Hi, Ik heb een vraagje, weet niet als dit in het juiste topic doe. Hoop het wel Ik ben opzoek naar leuke suggesties (foto's ook super) voor een leuk idee met dreumes en/of meerdere kindjes en zwangere mama. Ik ben nu 26 weken in verwachting en zoek een leuk idee voor een fotoshoot voor ons gezin. Mij, partner en dochtertje van 15 maanden. Heeft iemand een leuk idee voor op de foto of een foto voorbeeld zou helemaal geweldig zijn. Kan ik me vast een beetje oriënteren. Bedankt alvast lady's!! Gr scooby
ik vind een dreumes die mama's buik schildert altijd wel schattig . Maar misschien is ze daar nog net te klein voor?
Thanks, wel een leuk idee maar denk dat dan alles onder de verf zit behalve mijn buik Is ze nog net wat te jong voor idd denk ik haha.
Had deze op pinterest gezien enzelf ook voorde fotoshoot tijdens mn zwangerschap gebruikt: dreumes bij partner op schouders, partner kustbolle buik en mama geeft dreumes een kus. Geeft een grappig plaatje. En mamma en dreumes die allebei met de handjes op hun blote buikje zitten...
Ik lees vast mee! fotoshoot zwanger en kind - Google zoeken fotoshoot zwanger en kind - Google zoeken
Leuk! Wij hebben dat ook gedaan. Foto's heb ik niet op de ipad staan.... Maar wij hadden beide witte kleding aan, dochter gewoon een simpel wit setje ondergoed. Ik liggend, beschuit op de buik en dochter strooide rijkelijk muisjes op de beschuit. Daarna zat dochter in een roze petticoat op de grond datzelfde beschuitje op te eten. Ik op knieën, dochter staande en buiken tegen elkaar. Ik liggend op m'n rug met een speentje op m'n buik. Dochter ervoor met haar eigen speentje op dr buik (was haar hoogtepunt, hahah) Verder nog dat zij mijn buik kuste en een kroel gaf. Euhhh, verder weet ik het ff niet. Veel plezier tijdens de shoot!