Contacten regio nijmegen / Boxmeer

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MinnieMe, 24 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gbd heel verhaal, maar hij is niet geplaatst... kom morgen terug om t opnieuw te proberen
    alle nieuwe iig welkom!

Ben zelf vrijdag bevallen van ons prachtige 2e dochter dus zal er ff weinig zijn..

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hoi hoi iedereen,

Ik kom ook uit Cuijk. Minnieme proficiat met de kleine! Ben benieuwd naar de naam.

In ieder geval. Ik ben 28 jaar en mama van een tweeling van 19 maanden. Een jongen en een meisje.

3. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Welkom alle nieuwe mensen!

@ Minnieme: En gefeliciteerd met jullie dochter!!! ben heel benieuwd naar het verhaal wat je had getypt en hoop dat alles goed is met jullie

Hier gaat het goed met mij. Hebben vorige weer geslachtsbepaling gehad en wij krijgen een jongen! :cool::D

4. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @MinnieMe: gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Is alles goed gegaan met jullie?

@Minniemouse, leuk dat je ook uit Cuijk komt.

@Ti87, een jongen! Oehh ik wil ook weten wat het wordt, maar moet nog eventjes wachten tot 10 december. Dan hebben wij geslachtsbepaling in Venray.

5. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Chickie, kom ook uit (gem) cuijk.. gezellig!!

Minniemouse, hai:) naam maak ik hier niet bekend.. zal je pb-e ;)

Ti, feli!! Leuk n ventje!!

Het verhaal in t kort:
    De bevalling moesten ze inleiden ivm dat de groei van D stil leek te staan, en ze al een dysmatuurtje zou worden.
    Dus vrijdag 7:00 in t zh aan de ctg.
    8:00 hebhen ze mn vliezen gebroken, maar er gebeurde niks.
    8:35 kreeg ik n infuus met weeën opwekkers, die om 8:50 gingen werken.
    9:10 werden ze sterker, en om 12:06 is ons meisje geboren met een gewicht van 2840! Niks een stilstaande groei dus!! Ze was zelf gezien de metingen flink gegroeid!!
    Maar goed. Al met al was t erg kort, maar ook erg heftig.
    omdat dr suiker wat laag was hebben ze 3x bloed geprikt, maar het werd na maten de dag beter, en mochten s avonds al naar huis.
    Nu 4 dagen later is mn bm volledig geslonken, heb ik al 2 dagen ontzettend last van stuwing, en is t vloeien ook nog minimaal. Alles gaat dus super goed hier:)
    Vandaag de hielprik gehad, en ze huilde niet eens!

6. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    @ chickie: Ja, spannend is dat he. Wij konden ook echt niet meer wachten haha. de volgende dag ben ik er meteen met mijn moeder op uit gegaan om jongensspulletjes te kopen

@ MinnieMe: Gelukkig dat alles goed is met jullie! Nu lekker genieten van jullie meissie

Deel Deze Pagina