ik heb taart gemaakt vandaag, maar ik had me verkeken op mijn nieuwe bakvorm en wat beslag over. dus heb ik een klein taartje bijgebakken. Maar dat is veel te veel om ook te gebruiken zaterdag. nou ga ik norgen de taarten die we wel gebruiken vullen en bekleden en de kleine die over is wil ik eigenlijk invriezen. maar wat is beter. Nu vullen en bekleden en invriezen (marsepein) alleen biscuit invriezen alleen vullen (brownietoetje en kersenvlaaivulling) alleen vullen en afsmeren Er zijn dus nogal wat opties..
Gaat de marsepein wel van zweten en plakken vind ik persoonlijk Als ik hem niet direct nodig heb gooi ik altijd alleen het biscuit erin, wordt ie zelfs ook ng lekkerder van na het invriezen (vind ik dan ) overigens die brownie vulling die je erin wil doen is van mona toetje ? Ik weet niet hoe dat gaat met invriezen.. Ben zelf nooit hele grote voorstander van melkproducten invriezen maar das persoonlijk
ja dat gevoel had ik zelf ook.. Nou jullie bevestigen mijn gevoel dus. vries ik alleen het biscuit in
Ja, altijd alleen het biscuit invriezen! Taarten worden er nooit lekkerder op als ze bekleed of gevuld ingevroren worden. Biscuit juist wel .