Gestopt met roken!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Reintje85, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Ik ben sinds vrijdag gestopt met roken!!! Weet dat het nog maar heel kort is maar ben best een beetje trots op mezelf...

En ben ook superblij dat mocht ik straks zwanger worden, ik in ieder geval geen zorgen hoef te maken omdat ik in de prille weken nog gerookt heb!

Wou ik ff delen, hihi.:)

xxx Reintje

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat goed van je Reintje. En nu volhouden he?
    Suc6. En ook met het zwanger worden.

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wat goed van je!! Ik ben nu 24 dagen gestopt. Het begon met gewoon geen trek hebben/zin hebben om te roken en nu al 24 dagen:D.
    Ik heb wel gemerkt dat je het écht zelf moet willen! Ik ben al eens eerder gestopt met roken en toen wilde ik het niet echt. Nu heb ik er geen behoefte meer aan zelfs niet als ik gestrest ben.
    Succes!!

4. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
  5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Super goed dat je gestopt bent!

6. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Ga zo dooooorrr!

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    weet je...stoppen is niet zo moeilijk....
    moeilijker is het om er niet meer mee te beginnen.
    ben nu meer dan 10 jaar gestopt.
    en weet je wat mij erg hielp
    hardop zeggen tegen mensen dat je echt nooit van zijn leven nog een sigaret aanraakt dat maakte mij steeds sterker omdat je t dan echt niet meer kan maken zonder een hoop comentaar te krijgen.

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik vind het super dat je gestopt bent VOOR je zwanger bent! :)

Ik erger me namelijk altijd een beetje aan de topics van mensen die net gestopt zijn, terwijl ze al zwanger waren... Als je een wens hebt en dus bewust bezig bent met zwanger te raken, dan stop je toch dan al.... en niet zodra je een positieve test hebt, dan ben je namelijk eigenlijk al te laat!

Dus, goed voor jou!! :)

9. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Super joh! Geweldig, ook voor dat ieniemienie mensje straks.

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goed hoor! :)
    En blijven volhouden!

11. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

goed zeg !! hopelijk kun je het volhouden !!

12. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Goedzo meid!! Zelf ben ik 10 januari gestopt en nog steeds een stopper. Moet zeggen dat het me erg makkelijk afgaat:)

Die mensen stoppen toch voor hun kind? Helemaal niet stoppen, dat is pas ergelijk..Vraag me af waarom je te laat bent als je pas stopt bij een positieve test. Je kind staat pas vanaf de 4e/6e week met jou als moeder in verbinding!

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Nou ook omdat wanneer je wilt stoppen terwil je al zwanger bent je het jezelf nog moeilijker maakt ivm. hormonen e.d., want stoppen is gewoon erg moeilij, dat weet iedereen, en het lukt niet altijd in 1 x en daar zal ik niemand over veroordelen.

alleen mijn 'persoonlijke' mening is dat wanneer je bewust bezig bent zwanger te raken je dan het beste kan stoppen! en niet pas met en positieve test.... want dan is het veel moeilijker...

14. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Super Reintje! Hoop dat je gestopt blijft ;)

Zie onderschrift: mijn teller staat op 1 maand!!
    Vorige keer 9 maand volgehouden maar toen was de motivatie weg. Nu heb ik een heel goede drijfveer om gestopt te blijven...

Had verwacht dat ik pas bij een posi test zou stoppen maar de knop was ineens om. Ben er blij om ook: ben astmatisch en gebruik nu geen medicatie meer! Nog maar 2x in januari iets last gehad, terwijl het normaal 3x per week was dat ik geen lucht kreeg!

Deel Deze Pagina