wij hadden vrijdag mac donald's gehaald, en heb toen een macflurry ijsje in de vriezer gezet. helemaal vergeten dus haha zou ik die nou nog kunnen eten?
ik zou het niet doen want : softijs bevat bacterieen en is ook nog eens slecht voor zwangere vrouwen (veel zout)
Je moest eens weten hoeveel softijs ik op heb tijdens mijn zwangerschap hoezo bacterien ALLES heeft bacterien. En zout, haha, nou, als je bij de Mac een ijsje neemt is dat het minst zoute van alles hihi.. (ik heb me gelukkig mijn hele zwangerschap niet druk hoeven maken om zout.. heb lage bloeddruk... kom maar op met die oude kaas en chips! )
das t eerste wat een dokter zegt als je vraagt of ijs gezond is en dan heb jij toevallig geluk maar ijs bevat heel veel zout algemeen bekend
Verloskundige Praktijk Beuningen Luuus klik even op zoetigheid en lees daar zie het bewijs omdat het dan niet slecht is zoals gezegd word
of t kwaad kan.. geen idee.. maar lekker lijkt t me niet meer.. en tuurlijk kun je gewoon softijs eten tijdens je zwangerschap.. bij mijn zomerse zw.schappen zei mijn vk juist.. lekker veel ijs eten..ook softijs..
Volgens mij gaan er bij de mac aardig wat ijsjes (en milkshakes) over de toonbank hoor, die apparaten staan echt niet stil!
wat mijn vk ooit zei was dat niet het softijs zelf slecht is ivm bacterieen maar de mate waarop die machines worden schoongehouden... dat ijs kan erin blijven zitten en dan vormen zich er enorme hoeveelheden met bacterieen... maar bij de mac zal dat wel meevallen....
Mijn VK zei dat softijs prima kan zolang je een beetje let op de salon/cafetaria waar je het koopt. Als je het idee hebt dat het er niet schoon uit ziet en ze de ijsmachine niet vaak gebruikt wordt dan moet je het niet doen. De Mc Donalds was volgens haar de veiligste plek om softijs te kopen, de hygiëne daar is uitstekend en er worden dagelijks honderden mc flurry's/softijsjes verkocht. Maar een mcflurry die zo hard geworden is in de vriezer lijkt mij niet lekker!
ik heb het ook en keer gedaan. Toen had ik ook nog gewoon eten van de mac en wilde niet dat de mc flurry zou smelten, dus in de vriezer gedaan. Daarna gegeten was gewoon lekker hoor! En niks aan overgehouden
Ik durfde inderdaad ook juist wel ijs en milkshakes van de Mc te eten, daar weet je zeker dat dat apparaat heel de dag bezig is. Toch zou ik hem niet meer opeten als hij een paar dagen in de diepvries heeft gestaan, meer omdat er toch wat van ontdooid terwijl je naar huis rijdt. Maar las al dat je hem al op hebt