Ik heb een ontzettend gaaf jurkje van z8 gezien. We hebben nog nooit iets van z8 gehad. Ik was even aan het Google en las nogal veel klachten over de kwaliteit van de kleding vooral dat het snel pillig is. Is dit waar? Ik ga geen 34 uitgeven aan iets wat kwalitatief niet goed is. Is dat bij deze zomercollectie nog steeds? Snel pillig? Verwassen look nax1x wassen. Ik hoor het graag. Bedankt
Het wisselt. Ik heb een vestje, broekje en blouse die heel mooi blijven. En kledingstukken die na 3x wassen al pillig waren. Van de zomercollectie heb ik (nog) niks gekocht.
Zomer collectie niks van besteld maar ik vind de kwaliteit ook wisselen. Sommigekkleding blijft mooi maar veel producten ook niet
Ik vind de kwaliteit slecht. Welk jurkje is het? Heb er nl. een paar weken geleden 1 besteld en die lijkt niet zo slecht.
ik vind de kwaliteit niet super heb hier ook meerdere kleding van z8 en het rafelt en word pillig na een paar keer dragen voor dat bedrag vind ik dat niet kunnen
Hier nooit geen problemen mee en heb echt veel van z8 .. ik was haar kleding wel apart en nooit met onze kleding..
Anders kun je kijken bij het merk flo lijkt veel op z8! Let er wel op dat flo erg smal valt en je dus echt 1 a 2 maten groter moet kopen!
Ik vind het wel meevallen qua kwaliteit, ik heb dat zelfde soort setje als het jurkje dat je laat zien, maar dan rokje, shirtje, vestje en legging. Ze heeft het nu een paa keer gedragen en ziet er nog prima uit. Jurkje uit de wintercollectie heeft ze heel vaak ggedragen en ziet er nog uit als nieuw (afgezien van de scheur die ze erin heeft geknipt, maar dat heeft natuurlijk niets met z8 te maken).
ik vind de kleding van Z8 ook super leuk, alleen alles van zachte stof een beetje dat joggingachtige spul wordt inderdaad erg snel pillig. Daarentegen een jurk van "gewoon" harder katoen en een gebreid vest blijven wel weer mooi.
Mijn ervaring is als je zorgvuldig en niet te heet wast en niet in droger doet dat de kwaliteit prima is. Daarbij vind ik het geen mega duur merk. Ook krijg je er vaak nog redelijk wat voor op marktplaats. Nog redelijk leuke prijzen en de kleding is leuk, dus ik zeg doen.
Vanaf dat ik wist dat ik een jongetje in mijn buik had heb ik zowat elke collectie compleet gekocht maar vond de kwaliteit van de afgelopen winter zo slecht dat ik beslote heb dat ik het niet meer koop.. De eerste kledingstukken die ik had toen hij net geboren was bleven mooier maar het lijkt wel of de kwaliteit met elk seizoen wat minder wordt. Er is aan mijn wassen niks veranderd in die 2 jaar dus het ligt wel degelijk aan de kwaliteit zelf.. Echt jammer
Vind het wisselend... Heb veel van de wintercollectie gehad voor mijn zoontje en ook mijn dochter en het werd inderdaad wel wat pillig, maar niet storend. Voor mijn zoontje heb ik nu ook van de zomercollectie maar tot nu toe nog geen problemen. Hoor wel veel klachten van de neonartikelen zoals broekje jacob en vest devin in het oranje dat die pillig worden en verkleuren, maar deze kleuren heb ik niet meer, omdat het mijn zoontje niet stond. Jurkje elym heb ik ook voor mijn dochter maar die heeft ze nog niet gedragen.
Ook ik vind het erg wisselen. Zoon heeft kledingstukken die nog erg mooi zijn maar ook een paar na die 2x wassen zijn gaan pillen. De newborn vestjes krimpen heel erg en ik was altijd op 30 graden. Ook polo shirts zijn hier gaan pillen Belachelijk eigenlijk, want voor de prijs zou het gewoon mooi moeten blijven.