hoe lang duurt het bloeden?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Mandarijn, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    ik heb 13 februari een met medicijnen opgewekte miskraam gehad, daarna 5 dagen ontzettend buikpijn met normaal bloedverlies.
    Het bloeden ging daarna over in zeer wisselend, de ene keer wel bloed, andere keer niet (op dezelfde dag)
    nu heb inmiddels ong. 4 dagen dat ik 's morgens behoorlijk buikpijn heb en bloedverlies (zoals bij een middelmatige menstruatie)
    in de loop van de ochtend houdt het bloeden op en lijkt het erop dat het helemaal over zal zijn, maar toch is dit iedere dag zo
    Mijn vraag is: hoe lang zal dit nog doorgaan en is dit normaal?
    Ik heb niet het idee dat dit mijn normale menstruatie is (dan zou het de hele dag bloeden toch?) en kan me ook niet voorstellen dat dit nog steeds van de miskraam is.
    Zou iemand me iets meer kunnen vertellen hierover?
    alvast bedankt

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi mandarijn,

Na een miskraam is je lichaam ook even van slag. Je cycles kan een tijd ontregelmatig zijn, in dagen maar in bloedverlies.
    Geef je lichaam de tijd om weer in haar gereel te komen. Dit kan even duren. Maak je je zorgen dan moet je contact opnemen met je huisarts, eventueel kan er een echo gemaakt worden omm te kijken of je baarmoeder helemaal leeg is.

Sterkte Imke

3. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    er is al een echo gemaakt toen ik voor controle moest komen en dat was in orde.
    Dan wacht ik het maar gewoon af tot het over gaat. Je antwoord stelt me in ieder geval gerust, heel erg bedankt

Deel Deze Pagina