Mocht het je leuk lijken om in contact te komen, om te kletsen, ervaringen uit te delen, hoor ik het graag Ik ben 30 jaar oud, mijn zoontje is 8 maanden. Z'n vader en ik zijn vanaf het begin van de zwangerschap eigenlijk al niet meer samen, hij is ook niet meer in ons leven we hebben geen contact meer.
Hoi hoi Hier nog een "alleenstaande" mama van een dochter van 7 alweer. Sinds ruim 2jr een relatie maar niet samenwonend. De vader van mijn dochter is niet in beeld. Althans, er is wat mail contact geweest afgelopen half jr maar verder heb je er weinig aan. Ik heb en doe ook alles alleen al sinds de zwangerschap. Nu weer zwanger, en ik hoop dat het deze keer anders zal verlopen Waar woon jij in Rotterdam.? Ik op zuid. Wil graag verhuizen naar een wat kindvriendelijke buurt, maar de huizen zijn schaars. Tenzij je koopt, mja in je eentje kopen.....
Ik woon in Spijkenisse, niet ver van Rotterdam. Alleenstaande moeder (bewust) van een zoontje van 11 weken.
Hi meiden, Ook ik alleenstaande moeder van een zoontje van net 1 jaar. Momenteel woonachtig in Capelle en hoop binnenkort te verhuizen naar Vlaardingen. Het lijkt me leuk in contact te komen met meiden die net als ik alleen zijn! Om tips uit te wisselen bijv wel handig toch! Lieve groetjes, Corin
Hier ook een single mama. Mijn dochter is 11 maanden, we zijn alleen vanaf dat ze net in mijn buik begon te groeien. Ik ben 26 en we wonen in Rotterdam (zuid).Lijkt me leuk met jullie in contact te komen !
Haiii mag ik er ook bij.. Ik heb 2 oudere kinderen (7 en 5.5). Met hun vader heb ik wel goed contact en de kinderen zijn deels bij mij en deels bij hem (co ouderschap) Nu zwnager van de derde van een andere partner die er sinds 9 weken zwangerschap niet is.
Hoioi, ik vind het ook leuk om met andere alleenstaande mama's in contact te komen. Ik ben 26 jaar (woon op de noordelijke helft ) en heb een zoontje van 7 maanden. Vader is al vanaf het begin van de zwangerschap uit beeld. Hij ontkent ook in alle toonaarden het bestaan van zijn zoontje. Hoe is het met jullie dames? Hoe komen jullie het dagelijkse leven door? @SheDevil, balen dat je je kleintje verloren hebt Hopelijk mag het snel weer raak zijn.
Ik stuur je ff een pbtje. Heb de anderen ook al een berichtje gestuurd of ze interesse hadden maar heb nog geen reactie. Nog even afwachten
Lovare; heb net het eerste nummer binnen. Stuur me anders even jouw nummer dan kan ik je ook toevoegen aan de groep. En de rest van de dames uiteraard ook