Contactbloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Selma2007, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selma2007

Selma2007 Actief lid

29 nov 2007
    157
    0
    0
    Dames ik wil jullie het volgende voorleggen. Maak me namelijk een beetje zorgen.
    5 dec. was de eerste dag van mijn menstruatie. Deze heeft tot de 8ste geduurd. Dus vier dagen. Dat is de gemiddelde duur.
    Zondag was er geen enkele spoor van een ongi te bekennen.
    Zondagavond na het klussen moest ik naar de wc. Bij het afvegen kwam een veegje bloed mee. Vandaag heb ik een heeeel klein beetje roze ontdekt bij het afvegen. Is dit nog steeds een voortgang van de menst.?
    Natuurlijk zat ik ermee, heb vanochtend gegoogled en kwam erachter dat het een contactbloeding zou kunnen zijn. En das niet al te best. :rolleyes:
    Heeft misschien één van jullie hier ervaring mee?

Dank alvast,
    Selma2007

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Hoezo is een contactbloeding niet al te best? Ik heb nog nooit ergens gelezen dat je je zorgen moet maken als dat een keer gebeurd? Kan gewoon een adertje zijn die tijdens het klussen is geraakt of zo. Heb je niet gewoon een vroege eisprong? Daar kan je dat bloed ook vandaan hebben. Je cyclus lijkt steeds iets korter te worden, dus een ei over een dag of twee zou kunnen toch?

Ikzelf heb al een paar keer spotting gehad voor m'n ei, dus heb zelf ook al zitten googlen. Zou me niet al te snel zorgen gaan maken als ik jou was!

Succes ermee!
    Liefs Tezzz

3. Selma2007

Selma2007 Actief lid

29 nov 2007
    157
    0
    0
    Dank je Tezzz, ik ben zeker gerustgesteld na jouw mailtje. *zucht*

4. fleurtje1973

fleurtje1973 Nieuw lid

9 dec 2007
    2
    0
    0
    Misschien was het toch nog een nawee van je ongi? Ik heb het ook wel eens hoor, dat ik wat bloed zie bij het afvegen na het klussen. Waarschijnlijk is er dan toch een adertje gesprongen. Voor zover ik weet is een contactbloeding niet zo erg hoor! het kan bij mij alleen daarna nog wel eens wat gevoelig zijn. Succes! Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken!

liefs

5. Selma2007

Selma2007 Actief lid

29 nov 2007
    157
    0
    0
    @fleurtje1973: Thanks!

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik heb al 2 keer een contatbloeding gehad, dacht dat het juist een goed teken was, maar beide keren ongi geworden. Ik weet ookniet waarom het de ene keer wel en de andere keer niet is. het was wel beide keren een dag of 4 voor de ongi.

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Het kan zeker nog van je ongesteldheid zijn, heb ik ook vaak. Is het over, gaan we sexen en dan weer een beetje ongi.

Maar het kan ook een contactbloeding zijn. Dat kan door verschillende dingen veroorzaakt worden (bv. sexen, als het een beetje 'schuurt'). Ik zou me niet direct zorgen maken, maar als het vaker gebeurt, moet je er wel naar laten kijken door de huisarts hoor!

8. Selma2007

Selma2007 Actief lid

29 nov 2007
    157
    0
    0
    Ik denk dat het inderdaad misschien nog wel van mijn ongi is, maar duurt dat dan zolang? Ik ben normaal erg kort ongi. Nu vier dagen ongi, één dag niet, nu weer een beetje?

9. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik heb het een keer gehad. Het stroomde er uit, een hele plas bloed toen ik onder de douche zou. Het is een keer zo heftig geweest. Daarna nog een paar maanden een beetje last van gehad. Toen afgesproken een 2 maanden niet doen en er daarna nooit meer last van gehad. Je kan daar een wondje hebben en dat moet tijd hebben om te genezen.

10. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Het woord contactbloeding zegt me niet zoveel, maar als ik het goed begrijp is dat een bloeding direct na de gemeenschap? In dat geval zal ik me geen zorgen maken, ik heb dat ook twee keer gehad vlak na m'n ongie. Dan is de boel van binnen gewoon wat stroever en gaat 't misschien wat eerder stuk. Laat het ff rustig genezen. (De tweede keer deed het me echt pijn, we hebben toen even twee weken ofzo niet gevreeen, daarna ging 't weer goed. Ik denk dat je dit zelf wel aanvoelt of je nog ff moet wachten of niet.)

Deel Deze Pagina