dag dames, 20 dec. een spontane miskraam gehad met precies 11 weken zwangerschap. Daarna (dezelfde dag) nog cureteerd omdat de miskraam incompleet bleek te zijn. Omdat het vloeien in de tijd/weken nadien maar bleef aanhouden heb ik via de huisarts een kuur provera gekregen om een ontrekkings bloeding op te wekken. Hier ben ik 4 januari mee begonnen. Het bloeden door/van de miskraam stopte hierdoor. Een kuur van 10 dagen heb ik gedaan. Kuur is al lang en breed inmiddels klaar. Echter tot op heden is de ontrekkingsbloeding uitgebleven. Huisarts heb ik hierover gebeld, zij geeft aan dat ik moet afwachten. Gisteravond ontzettend veel “vruchtbaar” afscheiding gespot. Wat denken jullie? Iemand ervaring? Zou de provera niet hebben gewerkt en dat ik nu gewoon nog in Mn cyclus zit?
Ik heb ook geen intrekkingsbloeding gehad En de gynaceloog zei dat ik daarmee mazzel had Het komt vaker voor dat het niet komt
Ik heb in het verleden vaker provera gehad. En kreeg altijd een bloeding. Weliswaar duurde het even maar het kwam wel. Nu gebeurt er helemaal niets .... En gisteren ineens zoveel “vruchtbaar” slijm ..... ik snap het ff niet :—|