Hoi, Hoe bevalt tele2 als mobiele aanbieder? Ik zie daar een samsung galaxy s7 edge met abonnement en die is redelijk goedkoop. Maar ik heb eigenlijk geen ervaring met hen.
Hier ook goede ervaring met Tele2. Heb altijd bereik en het internet is snel. En dat terwijl ik in een gebied woon waar mensen vaak klagen over geen bereik etc.
Hebben jullie ook goed bereik binnen? Daar heb ik met Vodafone nog wel eens last van dat ik binnen gewoon niet gebeld kan worden.
Ik heb ook goede ervaringen met tele2. Enige reden dat ik overstap naar telfort is, omdat ik combikorting krijg
Mijn man en ik hebben allebei tele 2 en tot nu toe bevalt het prima. Hier ook wel eens geen bereik in huis maar dat ligt meer aan de afstand van ons huis naar de ontvangst paal dan aan tele2.
ik heb een sim only en mijn s7 heb ik zelf gekocht. Die hebben zij daar niet. Maar als je een tv + internet abonnement van telfort hebt + een mobiele abonnement, kan je gebruik maken van de combikorting. Je kan eventuele pakketten voor de tv er gratis bij krijgen of je internet&belbundel verdubbelen. Ik heb voor het laatste gekozen, aangezien we van de abonnement van ml al een extra tv pakket hebben
Sinds 2 maanden over van Vodafone naar tele2 en het bevalt me prima! Lagere kosten en beter bereik meer wil ik niet.