volgens mijn berekeningen moet ik morgen ongesteld worden... ik heb niet het gevoel dat het eraan zit te komen, vaak heb ik dat gevoel wel gehad, naja de bekende ongie klachten zeg maar..dus ik heb alvast wat zwangerschapstesten besteld, als ik morgen niet ongie wordt dat ik dan woensdag een test kan doen... het zou fijn zijn als het dit keer raak is, ben sinds 19 augustus gestopt met de pil.. dus het zou wel kunnen... afwachten dus,.. heb wel last van de zwangerschapskenmerken, zoals verhoogde temperatuur, misselijkheidsgevoel, ben erg moe de laatste tijd enz..
hm nog steeds geen rode duiveltjes te zien.. ik weet niet of ik nu al op mijn nod moet gaan testen of nog ff een paar dagen wachten.. denk dat ik vandaag test haal en morgenochtend ga testen en dan kijken wat daar uitkomt.. want tis toch het beste met ochtendurine? of maakt dat niet uit?
Spannend hoor, ik kan vanaf gisteren testen Volgens kan je tegenwoordig gewoon de hele dag door testen Zodra mijn testen vanmiddag binnen zijn ga ik het meteen doen, ik kan namelijk niet wachten tot morgenochtend. Ik zal voor je duimen.
ik heb nog geen test gekocht , denk dat ik gewoon huismerk ga halen, die zijn wel goed. Zie wel ff.. clearblue is in iedergeval wel goed.. maar wel weer duur..
Hoi Abbey, Ik had een huismerk van de DA en een CB gekocht en dat scheelde qua prijs bijna niks... In ieder geval heel veel succes!
MvJason, ik zie je ook bijna nooit meer in Wij willen graan zwanger worden! Spannend , wanneer ga je testen? Ik ga morgen testen als mijn temp nog hoog is! http://img211.imageshack.us/img211/8271/naamloosjf0.png
Ook al zo spannend zeg,ik zal voor jullie duimen.... Ze hebben gependeld en hebben alle 2 gezegd in december raak je zwanger dus ik ben benieuwd.. Veel suc6 meiden
hoi meis nee indd ben er indd niet meer en als ik dan denk zal ik wat schrijven dan vind ik het weer stom omdat ik weer een tijd niet geweest bent ik ga als ik donderdag nog niet ongesteld bent een testje doen dat is dna op jason zijn verjaardag en dat zou wel een erg leuk kadootje zijn toch voor jou ook spannend heh ik ga voo je duimen meid voor een positieve test
Heel leuk Cadeautje ja! Hoe oud word je prachtige ventje? En maak je niet zo druk hoor, we vergeven het je wel dat je er niet vaak bent. Denk dat Wendy en Truus blij zijn als ze weer wat van je horen!