Eindelijk de uitslag binnen. Pap1 en verder geen virus, ontsteking of Soa. Waarschijnlijk een ovulatie bloedinkje of adertje. Opgelucht!!!!!
Fijn zeg! Ik zat een tijdje geleden in dezelfde situatie en ben ook iemand die me heel druk kan maken om dat soort dingen... toen de assistente me belde met het nieuws had ik echt het gevoel van: ok..nu kan ik weer verder met mijn leven... haha last van je schouders!
Ha ha, ja inderdaad. Nu kan ik weer verder. Maar wat kan een mens zich drukmaken. Maar goed, laten nakijken is niet verkeerd. Dat zei de dokter ook.
He vrouw.. Het is goed dat je alert bent op je gezondheid.. Ik heb hier ook last van bijna elke keer wel! Je baarmoeder is natuurlijk erg gevoelig en bij sommige kan het ook snel bloeden. En bij het ene standje meer dan het andere. Groetjes, Cassida
ja hoor, het vliesje was nu eindelijk door naja je lees het al, sommigen van ons hebben dat ook wellens gehad.Het kan gebeuren, ga je ook normaal bloeden buiten je ongie om en gebeurd het vaker zou ik eerder aan de bel trekken.
Kon ook zeggen als ik helemaal uit elkaar getrokken ben heb ik het wel! hahaha Maar was denk wel duidelijk zo
tijdens je eisprong ligt geloof ik je BM wat lager (nouaja de BM mond dan hihi) dan kan soms wat wrijving geven en dan kan er een klein adertje of iets even open gaan, gebeurd wel vaker hoor, niets om je zorgen over te maken , kijk als het nu elke keer gebeurde vind ik het nog een ander verhaal maar dat is niet de kwestie, dus niet meer piekeren meid!
Nee hoeft ook niet meer. De uitslag was goed. Ik heb dus ook nooit last van bloedingen of onregelmatig verlies.