Ik heb echt sinds vannacht verschrikkelijke oorpijn en keelpijn! Zo erg dat ik wel huilen kan van de pijn, en dat terwijl ik absoluut geen miepert ben. Iemand tips?
Ik had vorige week verschrikkelijk oorpijn. straalde helemaal uit naar mijn keel en kaak. Ik ben naar de ha geweest en die wou het uitspuiten maar dat lukte niet. Heb toen 3 dagen met een watje met olie rond gelopen en daarna weer naar de ha, toen lukte het uitspuiten wel. Maar door het watje met olie was de pijn wel dragelijker.
Zal het eens proberen, de pijn is namelijk ondragelijks zelfs met pijnstillers . Kan ook niet ff lekker gaan liggen oid. aangezien de kinderen ook zo weer vrij zijn.
ik heb dit, schrik niet 2 weken gehad. bij mij is het een amandelontsteking. ik heb ibuprofen 600 van de huisarts gehad. icm paracetamol was het enigszins uit te houden. werd ook echt gek van de pijn. beterschap
Ik heb al sinds ik heel klein ben altijd problemen met mijn oren, en ooronststekingen niet te tellen zoveel. Het is echt 1 van de naarste pijnen die er is. Kan je niet even oordruppels halen van otalgan, die werken erg goed. Gewoon bij de etos of kruidvat. Ik heb het altijd in huis, ik ga geen weekend weg of op vakantie zonder. Daar zit ook pijnstilling in, sterkte!!
Bedankt, manlief neemt wat mee als hij klaar is met werken. Mijn keel zit helemaal dicht, zo er dacht ik haast niet kan praten en mn oren knappen zowat uit elkaar voor mijn gevoel. Jongste is gelukkig naar zus, oudste red zich prima dus lig nu onder een deken op de bank. Mag toch hopen dat dit niet twee weken gaat duren. Tinateenslipper; ( je naam maakt me keer op keer aan het lachen) vieze vraag hoor zat er ook wel eens bloed in je spuug?