Pink Gellac

Discussie in 'De lounge' gestart door sidmick, 3 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ik heb van mezelf prachtige lange nagels al zeg ik het zelf. Iets anders dan french manicure doe ik er nooit mee maar nu zou ik wel af en toe een mooie nude lak erop willen. En dan bij voorkeur 1 die en mooi eruit ziet en langer dan 2 dagen blijft zitten. Ik heb mijn oog laten vallen op pink gellac maar het is best een dure grap om het begin set aan te schaffen. Iemand ervaring hiermee? Werkt het makkelijk? blijft het goed zitten? Hoef je niet te eigen nagels kapot te vijlenvoordat het hecht?

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Kan je niet helpen. Ik laat altijd shellac van CND zetten in de salon. En dat is best een dure grap, 35€ elke 3 weken. Aan mij heb je dus niks, geen id waarom ik reageer :roflmao:

3. Milkyway7

Milkyway7 Fanatiek lid

28 apr 2020
    1.485
    955
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Ik doe mijn eigen nagels met the gelbottle biab en het is makkelijk en blijft lang zitten. Eens in 3-4 weken doe ik een refill. Is denk ik te vergelijken met gellac.
    Ja het klopt dat het investeren prijzig is in de materialen maar op de lange termijn haal je het er zeker uit als je naar de prijzen van een nagelstylist kijkt. Na 3 x heb je het er al uit.
    Je moet dus wel een beetje handig zijn en zeker weten dat je dit niet eenmalig gaat doen dan zou ik het een kans geven.
    Nee het beschadigt je nagels in principe niet. Voordat je het aanbrengt ruw je de nagelplaat lichtjes op en doe je ontvetten. Als je dit voorzichtig doet gebeurd er verder niks met je eigen nagel.

4. SydneyGirl

SydneyGirl Niet meer actief

1 keer gellac laten doen in de nagelsalon en bleef niet zitten; bladderde binnen enkele dagen af. Opnieuw gedaan en weer. Kennelijk pakt het niet op mijn (nogal zachte) nagels. Dat kan dus ook nog :|

5. Yaisa

Yaisa Fanatiek lid

31 jul 2013
    1.225
    1.262
    113
    Ik heb een set van pink Gellac en ben heel erg tevreden. M’n nagels blijven zeker een week mooi en dan wil ik graag weer een ander kleurtje. Eerste keer de lak verwijderen was wel drama, maar dat gaat nu gelukkig stukken beter. Ik heb de gewone basecoat ed en ook de Peel off. Pas weer een keertje gewone nagellak op gedaan, maar de Gellac is echt zoveel mooier!
    Er zijn trouwens wel meer meiden hier die pink Gellac hebben. Sowieso in het nagel inspiratie topic reageren er een aantal en misschien dat je met de zoekfunctie nog meer kan vinden.

6. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Dit had ik ook. Maar met biab eronder blijft het er perfect op zitten. En ik was mijn handen heel de dag door en poets wat af.

SydneyGirl vindt dit leuk.
  7. SydneyGirl

SydneyGirl Niet meer actief

Had ik nog nooit van gehoord dus dank je wel voor de tip!

Malbec vindt dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ligt eraan welke basecoat je neemt. Ik had dat dus ook wel eens. Maar tegenwoordig gebruikt ze 2 basis lagen. Een plexigel bonder (basis en hechtlaag) en daarna de plexigel shaper (bescherming en vult oneffenheden op). Daarna dus 2 lagen kleur en dan een topcoat. Blijft echt 3 weken goed zitten!

SydneyGirl vindt dit leuk.
  9. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.504
    13.994
    113
    Vrouw
    Ik ben erg tevreden met pink gellac, de nagels opvielen deed ik eigenlijk alleen in het begin, maar sinds ik dat niet meer doe blijft het veel langer zitten.
    Ook ik gebruik de peel off, ideaal. Makkelijk verwijderen zonder gedoe.
    Toevallig was ik net bezig om mijn nagels af te pulken. Vrijdag zou de lak 3 weken zitten, deze zat nog wel redelijk mooi maar de uitgroei ziet er niet uit.

20211103_231258.jpg

Deel Deze Pagina