dag meiden wat verschrikkelijk wat ik hier lees en wens jullie allemaal veel sterkte nou heb ik een vraag Mijn beste vriendin is vrijdag bevallen van een kern gezonde zoon en is gister door nog voor mij onbekende reden gestorven ik weet nou niet wat ik voor der kan doen moet ik haar bellen of niet ik wil er zo graag voor haar zijn maar ben bang om haar te bellen en weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen ! ik denk elke minuut aan haar en ook nu lopen de tranen weer over me wangen dus ik dacht vraag hier even wat jullie toen prettig vonden ? ik hoop dat jullie me een advies kunnen geven hoe ik dit moet aan pakken
Wat verschrikkelijk nieuws.. Sterkte! Ik zou haar gewoon bellen.. Ik weet nog van mijn schoonzusje, ze hoorde van niemand wat en dat vond ze echt verschrikkelijk.. Misschien kan je vragen of ze er behoefte aan heeft?!
gewoon langsgaan, ze heeft een arm om haar nodig, iemand die naar haar luistert en er gewoon is. Vertel hoe je je voelt en LUISTER naar haar. Liefs
dag meiden ben net even langs gegaan om een kaart te brengen en heb even geknuffeld met haar man zij lag natuurlijk nog op bed en kon het allemaal even niet aan dus haar heb ik niet gezien vanmiddag gaan ze jayden ophalen kan zelf trouwens ook alleen maar huilen
nee dat weten ze nog niet waarschijnlijk aan een infectie er was gister nog niks te zien met de echo's en de scans vanochtend gingen ze verder sectie verrichten
Jeetje wat zwaar zeg die onzekerheid. Maar belangrijkste is wel wat van je te laten horen en vraag desnoods wat ze zelf willen. Als ik naar mijzelf kijk ik vond het eerst heerlijk al die aandacht, dat mensen aan ons dachten maar in de loop der tijd wist ik het allemaal wel. Ik wou door met ons leven. Maar het is heel persoonlijk. De een wil niemand zien de ander wil juist mensen zien. Dus vraag het gewoon wat zij wil. Je hebt de eerste stap gezet en dat is goed.
heb ze van de week nog een paar keer gesproken heb vandaag zelfs gebeld of ik boodschapjes moest doen voor ze vanavond kunnen we de kleine man nog even zien dus dan zie ik ze weer even pfff heb het nu al moeilijk laat staan straks
Verschrikkelijk, tranen springen bij mij ook in de ogen als ik dit lees. Fijn dat je zo'n lieve vriendin bent. Ook al zal het moeilijk voor je zijn. Sterkte
Verschrikkelijk zeg om dit te lezen. In jou situatie zou ik ook niet weten hoe ik het moet doen. Maar je doet het super, haar bellen voor een boodschap etc en er gewoon voor haar en haar man zijn. Heel veel sterkte gewenst voor jullie.
Wat een verschrikkelijk nieuws... Echt heel erg! Heel veel sterkte! Ik vind het echt heel erg fijn om van mensen te horen, een kaartje, een belletje, langskomen... Ook al zal jouw vriendin niet altijd ertoe in staat zijn (zoals toen je langsging), het wordt echt wel gewaardeerd! En wat ik gemist heb, is juist ook de interesse en belletjes en kaartjes toen het al een tijdje geleden was. Toen hoorden wij van vrijwel niemand meer, ook niet op de geboorte/sterftedag van ons dochtertje en dat deed echt wel pijn! Dus volg je gevoel, maar hier een mama die ervan overtuigd is dat je vriendin het fijn vindt dat je er voor haar bent!
Wat vreselijk dit zeg....ik heb er geen woorden voor, maar ik vind dat je het supergoed doet als vriendin. Heel veel sterkte.
heb me vriendin woensdag toen we er waren gesproken en ze zei dat ze als ze niemand willen spreken dat ze de telefoon ook laten gaan, dus als ze er geen behoefte aan hebt dat we het wel merken als ze niet opneemt of wat dan ook maar bedankt voor jullie berichtjes! ik kan er echt wat mee!!
ooo wat verschrikkelijk heel veel sterkte.. ik vond het ook fijn dat de mensen er voor me waren..het gaat er niet om wat je doet maar dat je er voor ze bent..idd zoals cindy zegt je kan het ook aan ze vragen wat ze prettig vinden.. heel veel sterkte liefss
Jeetje meis wat erg... bel haar gewoon, als ze er geen zin in heeft zal ze echt neit opnemen en ik denk dat een luisterend oor altijd prettig is. Maar niet vooral nu, maar vooral ook over een paar maanden, als de rest van de wereld vindt dat het maar "over" moet zijn.