Vaak krijg ik dan tegen 8.30 uur een berichtje als er iets op school is (speelafspraken, speciale activiteit die dag oid) en dat is het wel.
    Ik stuur soms tussendoor nog eens een foto van onze dochter of app alvast bijzonderheden van school of dokter afspraak oid door.
    Verder niet, werk is werk en daar hoef ik niet continu gestoord te worden door thuis.

16. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Nooit. Mijn man werkt in de Volvofabriek en mag zijn mobiel niet bij zich hebben -en ligt in zijn kluis, dus ook geen contact in de pauzes-. Ik zou hem voor noodgevallen eventueel op het algemene nummer kunnen bereiken, ik denk dat ze in uitzonderlijke situaties hun mobiel wel bij zich mogen houden (als ik hoogzwanger zou zijn ofzo). Het is alleen nog nooit nodig geweest.

17. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Mijn vriend belt nu alleen omdat ik thuis zit ivm de zwangerschap. Ik mag namelijk niet veel.
    Anders belt hij alleen voor een noodgeval of als de lijn stil ligt. ( dus kan hij niet werken)

maar ik hoef ook geen teken van leven van hem als hij werkt. Hij is daar om te werken niet om de hele tijd aan mij te denken. Hij mag ook geen mobiel op zak hebben in de fabriek.

18. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik heb de rest niet gelezen, maar werkelijk :(

Hij is toch aan het werk, dan is er toch geen noodzaak om jou te bellen/appen/smsen of wat dan ook.

Wij hebben alleen contact als er iets noodzakelijks is, zoals laatst dat we naar het zkh moesten met 1 van de kinderen.
    We zien elkaar in de avond wel weer.
    Zelfs als hij op locatie in het buitenland is, hebben we alleen contact in de avond na het werk.

Hij zou misschien eens een bosje bloemen voor je mee kunnen nemen uit zijn werk weg, dan weet je ook dat hij aan je denkt. :)

19. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Mijn vriend begint pas in maart aan zijn nieuwe baan, dus hoe het dan zal gaan weet ik niet.
    Maar bij zijn vorige baan appte hij me eigenlijk de hele dag door! Vaak een hartje of gewoon ik hou van jou, maar ook wel eens hele verhalen van wat hij allemaal meemaakt.
    In zijn pauze belt hij me zoiezo altijd even waar hij ook is.

20. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Alleen noodzakelijk contact. We werken beiden en onze bazen betalen ons voor ons werk, niet voor allerlei privetelefoontjes. In mijn pauze praat ik ook graag even bij met collega's! Dus een appje als ik nog iets mee moet nemen uit de winkel of wie de kinderen ophaalt of zo, maar dat is het dan wel.

Deel Deze Pagina