Een vraag dames, Ik heb vanmiddag gemeenschap gehad en daarna zat er een beetje bloed op het condoom. daarna nog een beetje bloed bij het afvegen. Ik ben nu precies rond in eisprong ( dag 12/13/14 cyclus) Ik heb meteen een afspraak met de dokter gemaakt en ook direct een uitstrijkje laten maken ( ben nogal snel in paniek). Ze zei wel dat mijn baarmoedermond wat rood was maar dat zag ze vaker bij vrouwen die ooit zijn bevallen. Dat kan een oorzaak zijn van die bloeding. Maar mijn vraag aan jullie. Heeft iemand hier weleens een contactbloeding gehad? En doe ik te moeilijk? Ik ben eigenlijk verschrikkelijk geschrokken,
hoi.. ja heb ik ook wel eens gehad.. bij mij komt het door een scheurtje onderaan me vagina.. het komt wel vaker voor dat meiden hier last van hebben.. miss te fanatiek bezig geweest of lag je baarmoeder wat lager..volgens mij is het niet zo ernstig als je denkt..zolang je niet veel bloeverlies hebt en het alleen ff erna is kan het volgens mij niet zoveel kwaad..
Ok, dus wel vaker. ja toen ik een vriendin belde zei die hetzelfde. Maar goed, ik gebruik dus geen anticonceptie. en als je een spiraal ebt komt het ook wel vaker voor. Pfff lastig hoor mijn paniek,
Oh ja hoor, met regelmaat. Komt waarschijnlijk omdat je man dan tegen je baarmoeder aangestoten heeft. Maar is niks ernstigs hoor! Het bloeden houdt als het goed is vanzelf wel op na een paar uur
Hier ook. Uitstrijkje was niet helemaal goed. Had goedaardige cellen op plekken waar ze niet horen. Heb ik destijds een cryobehandeling voor gehad. Daarna nooit geen bloeding meer gehad.
Ik heb het alleen rond mijn eisprong cylus dag 15 en 16 meestal, toen ik de pil slikte had ik hier geen last van.
Heb ik inderdaad ook wel vrij regelmatig. En waarom ik er niks mee doe, omdat het helemaal niet in me op komt om er iets mee te doen.
Ik heb ook weleens gehad en er niets mee gedaan omdat het helemaal niet iets is waar je je druk om hoeft te maken. Als het nou iedere keer is oké, maar een keertje is niets om je druk om te maken. Dat gebeurt heel veel vrouwen wel eens.
Ik heb er nooit bij stil gestaan dat dat niet goed zou zijn eigenlijk..heb onlangs nog een uitstrijkje gehad en alles was goed.
Ik heb zooooo vaak dat ik een beetje bloed na de seks. Mijn man heeft volgens mij een beetje een grote piemel en soms scheur ik zelfs een beetje uit. Is niks om je zorgen over te maken.