Contactbloeding rond eisprong ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Followyourdreams, 21 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Oké ik begin dit best zat te worden , nu net weer iets bloed met afvegen vermengd met heel veel slijm .. en direct daarna is het al bruin ??

2. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Doe je geen ovulatietesten? Ik dacht vroeger ook altijd dat ik mn ei rond mn vruchtbare slijm had. Totdat ik ovus ging doen. Toen kwam ik er achter dat ik meestal 2 a 3 dagen voor een positieve ovulatietest vruchtbaar slijm had en dus 4 a 5 dagen voor mn ei.

3. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113

Nee gebruik ik niet .. vorige maand net serieus bezig geweest in de eerste ronde en dat was gelijk raak maar een miskraam helaas ( erg vroeg rond nod )
    Maar hoe mijn cyclus nu verloopt snap ik niks meer van haha , vermoed wel dat ik rond mijn ei sprong zit ivm vruchtbare slijm .

Maar nadat bloeding gestopt was cyclus dag 4 had ik al wat slijm ( wit / geel ) en steken rechts richting lies . Cyclus dag 8 vrucht baar slijm tot cyclus dag 11 , dat leek de piek wel want verloor toen geheel dag heel veel vruchtbaar slijm .
    Cyclus dag 12 zo goed als droog ..

En toen begon cyclus dag 14 iets roze afscheiding na de daad , cyclus dag 16 plots paar druppels bloed stopte weer , cylus dag 17 ineens heel veel slijm verlies en iets bloed na de daad.
    Gisteren wat slijm verlies weer verder rustig en net uur terug plots paar druppels na afvegen en is nu weer over .. was iets bloed met heel veel slijm

4. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Oke, als je nog maar in ronde 2 zit de ovutesten nog lekker laten voor wat ze zijn idd. Maar zoals je zeg zou je bijvoorbeeld dag 12 je eisprong gehad kunnen hebben en ben je nu 7 dpo. Zou innestelingsbloed dan kunnen zijn maar aangezien je dag dan al vanaf 2 dpo had, lijkt me dat onwaarschijnlijk.

Je cyclus kan ook na een hele vroege miskraam wat ontregeld zijn dus ik zou lekker regelmatig klussen en dan je 1e menstruatie (of niet :p) afwachten.

5. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Hahah ja blijft dus lekker gissen !
    Ik wacht rustig af ...
    wel bijzonder , net mega kramp en plots diarree ( had ik vorige maand ook vlak voor mijn positieve test ) en heb sinds gisteren zo zeurend gevoel beetje spelden prikjes .. ik wacht Mooi nog week af met testen

Hoe is jou cyclus na je vroege mk ? :(

6. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Na mn vmk in novemver bloedde ik ongeveer tot dag 7, toen begon ik op dag 10 weer te bloeden. Op dag 20 een positieve ovulatietest en werd toen ineens 9 dpo ongesteld. Heb altijd normale lf van 14/15 dagen dus ook beetje gek. Daardoor wel normale cyclus van 31 dagen gehad.

Nu zit ik nog maar op dag 7 na vmk dus wordt afwachten. Maar vorige vmk bleef hcg lang hangen en nu al op dag 4 een negatieve test dus verwacht geen gekkigheid deze cyclus maar wie weet.

Maar ik heb sowieso rare cyclussen. Heb normale van 28-30 dagen maar ook weleens 38-40 dagen. Beetje lastig want somd ei op dag 12 en soms op dag 25.

7. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Ahh oké , was dus je lichaam in nov vrij van slag :(
    Hopelijk voor jou heel snel een plakker !
    Ik begon al te twijfelen of dit een menstruatie was maar lijkt me sterk in combi met vruchtbaar slijm

8. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Ik ben er zo zaaaat van , heb t idee dat bloedverlies na de ontlasting komt ..
    vanavond moest ik iets druk zetten ( sorry domme details ) en weer een druppel heel donker rood / bruin , afgeveegd en het was weer over !
    Mijn baarmoeder mond lijkt Vrezelijk gevoelig ... wat kan hier oorzaak van zijn ?

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Vruchtbaar slijm kun je al 5 dagen voor de daadwerkelijke eisprong verliezen.

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Geen idee. Aangezien je rond je eisprong zat, was het dinsdag nog veel te vroeg voor zwangerschapssymptokmen. Denk dan ook dat het met je ovulatie te maken heeft.

Ovulatiebloedingen kunnen voor, tijdens en na de ovulatie plaatsvinden trouwens.

11. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Mmmm Okee ,

Mijn baarmoeder zit nog steeds erg hoog , nu al dag of 3 / 4 maar gisteren was hij nog zacht nu weer hard , wat zou dat kunnen zeggen over waar ik nu zit in mijn cylus ongeveer ?

12. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ik heb het ook.. na mijn mk eind vorig jaar
    al vanaf 4dpo.. af en toe bloedverlies.. dan uren niets.. en dan weer bruin en soms beetje rood verlies..

dacht al aan een week te vroeg obgesteld te zijn geworden, maar blijft bij beetjes..
    echo werd ik vandaag niets wijzer van bij de gyn. enkel :ziet er goed uit..

13. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Vervelend zeg ...
    helemaal als er dan niets uit komt! Zo frustrerend .
    Mijn mk heeft 4 dagen geduurd , daarna is het gestopt en geen bloeding meer gehad tot cyclus dag 14 toen even roze verlies na de daad en alleen wat bloedverlies na de daad of na ontlasting even met afvegen .
    Nu al 2 geen bloed meer gezien verder , miss toch eisprong geweest ?

14. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Ik zou -mocht het niet raak zijn- ovulatietesten gaan gebruiken. Dan krijg je meer inzicht in je cyclus. Ik heb al wel eerder gelezen dat je dit niet zou willen aangezien je er dan te veel mee bezig bent. Maar gezien je topics de afgelopen week, brengt dit je ook niet heel veel rust.

Hopelijk heb je snel duidelijkheid in de vorm van een positieve test of je menstruatie. Succes!

15. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    mijn mk heeft bijna 1,5 week geduurd.. en vorige week maandag mijn piek ontdekt, was s avonds alweer negatief..
    Dus best vreemd om dan nu alweer bloedverlies te hebben (met of zonder daad)..

ja bloedverlies na eisprong kan inderdaad.. alleen zelf heb ik daar geen ervaring mee.. maar wel vaker gehoord van andere meiden

Deel Deze Pagina