Hoe kan het dat ik smiddags duidelijker test dan smorgens (nuchter)?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by ProudMom28, Mar 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Hoe kan het dat ik smorgens minder positief test dan smiddags? is je hcg dan meer geconsentreerde als smorgens? kan het mij niet voorstellen je hebt meer gedronken gegeten en etc. hebben jullie dit ook? is het echt normaal?

Ik hoop op jullie reakties

2. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

Apr 15, 2008
    1,366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik heb geen idee hoe dit zou kunnen. Maar het lijkt me zoiezo niet iets negatiefs! Misschien is je hcg toevallig die dag erg omhoog geschoten?

3. ProudMom28

Bedankt voor je reaktie, ik heb het eingelijk altijd denk ik.

Ik had dat ook van onze vorige zwangerschap helaas is dat mis gegaan, ben daarom zo bang dat het nu weer zo zal gaan... best stom he ?

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    Allereerst van harte gefeliciteerd, Wilma, met je zwangerschap. Wat fijn dat je weer zo snel zwanger bent na je vmk. Geniet ervan! :)
    Ik heb geen idee hoe het kan, maar lijkt me niets negatiefs. Misschien idd dat je HCG sneller gestegen is op de dag...

5. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    Dikke knuffel. Dat is niet stom je gevoel is normaal! Maar je hoeft niet bang te zijn meisje. Ik denk dat het best kan... Mss is je hcg gigantisch aan het verdubbelen! Ik hoop het voor je...

6. eeva

eeva Niet meer actief

Misschien een tweeling Wilma :):):)

Gefeliciteerd meid, geniet ervan!!!

7. ProudMom28

HiHi ja dat kan natuurlijk ook nog,een tweeling.
    ohw lieve meiden zo bedankt voor jullie lieve reakties weetje het maakt mij gewoon bang want bij mijn vorige zwangerschap had ik het ook en helaas is dat mis gegaan.

Share This Page