Wie doet met me mee: Weight Watchers?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door onzewonders, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hoi meiden,

Ik ben vanaf vandaag begonnen met Weight Watchers. Ik heb er hier op de site super veel positieve verhalen over gelezen en ik dacht: dat is iets voor mij!

Ik heb mij eerst aangemeld voor een week gratis op proef en vervolgens de mini-kit besteld. Je krijgt dan boekjes e.d. thuis. Ik vind dat wat prettiger dan online, omdat je de boeken altijd nog terug kunt pakken en het online kun je niet meer terugzien als je abonnement afloopt.
    Online is overigens wel super handig om uit te tellen en terug te lezen hoeveel ProPoints je gebruikt hebt!

Het lijkt mij leuk om met meer meiden gezamenlijk te kletsen over hoe het ons verloopt in onze (eeuwige) strijd tegen de kilo's!

Ik hoop van jullie te horen, gezellig!

Liefs Fem

2. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Meiden, ik denk dat ik dit clubje toch niet ga starten...

Volgens mij ben ik zwanger...:$

3. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    LOL. Mooie reden om het niet te doen lijkt me. Van harte gefeliciteerd :).

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    haha, dat is nog es leuk! Van harte gefeliciteerd joh en laat het afvallen dan maar ff zitten;) Goede zwangerschap!

5. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Dank je wel meiden!!

6. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Helaas heb ik weer een vmk gehad na 5.5 weken.

Dus mijn oproep geldt weer:

Wie doet er met mij mee? Weight Watchers??

Ik ga maandag starten. Ben nu als troost mezelf nog ontzettend aan het vol eten met lekkere dingen...:)

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik wou z,n gratis week aanvragen zegt ie dat ik niet mee mag doen omdat ik zwanger ben?? hoe kan dat nu dat kon ik echt nergens invullen hoor

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    spijtig van je mk trouwens! dat is geen leuk niets zeg sterkte meid

9. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

FDBD wat erg van je VMK! Zie dat je er al meerdere hebt gehad wat erg, hoop dat ze er snel achter kunnen komen hoe en wat!

Ninja2 dan heb je in het begin toch iets aangeklikt, hij vraagt in het begin of je borstvoeding geeft of zwanger bent of eetstoornis hebt misschien is die van jou per ongeluk erop gekomen. Ben je nu wel aangemeld dan kan je dat wel veranderen. Of ben je helemaal niet aangemeld dan zal je opnieuw even moeten invullen......

By the way ik ga vanaf maandag ook WW doen.....

10. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    @Ninja: Je kunt inderdaad in het begin zwanger aanklikken. Misschien dat het ongemerkt gebeurd is?

Ik heb de gratis week de week voordat ik ontdekte dat ik zwanger was gedaan. Ik vond het erg fijn!!

Omdat ik €60,- voor 3 maanden voor een online abbo best prijzig vind en je na die 3 maanden niets meer (tastbaar) hebt, heb ik via de site het mini startpakket gekocht. Ik heb nu een boek met alle propoints, een dagboek (erg fijn!), wat infoboekjes en recepten e.d.
    Ik kan dan altijd, mocht ik snel weer zwanger raken (I hope so!!), na de zwangerschap de boeken er weer bij pakken.

Hebben jullie al vaker WW gedaan?

11. jackie 1985

28 dec 2010
    41
    0
    6
    @FBdB sterkte

hallo allemaal
    ik ben inmiddels ook weer met de ww begonnen ben 5 jaar geleden ook al es bijna 25 kilo afgevallen in de loop dr jaren zat er ook al weer een beetje aan toen ik weer vollop bezig was kwam ik er achter dat ik zwanger was heb toen alles gegeten wat los en vast zat ben dan ook bijna 25 kilo aangekomen de eerste 10 kilo zonder wat hoeven te doen er af en vanaf januari ben ik weer begonnen en heb er nu bijna 12 kilo af nog 3 kilo en ben weer op gewicht wat ik voor de zwangerschap woog maar dan zijn er nog genoeg kilo's die ik er af wil hebben de ww bevalt mij heel erg goed je mag alles eten wat je wil als je maar binnen je punten blijft heb heel veel dieeten gedaan maar dit bevalt mij super

12. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hoi dames,

Hoe gaat het WW dieet bij jullie? Hier gaat het goed, al moet ik zeggen dat ik soms schrik van het aantal punten dat iets heeft! Bijvoorbeeld een slavink: 8 punten!
    En als je er dan 32 per dag mag, dan is 8 best veel voor alleen een stukje vlees...:cool:

Deze keer ga ik niet iedere dag op de weegschaal staan, maar 1x per week. Hopelijk ga ik dat volhouden!

Hoe doen jullie dat?

13. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Vlees is ook veel, daar schrik ik ook van. Ik weet dat kip en tartaar gezonder is maar omdat elke dag te eten nee dank je!

Verder gaat het wel goed geloof, tis even uitvogelen haha

14. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Inderdaad, maar het uitvogelen heeft wel als voordeel dat je super bewust bezig bent met je voeding. Dat vind ik echt het prettigste.

En dat dagboekje wat ik voor €5,- heb gekocht bij WW online is zo handig! Je kunt alles opschrijven wat je gegeten hebt, gesport hebt enz.

Doen jullie WW online of ook zelf?

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik heb nu toch het proefabbo kunnen afsluiten. Ik vind het veel werk maar volgens mij werkt het wel. Ik ga over 2 weken op vakantie daar let ik wel op maar ga geen punten tellen hoor. Maar na de vakantie ga ik ook echt met ww beginnen. Het is wel fijn dat je alles mag eten maar dat je wel kan zien wat goed en slecht is..

ook fijn dat je doormiddel van sporten enz wat extra punten kan verdienen

16. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Ja hij is er een kletsgroep met ww mensen.
    Ik dacht even zoeken want lijkt me wel leuk om mee te kletsen en aangezien jullie nog niet zo lang kletsen kan ik mooi inhaken.

Eerst iets over mijzekf.
    Ik ben 25 en afgelopen augustus bevallen van me eerste kindje.
    Altijd al zwaar geweest en instrijd met de kilo's.
    In de zwangerschap er maar 8 aangekomen en geeindogd op 108 dat was er ook snel af en zat voor de kerst op 95.
    Inmiddels is het 112.
    Gisteren voor het eerst naar een ww bijeenkomst geweest, a dit elke week doenvoor de stok achter de deur.
    En weeg dan ook alleen daar.

Vandaag de eerste dag dus, het is idd even uitvogelenen een werk die punten maar het zal snel wennen.
    Ik mag er 39 per dag.
    Ik maak s avonds wel een dagschema zodat ik de punten goed verdeel over de week.

hopelijk kunnen we elkaar goede steun geven en de gezelligheid werkt ook vast en zeker mee

17. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    @Maienditje: welkom bij de club!
    Wat goed dat je naar de bijeenkomsten gaat. Ik zou dat ook graag willen, heb je inderdaad een stok achter de deur. Helaas is er bij in de buurt geen bijeenkomst op de dagen dat ik kan.

Wat doe je allemaal tijdens die bijeenkomst?

@Iedereen: succes weer vandaag!

Liefs

18. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Hier is het op dinsdag, meestal begint ik op maandag maar opzich maakt dat ook niet veel uit.
    Het is 10 min rijden dus goed te doen.

Jammer dat er bij jou niks in de buurt is.
    Het eeste galf uur is inloop en word je gewogen, alleen je coach ziet je gewicht en schrijft dit in je boekje, dua geen schaamte.
    En een half uur kletsen, klein rondje hoe het bij iedereen gegaan is en of er vragen zijn.
    Verder staat er elke week een thema centraal nu over vitamines en daar krijg je dan ook een boekje van.
    Het is wel gezellig en je het steun aan elkaar

19. medousa

medousa Actief lid

20 jul 2008
    359
    0
    0
    Ik volg sinds 2 weken de weight watchers! Ik ben 10 weken geleden bevallen van onze tweede dochter, en er zijn veel kilo's blijven hangen.
    Ik ga naar de cursus toe, dat is voor mij echt een stok achter de deur ;) ik ben nu 3,2 kilo afgevallen.

Ik heb de combi pas aangeschaft, en de app op de iphone gedownload die is trouwens heel erg handig! Je kan dan alles invoeren wat je hebt gegeten en dan zie je gelijk het aantal punten, scheelt dus een hoop gezoek.

Ik vind het ook erg puzzelen en heb soms moeite om het het dagtotaal te komen. Mijn man vraagt heel de tijd: "je bent toch op dieet, je eet zoveel!" Ik heb ook op aanraden van medecursisten die chocolade repen meegenomen en die zijn inderdaad heerlijk, maar ik ben een choco verslaafde en zo kan ik toch elke dag een chocolade reep eten :D

20. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Leuk medousa dat het zo goed gaat.
    Die app is bolgens mij alleen voor de iphone want kon niks vinden.

Ja mijn man gaat dat denk ik ook roepen omdat ik zoveel moet eten.

En die repen zijn idd heerlijk.
    Ga volgende week ze meenemen dan zijn ze in de actie zei de coach.

Das ook een voordeel van ergens heen gaan de hele snoep/koek/chips winkel staat uitgestald met hun producten

Deel Deze Pagina