Na het "klussen" moet ik plassen...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Selma2007, 7 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selma2007

Selma2007 Actief lid

29 nov 2007
    157
    0
    0
    Hallo dames,

Ik wil jullie het volgende voorleggen. Elke keer na het "klussen" moet ik plassen. Ik denk dat het niet een uiterst gunstige situatie is, nu ik zwanger wil worden. Zijn er meiden die hier ook last van hebben? Zo ja, hebben jullie tips? Tja... kan het moeilijk heel lang ophouden.

En...

Ik heb ergens gelezen dat je na het "klussen" het beste op je rug kunt blijven liggen met opgetrokken benen. Door deze houding wordt het bekken naar boven gekanteld en kan het sperma diep in de vagina zakken. Het is noodzaak deze houding zo'n twintig minuten vol te houden om het sperma de gelegenheid te geven in te dalen.

Hebben jullie hier ervaring mee?

Jeetje het zijn nu volgens mij twee vraagjes geworden...
    Maar ik wil zo graag :oops:

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Volgens mij kan het geen kwaad hoor als je direct gaat plassen. Is juist goed om geen blaasontsteking te krijgen. Als je een paar minuutjes bent blijven liggen (lekker elkaar vasthouden ofzo) dan moet dat genoeg zijn of alles bij elkaar te brengen....

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    je kan gewoon gaan plassen.
    De zaadjes die het moeten doen, zijn al onderweg.

4. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik ging altijd gelijk naar de wc na het klussen. Vooral omdat ik gevoelig ben voor blaasontsteking. En zoals je ziet, maakt het niks uit. :D

5. Selma2007

Selma2007 Actief lid

29 nov 2007
    157
    0
    0
    Yule, Natasja en Jorntenfemmigje, bedankt voor jullie snelle reacties!
    En ik maar elke keer 20 minuten liggen ;)

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

Je hoeft niet 20 minuten te blijven liggen.. ook niet met opgetrokken benen of met een kussen onder je bips of op je hoofd gaan staan...

Ga gewoon lekker plassen...want een volle blaas werkt ook niet bevorderlijk..

Het zaad van de man leeft in vocht. Als je wat voelt terugstromen is dit alleen het vocht... De zwemmers zijn allang onderweg!

7. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Je kunt gewoon plassen. Als je een tekening van je binnenkant zou bekijken zou je zien dat je blaas voor je baarmoeder ligt, van de zijkant gezien. Dus je plast er eigenlijk alleen achtergebleven zaad uit. En het is inderdaad heel gezond om na die tijd te plassen, dit voorkomt blaasontsteking.

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    kan geen kwaad..je kunt ook door staande seks te hebben zwanger worden..dusseh maakt niet uit.
    voorkomt een blaasontsteking en de zaadjes blijven "plakken" aan de wand dus komt wel goed! :D

9. Iris1977

Iris1977 Actief lid

20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    Hoi, ook ik had dezelfde vraag, maargoed, antwoord weet ik nu. Thanx.

10. Madeliefje22

13 apr 2007
    50
    0
    0
    Anders voor het klussen even naar het toilet. Succes!

11. music4life

music4life Niet meer actief

ik moet ook altijd plassen ....
    ik wacht wel altijd ffies na de daad
    maar das omdat ik dan geen zin heb om naar beneden te lopen ,,maar ik moet toch echt plassen .....

12. Selma2007

Selma2007 Actief lid

29 nov 2007
    157
    0
    0
    Bedankt voor de reacties! Fijne avond nog. :)

13. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ik zat ook met dezelfde vraag. Mn vriend zegt altijd: "blijf nou liggen anders heeft het geen zin, want dan loopt alles weg".
    Nu weet ik dus dat als ik moet dat ik zonder problemen kan gaan.

14. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Zo herkenbaar hahaha... :)

15. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ach, die mannen kun je dat ook weer niet kwalijknemen he, dat ze er totaaaaaal geen verstand van hebben. Hihihi! :)

16. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

hallO!

dus het is dus geen probleem als je gaat plassen!.. gelukkig... alleen heb ik nog een vraag.. als we klaar zijn komt het er al heel snel weer uit en moet ik dus snel naar de wc lopen! :( hebben jullie hier ook last van? en is dit normaal?... hoor graag van jullie! tnx
    x

17. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Ik had dat probleempje ook, maar we hebben er iets op uitgevonden. Gewoon een kussen onder mijn bips, 10 min blijven liggen en zo komt er veel minder naar beneden en blijft er ook veel zaad binnen.

Misschien een tip? ;)

18. Selma2007

Selma2007 Actief lid

29 nov 2007
    157
    0
    0
    Yeps ik heb precies hetzelfde. Ik weet niet of het normaal is, ik denk 't.. :(

@boempje0: Ik heb het ook op jou manier geprobeerd. En zeker dat er dan minder naar beneden komt.

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

Nou vooruit laatste keer:
    Wat terugstroomt dames is het vocht waarin de zwemmertjes bij de man zaten! De zwemmers zijn allang op weg naar daar waar ze naar toe moeten...

Je hoeft dus echt niet met een kussen onder je bips te gaan liggen...

Zo een bakerpraatje en op een of andere manier blijft die erin...

Of je moet het al leuk vinden met een kussen onder je bips liggen ;) Maar nut heeft het niet....

20. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Na drie blaasontstekingen in twee maanden blijf ik niet meer liggen hoor! Ik loop snel met een handdoekje tussen mijn benen naar de w.c.!

Deel Deze Pagina