Hoihoi! Ik ben benieuwd hoeveel naamgenootjes ik hier kan vinden? En hoe de rest dan heet? Of er veel verschillende namen zijn? Of er hele bijzondere, bijna niet voorkomende namen voorkomen..? Just curious!!! Ik zal beginnen! Mijn naam is Laura! Dus kom maar op Edit: hebben jullie ook nog meerdere namen? Doopnamen bijv.? Ik heet alleen Laura!
Mijn roepnaam is Tamar en 2e naam Pascalle.. Verwacht mijn naam niet nog een keer tegen te komen.. Heb ooit 1 keer iemand ontmoet die dezelfde naam droeg.. Ben benieuwd!! Xxxx taatje
Niet meer Mijn naam is Daniëlle. Heb nog 2 andere namen beginnend met een Z en een C. Dus de Danielle's zijn nu in de meerderheid
hoe verassend; mijn naam is Wendy maar wel hier nu wel nog de enige! das uitzonderlijk (voor zo lang het duurt) en heb nog wel meer namen maar die vind ik niet zo leuk Johanna Maria
mijn naam is redelijk algemeen. ik zat altijd met minstends 3 dezelfde in de klas. echter hoor ik hem de laatste tijd niet zoveel meer moet ik zeggen onder de jongere mensen.(al weet ik dat er hier nog wel meer rondlopen) mijn naam is monique ik heb nog 2 doopnamen maar ivm privicy hou ik die voor me. ik had bij mijn oma een andere naam ze noemde me altijd liefkozend maai of maaike. en zo heb ik mijn oudste dochter genoemd.