Welke dierentuin met peuter?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Liefschaapje, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Hoi,
    Zaterdag willen wij een dagje dierentuin plannen. Maar nu in dubio welk park.
    Ik twijfel tussen; oudehands dierenpark, dierentuin Emmen, Beekse bergen en blijdorp! Welke zal t leukst zijn net peuter van 2.5? Heeft een leuke speeltuin? Waar kun je de dieren nu het best zien?
    We zijn al een paar keer in BurgersZoo geweest en zijn toe aan wat nieuws :)
    Alvast bedankt!

2. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.929
    113
    Vrouw
    OUdehands in Rhenen! Dieren goed te zien, park leuk opgezet en fantastische speeltuinen (tip: neem een extra setje kleding voor je zoon mee).

3. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Idd Rhenen is erg leuk, van die jij noemt. Mierlo heeft ook een erg kindvriendelijke dierentuin. Dierpark Europa.

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    dan zeg ik ook ouwehand. emmen eerst weer vanaf volgend jaar daar zijn ze flink aan het verbouwen. en zijn nu nog vooral veel leerdingen ed voor grotere kinderen leuk voor peuter niet.

ouwehand heef mega veel speeltuinen. en de dieren zijn goed te bewonderen.

anderen was ik niet

andere opties zijn voor mij dan dierentuin nordhorn in duitsland. ligt dicht bij emmen. en is klein waardoor het voor kindjes goed te overzien is.

5. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.263
    11.876
    113
    Beekse Bergen is ook kei leuk. Maar beter met oudere kinderen.
    Andere tip: koop bij de Hema een kinderverrekijker.
    Echt een hit hier. Naar elke dierentuin of i.d. gaat ie mee.

6. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.836
    3.630
    113
    Blijdorp! Prachtige grote speeltuin met leuk apart peuterdeel. Als je buiten last hebt van wespen if warmte ook een leuke speeltuin binnen, inclusief zandbak! Kinderen vinden het oceanium bijna zonder uitzondering fantastisch en ook de nieuwe vlindertuin is erg leuk. Verder zijn de meeste verblijven vervangen, verbouwd of vernieuwd, dus alles is mooi. Hier is het grote wolvenverblijf 1 van de favorieten.

Beekse bergen is ook erg leuk, mijn zoontjes vinden de autosafari super. Maar bij drukte vind ik het daar wel eerder echt druk aandoen. Overvolle speeltuinen en horeca, in Blijdorp verspreidt alles zich wat beter.

Ouwehands ken ik minder, 1 keer geweest, maar vond ik zeker erg leuk.

Eventueel nog een tip: dierenpark Amersfoort: niet zo groot, dus goed te belopen voor een peuter, maar veel mooie verblijven, goed zichtbare dieren, heeeeeel veel speeltuinen, en - de favoriete attractie in het land wat mijn zoontje betreft - het dinobos. Kinderen kijken hier hun ogen uit.

7. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Ouwehand vind ik ook de leukste!

Beekse bergen niet.

8. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Van degene die je nu noemt zeg ik ouwehands, maar ik vind persoonlijk dierenpark amersfoort zo leuk vooral voor de kleine kinderen omdat ze bij elk verblijf wel ramen hebben waadoor ze ook vanuit een buggy ales kunnen zien. En het heeft kleine afstanden die goed af te lopen zijn,

9. BDEMT

BDEMT Actief lid

7 jul 2015
    103
    0
    0
    Zuid Limburg
    Rhenen en burgerszoo zijn leuk!

10. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

Dierenpark Amersfoort.

11. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Zoo parc Overloon is ook erg leuk. Zijn we in de vakantie geweest. Beekse Bergen is ook wel leuk, maar vind ik eigenlijk alleen de autosafari echt leuk.

Dierentuin hier in Emmen is ook leuk, maar kun je misschien beter uitstellen tot volgend jaar als de nieuwe open is. Huidige dierentuin is er al 80 jaar en dit jaar voor het laatst.

12. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Blijdorp is superleuk :)

13. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Blijdorp!

14. Liefschaapje

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Ohh oké!!! Wat moest ik zonder zp hihi.

Amersfoort zijn we pas geweest... indd ook erg leuk!!
    Denk dat het dan oudehands of blijdorp wordt!

Heel erg bedankt meiden!!

15. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Te laat misschien, maar Dierenrijk bij Eindhoven is echt enorm ingericht op kleine kinderen. Wij hebben een jaarkaart en zl wil het liefst 2x per weekend.

16. Liefschaapje

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Zijn naar ouwehands geweest.. wat een super leuke dierentuin!! Vonden het leuker als burgerszoo en Amersfoort dus gaan zeker vaker terug!
    Bedankt meiden!!!!

17. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Leuk zeg!!! Mijn mannen zijn daar vorige week met opa en oma geweest en vonden het ook super 😊

18. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Dierenrijk in Mierlo/Nuenen! Geweldig!

Deel Deze Pagina