Blueapple Oh nou wie weet is het dat dan wel. Was dat ook met het blote oog zichtbaar dat dat weefsel daar zat dan?
Hier om contactbloedingen, uitstrijkjes verder goed. Op de echo zagen ze dat ik constant een laagje bloed in de baarmoeder heb zitten doordat deze gekanteld ligt.
Sammie, kan dat verder geen kwaad dan? En hoe zien ze dat hij gekanteld ligt, kan dat alleen met een echo? Nog een paar daagjes dan weet ik wat. Moet wel zeggen dat ik even geen "zin" heb nu....
ik heb het ook gehad. mijn baarmoedermond mond bleek gewoon heel gevoelig. er zat een plekje dat snel bloedde. ze hebben mn baarmoedermond toen "bevroren" zodat het wat stugger werd of zo. daarna nooit meer last gehad. sterkte!
oh ik lees net in eerdere reacties dat meer meiden dit hadden. schijnt dus best vaak voor te komen....
Ik heb als tiener al een paar keer een uitstrijkje gehad vanwege contactbloedingen. Nooit iets aande hand geweest, gelukkig. De huisarts dacht aan een gevoelige baarmoedermond. Overigens heb ik er al jaren (heel veel jaren) geen last meer van. Inmiddels moet ik wel voor het bevolkingsonderzoek. Het uitstrijkje heb ik nooit pijnlijk gevonden. Een enkele keer heb ik wel eens even een kort scherp 'prikje' gevoeld. Maar dat is dan maar heel kort. De andere keren voelde ik er eigenlijk niks van.
Fijn dat de uitslagen goed waren deelight! Mijn uitslagen waren ook weer helemaal goed dus heb gelijk een verwijzing naar de gyn gekregen. Kunnen ze gelijk ff controleren of de mirena wel echt goed op zn plek zit