hoi!!! ben marije, ben 29 jaar en heb dochter van 17 maanden, woon samen met mijn vriend in gouda dus werk parttime bij supermarkt in reeuwijk cynnie zat jij ook niet in het afvaltopic toen destijds...??
Er zijn meerdere mensen die niet in Rotterdam wonen dus ik zal me ook voorstellen.. Ik ben Mina, heb een dochter van 1 jaar en woon samen met mijn man in Zoetermeer. Ik word over 2 weken 21 jaar.
Ja maar ik ben ook heel lief ik woon bijna in Rotterdam, ben maar 27 jaar en heb maar twee kuikentjes, twee engeltjes, zijn net zo lief als hun moeder
Jah maar ik ben nooit zo goed in dat bijhouden nu ben ik van de viespeuken topic en ga ik 1 keer in de week naar de WW ben 20 kilo kwijt!!! 2 weken niet gewogen nu ben benieuwd dinsdag maar me ouder wonen in Krimpen zag iemand uit krimpen voorbij komen, ik lag na de bevalling naast een meisje uit krimpen
ik woon ook in zoetermeer, niet zo ver van rotterdam naar mijn idee ik ben 21 en heb een zoontje die in november 3 wordt en een 2 opkomst, die hopelijk ook in november komt
Noem een datum cupcake. Zou leuk zijn als we de andere ook op zouden kunnen zoeken,maar ben bang dat dat niet mogelijk is.
Nou hier nog een dan Woon in rotterdam(alexander) Ben 21 woon samen met mn vriend en zoontje van 8 maanden En werk in de thuiszorg