Mag ik ook nog zwaaien? Ik ben 28 jaar en woon in Vlaardingen. Nu dus 32 weken zwanger van ons eerste kindje! En ik werk in de zorg.
kijk gezellig hoor!! wat zijn jullie hobby's wat doen jullie in het dagelijks leven behalve werken en zorgen voor de kids?
Ik zwaai ook even mee vanuit Spijkenisse! Daar woon ik samen met mijn man en dochtertje van 13 maanden. Ik ben 27 en werk in een ziekenhuis in Rotterdam. Leuk idee, dit topic!
Wat leuk zoveel reacties! Ik woon zelf ook in alexander. Woon samen en zoontje is 3 weken! Het lijkt me gezellig om een keer te meeten!
hier een zwaai vanuit schiedam ben 31 jaar, dochtertje van 14 maanden en 18 weken zwanger. woon samen met vriendlief en twee katten
*zwaait ook even* ik kom uit Pernis ben 23 jaar ik woon samen met mijn vriend die 24 jaar ouder is en ik ben 20 weken zwanger van mijn 1e kindje
schiedam zuid, ook wel bekend als de gorzen west is wel dichtbij zeg!! als jullie zin hebben om te appen oid mag je ook pb sturen oh ja ik werk 3 en een halve dag( straks 3 dagen) als commercieel medewerkster...
haai .... its me lovepeet 22 getrouwd woont in rotterdam overschie ( achter de dierentuin ) en heb een dochter van in dec 2