Dames ik ben best wel benieuwd hoe jullie mannen nu jullie zwanger zijn met jullie omgaan. Zijn er dingen veranderd in positieve of negatieve zin? Krijg je bv. nu ineens heel veel aandacht van hem of juist niet? Word je lekker vertroeteld of is hij de grootste ^!#@%R!%#!#@%^geworden. Kortom wat is veranderd?? Ben erg benieuwd!!
Nouuuu zo veel is er ook niet veranderd hoor aan mijn mannetje.. hij is gewoon hetzelfde gebleven. Maar dat komt ook door mij, ik heb tot nu toe nergens last van gehad, dus hij hoefde zich niet aan te passen aan mij.. We zijn gewoon allebei nog steeds hetzelfde..
Heel veel is er niet veranderd, in het begin stoorde ik me aan zijn gebrek aan inlevingsvermogen. Nu ben ik zelf wat gemoedelijker en is hij ook alleen maar liever en neemt me meer uit handen wanneer ik weer niks kan met mijn bekken.
hier is ook niet heel veel veranderd. Hij deed al redelijk wat in het huishouden en veel meer doet hij nu niet. Ja als ik moe ben en het hem vraag. Hij is wel heel snel ongerust. Als ik ergens kramp of een pijnlijke steek o.i.d. heb dan heb ik zelf nog zoiets van "gaat wel weer over" terwijl ik van hem meteen de dokter of de vk moet bellen Hij probeert ook echt wel mij te vertroetelen door wat vaker thee of wat anders voor me te pakken maar ik mag het ook nog regelmatig zelf doen hoor
Hoi! Bij mij is er ook niet heel veel veranderd. Hij is iets bezorgder als normaal met eten, tillen, in de tuin werken etc. En als ik iets vraag krijg ik het makkelijker gedaan. Ik denk ook dat het komt doordat ik niet veel veranderd ben, behalve dat mijn buik groeit, merkt hij niet echt verschil (zegt hij...). Hij is wel supertrots en we groeien nog meer naar elkaar toe als dat we altijd al zijn.
mijn man is gewoon net zo'n droogkoot als anders haha. ik moet het altijd zeggen het schopt moet je voelen en als reactie hoor ik dan altij ik weet nu wel hoe dat voelt. verder is hij wel super behulpzaam hij pakt uit zichzelf de stofzuiger of een emmertje sop!
Die van mij is altijd al heel lief (een goede hulp in de huishouding e.d.), maar nu helemaal. Hij probeert me veel werk uit handen te nemen (ik ben namelijk erg moe) en ik vind dat hij erg veel geduld met me heeft als ik weer eens zo'n &*&*!!-bui heb. Ik heb in ieder geval niets te klagen!
Das heel wisselend, zo wil hij niet dat ik de kattenbak verschoon dus dat doet hij en tillen wil hij ook niet meer dat ik dat doe. Als ik moe ben zegt ie dat ik lekker moet gaan liggen en hij snapt het ook als ik soms geen zin heb om uitgebreid te koken. Maar helaas kan hij ook enorm mopperen als ik weer eens sjagerijnig reageer of als ik een dag niks in het huishouden heb gedaan omdat ik ziek zwak en misselijk ben.... Gister liep ie bijvoorbeeld te mekkeren over de katten(bak) dat ie er gek van werd en het is zo vies (ja je verschoont ze zelf niet!! ik mag het niet meer!!) bla bla bla.... En klagen he, oh wat kunnen mannen toch klagen! Dan heeft ie hier weer pijn, dan weer daar en dan is ie weer misselijk... Ja wil je ff ruilen!??? Pfff maar over het algemeen knuffelt ie idd wel meer, maar dat komt later in de zs pas als ie de beeb kan voelen...
Mijn vriend deed al veel in het huishouden. Maar nu nog meer, omdat ik helemaal niets mag. Ik kook dan wel doordeweeks omdat hij dan gewerkt heeft. Maar voor de rest doet hij alles. Hij let ook heel goed op dat ik niet te veel doen qua lopen. En ik mag niet waggelen (hoe je dat ook schrijft) ivm mijn bekken en als ik dat wel doe (wat jezelf vaak niet door heb) corrigeert me. Ik zou niet weten wat ik zonder hem had gemoeten tijdens m'n zwangersschap.
Mijn man is niet veranderd, behalve dat hij misschien een beetje overbeschermend is af en toe. Het is meer dat ik hem anders ben gaan zien. Ik heb veel meer vertrouwen in hem dan vroeger. Ik ben nogal een controlfreak, en normaal wil ik alle beslissingen nemen, maar nu heb ik veel meer zoiets van "beslis jij maar schatje ik vertrouw jouw oordeel". Rare hormonen...
Oh mijn vriend is zo lief! Hij was sowieso al een schat, maar nu helemaal! Ik krijg regelmatig te horen hoe mooi ik ben, hoe goed ik het doe en hoe trots hij op me is! Hij dacht dat ik een behoorlijke bitch zou worden tijdens de zwangerschap (waar hij dat vandaan haalt weet ik ook niet ) maar dat blijkt volgens hem helemaal niet zo te zijn! verder wil hij alles voor me doen. Normaal als ik vroeg of hij wou stofzuigen o.i.d., zuchte hij meestal eerst een diep voordat hij ja zei, nu is het geen pobleem en doet alles wat ik vraag! Nou doe ik zelf ook nog veel in de huishouding hoor! Maar ik was al heel blij met mijn vriend, en nu helemaal! Ik denk dat hij een hele goede papa gaat worden!
ik zou graag zn ventje hebben die me hielp in het huishouden hahaha die van mij intresseerd het bar weinig geloof ik. hij zeurt niet als ik geen zin heb in koken, geen huishouden heb gedaan ofzo maar doet helaas ook niks zelf. Maakt juist veel troep en ruimt dan niet op. en qua lief zijn is die ook niet echt veel veranderd. maar ik heb het ook nog steeds makkelijk hoor. hij zegt dat hij er pas wat aan heb als de kleine geboren is, tot dan is het mijn pakkie an. mannen!
Hij doet niks bijzonders ofzo, wat ik wel jammer vind want heb veel klachten door deze zwangerschap en dan vind ik het weleens fijn om een beetje vertroeteld te worden..
Mijn man en ik waren al heel close en nu alleen nog maar weer door deze zwangerschap. We kijken er allebei naar uit en genieten enorm. Hij is wel bezig met wat ik wel en niet mag hebben en soms neemt die een cadeautje voor me mee of voor de baby en zegt dat ik mooi ben (zei die normaal ook altijd al, maar nu voelt het anders) en we kunnen allebei heel erg genieten als de kleine weer beweegt en hij gaat ook met elke controle mee en zeurt nooit ergens over als ik vraag of hij iets voor me wil doen wat mij dan even nu niet lukt, maar vaak gebeurt het vanzelf en hoef ik niks te vragen. Ik heb echt geluk met mijn man en ben heel trots dat hij straks de papa is van ons kleintje die meer dan welkom is en heel erg gewenst (was ook gepland)....
hier waren manlief en ik al hecht zijn echt elkaars beste maatje en al Doen ook alles samen en dat is alleen maar meer geworden hij doet op t moment hoofdzakelijk het huishouden vraagt me wat ik gedaan wil hebben ect legt me helemaal in de watten en hij zwangert heerlijk mee Verslind net zo hard als ik de tijdschriften en boeken gaat alle afspraken mee zover dat mogelijk is elke avond en ochtend tegen de kleine hele gesprekken hij was al 10 kilo aangekomen toen ik 3 maand was daarna maar niet meer gewogen whahaha! en we zijn nog verliefder dan voorheen
Hij is bezorgd als ik dingen doe die ik volgens hem niet meer moet proberen (en die dan ook niet lukken, ik ben eigenwijs en hij heeft gelijk ja) en neemt me dingen (huishouden e.d.) uit handen. Verder is hij gewoon zijn lieve zelf en praat hij heel schattig tegen mijn buik hihi.
Allereerst, was voor voor mij en me vriend een hele overgang, het feit dat ik zwanger was. Mijn vriend was altijd een flierefluiter en nooit relaties gehad in serieuse zin. dus geen exen en zo. Hij is er dus nooit uberhaubt mee bezig geweest dat ie wel es vader kon worden. Ook wij hadden besloten dingen rustig aan te doen, gezien ik zelf net uit een relatie kwam van 5 jaar. Echter moedernatuur wilde wat anders. We hadden het van te voren wel over gehad, ondanks we geen relatie hadden dat ik de pil niet slikte en daar zo me reden voor had (gebruik andere middelen natuurlijk maar daar zit een risico aan ) Het is dus wel toen der tijd ter sprake gekomen. Toen ik ontdekte dat ik zwanger was, was ik dus erg bang om hem het te vertellen, gezien zijn verleden en om wie hij is, en ik hem helemaal niet zo goed kende was ik bang dat hij zou weggaan direct. Maar het tegendeel is gebleken. Hij is ontzettend zorgzaam, hij voeld zich al een hele papa. Zeker sinds de 20 weken echo is het helemaal gekomen. ( de beelden waren gewoon zo mooi dat ie toen eigenlijk echt besef kreeg van daar is mijn kind ) Het zal mij benieuwen wat vrijdag de 4d echo met hem gaat doen Hij is lekker hard aan het klussen in zijn manier n het huis, schilderen met ze vader en zwager,de muren gipsen die gedaan moesten worden met zijn vrienden. we hebben online via marktplaats samen de kinderkamer en de kinderwagen ect samen uitgezocht en opgehaaldbij de mensen. We zijn lekker bezig met de inrichting er van. ook er voor zorgen dat dingen die we nog nodig hebben via via als nog komen ( zoals matrasje voor het bed, een kleed voor de box ect ect) dus hij laat niet alles zomaar aan mama over ik heb al sinds 9de week ischas en BI en ook voor mij als mama is ie erg lief. de bitchy periode die ik heb gehad vanaf het begin tot eigenlijk 14dagen terug zijn we goed doorgekomen en keek hij gewoon doorheen. prachtig, zeker voor iemand die je niet zo goed kent is dit een hele grote stap en moeilijke barriere om te overbruggen. Ik moet er wel bij vertellen dat ik toch nog wel denk dat ie het niet helemaal bevat, hij is echt wel trots dat ie straks een kindje heb. maar ik bemerk dat ie niet zo erg met me buik bezig is en zo. Maar opzich geef dat ook niet zo. Het is wel te snappen, hij zal het pas 100% bevatten als ie de kleine straks in zijn armen heeft het is ook best lastig iets te geloven wat je niet kan zien behalve de omhulsels Met andere woorden, gezien ik niet zo goed wist wie ie was, kan ik alleen maar zeggen dat de verliefheid alleen maar meer en meer is geworden sinds de zwangerschap. Hij heeft absoluut zijn zorg kant laten zien en hoe begaan ie kan zijn, Uiteraard ook zijn andere kanten , maar goed dat is net zo leuk Daarnaast ook dat we er allebei echt wel klaar voor zijn voor eht ouderschap. Zeker samen. we hebben zo goede band samen, dat het samen staan we sterk in goede en slechte tijden, echt wel van toepassing is. Dit alles is uiteindelijk voor mij ook de reden te geweest om hem het kado van ze leven te geven. Hij wilde zo graag eens zelf vliegen, al was het 10 minuten, het is wel een wens van hem. Ik heb toen een arragement gevonden voor vliegen boven rotterdam, gezien het een echte feyenoord hooligan is kon het niet beter, en hij mag 20-30 min zelf vliegen met 1 of 2 vrienden. Want als iemand die alleen maar uitgaat, de beest uit hangt, en doet wat god verboden heeft, tot een zorgsame en nu al trotse papa. Had ie dat echt wel verdient Hij is onwijs lief, en ik had me niet beter kunnen wensen! sry voor het lange verhaal maar ja , ik kan geen vergelijk trekken met hoe ie er voor was en nu gezien ik hem pas sinds 22 november kende en ik op 7 januari al ruim 4 weken zwanger was
hij is een schatje en doet heel erg zijn best, hij is in een korte periode heel erg gegroeid zeg maar..veel volwassener geworden (we zijn pas 23) en dat waardeer ik enorm. hij helpt me echt met alles..goed hij weet soms niet wat ie moet doen maar als ik het dan vraag doet ie dat zonder gezeur. geeft massages als ik pijn heb of gewoon moe ben zonder dat ik dat hoef te vragen probeert me te helpen als ik me niet lekker voel. kookt, doet boodschappen maakt schoon. hij is een heel ander persoon geworden dan vroeger. ik hou van mn mannetje hij is ontzettend lief en geduldig
Die van mij was al erg lief en deed veel in het huishouden.. Nu eigenlijk nog liever en doet nog meer in het huishouden Wat geïnteresseerdheid betreft is het wisselend.. Als ik zeg: "Voel dan! Het schopt nu heel veel!" Dan zegt hij: "Ik heb het net toch al een keer gevoeld??" Hmm.. Voor vrouwen is het misschien wel anders haha! Maar hij schrijft wel heel erg lief in het 9maanden dagboek, echt schattig! En het eerste pak rompertjes heb ik van hem gekregen Ik heb niets te klagen!