Dat ligt er een beetje aan waar je interesses liggen. Ik heb zelf een verzamelgroep met media apps, daarin zitten bijvoorbeeld het AD, de telegraaf, de regionale nieuwssite, weeronline etc. Ook heb ik voor de sociale media een verzamelgroep. Ik weet niet of je van spelletjes houdt, maar die zijn er ook genoeg te vinden. Zo speel ik heel af en toe weer een paar levels van Words in a pic. En manlief heeft op zijn iPad een soort van gokkast als spelletje. Ik kijk vaak bij de gratis apps (top apps geloof ik) en daar kies ik dan uit wat ik interessant vind. Als ik het uiteindelijk niet wat vind, dan gooi ik de app er weer af.
Ik heb wat apps voor de kids, maar ook spelletjes voor onszelf, fb, reclamefolder app, bankieren apps, iBooks, app zodat ik kan printen vanaf de iPad, Pinterest app.. Eigenlijk best wel wat staat er op
De app van facebook is goed als je facebook hebt. Kijk of je bank ook een app heeft, die zijn vaak beter als het gewone internetbankieren. Picarts is leuk, kan je gemakkelijk collages maken van je foto's Tuneln radio. Dat is internetradio, vind je heel veel zenders op van over de hele wereld Ziggo tv als je ziggo hebt! Net5, rtl, npo app! Geweldig voor in bad tv te kijken , heerlijk haha
Als je de 'app van de dag' ( is gratis) erop zet kan je elke dag een betaalde app gratis op je iPad zetten. Het is niet altijd wat, maar je doet er leuke ideeën op soms..
Hayday en cc waren de eerste apps haha Bankieren heb ik erop, folders is een goede, iBooks ken ik niet, ga ik ook eens bekijken en printen moet ik ook nog doen, Dank dames, goede ideeën opgedaan!
je MOET niks Ik heb niet van zulke onzinnige hyperige dingen maar das ieder voor zich. Gewoon een mobieltje die kan bellen en een laptop voor email en internet. Hou ik ook nog wat tijd en geld over voor andere dingen.
Zoek IPhone erg handig als je meerdere Apple-apparaten hebt. Je kunt dan zien waar de andere apparaten zich op dat moment bevinden. Zo zijn wij wel eens met de telefoon van mijn man in de hand dwars door Breda op jacht geweest naar de dief van mijn iPhone, die we op die manier konden lokaliseren. En 5 minuten voor het boarden van een vliegtuig konden we checken dat we geen telefoon verloren waren, maar dat ie gewoon veilig thuis lag, erg prettig. Apple Recepten, online bestelen, en boodschappenlijstjes maken, die de app vervolgens zelf op volgorde van de AH van jouw keuze zet De apps van standaard websites als YouTube, marktplaats, IMDB, Zoover, Wikipedia, enzv, werkt allemaal net even fijner dan gewoon de site op zoeken. Around me Toont je alle pinautomaten, restaurants, bioscopen, benzinestations, enzv in je directe omgeving
wat ik erop heb kwa app's is. Rabobank app. babyvuurwerk dagboek babypiano tele 2 skype jewels star en een cyclus app
Watt pad (Gratis E-books, ben vooral dol op Engelstalig) Pinterest Noom coach (Als je wilt afvallen en bij wilt houden wat je precies eet) Instagram Outlook Fashion story (haha) Diaro (Als je een dagboek wilt hebben) Superdeals Scoopy Marktplaats
- Skype - Whatsapp - Nieuws app (ik heb Omroep Brabant) - TV app om tv te kijken (bijvoorbeeld van Ziggo) - Afstandsbediening app, als die niet al in de TV app zit - Tasks app - Facebook app - Appie - IMDB app - P Tracker (als je je cyclus bijhoudt) - Oei ik groei app - GezondGroeien app - EHBO app van het Rode Kruis - Google Sky - Mijn Hemel app - Onze Taal app - Superdeals - De slimste mens - Candy Crush