onzeker

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lily23, 3 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lily23

lily23 Nieuw lid

3 aug 2008
    2
    0
    0
    kinderopvang
    nijverdal
    hallo dames
    ik wou even mijn verhaal doen
    mijn vriend en ik zijn vanaf dec bezig met zwanger worden het is nog niet gelukt de eerste 4 maanden had ik een onregelmatige cylus nu sinds mei is het weer regelmatig (wat ik ook had toen ik aan de pil was)
    vanaf mei werd ik ongesteld op de 28e dag
    nu ben ik 2 dagen overtijd en heb ik wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar er komt niks verder ben ik ook al 3 dagen misselijk niet constant maar word misselijk en lijkt net alsof er wat komt soms komt er ook een beetje braaksel mee maar niet veel, ik word hier heel erg onzeker van want vanmiddag (toen we er weer waren van vakantie) heb ik gelijk een zw test gedaan maar helaas was negatief, ik heb veel berichtjes van mensen gelezen en vaak stond erin dat je een week moet wachten pff word gek van dat gewacht nou is mijn vriend woensdag jarig en ik zou zo graag willen dat ik zwanger ben ook voor hem (leuk verjaardags kadotje)

hebben meer mensen last van misselijkheid in de 4e week en kun je nadat je een regelmatige cyclus weer een onregelmatige krijgen?
    ik heb soms het idee dat mijn lichaam mij voor de gek houd ik voel mij 100% zwanger maar dat heb ik al vaker gehad wat altijd uitliep op ongesteldheid.
    ik hoop dat iemand mij tips kan geven behalve wachten en testen want dat weet ik ik heb al veel testen verslonden haha

groetjes Lily

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Toch zwanger aan je banner te zien?! Leuk kadootje dus, GEFELICITEERD!

3. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina